Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tottaly schreef:pardon? nederland is al klein zat;) laika
en @ princess.. denk dat jij met oogkleppen oploopt ofzo,
ken genoeg marokkanen , en geen 1, maar dan ook geen 1 van hun ouders werkt, maar ze rijden wel allemaal in een dikke mercedes.,. maar blijf jij ze vooral goed vinden,.. nog even, en er wonen meer buitenlanders dan nederlanders in dit land.
en 9 van de 10 werkt he van ouders.>? wil wel even weten waar je dat statistiek vandaan heb gehaald, en als deze statischtiek waar is., hebben ze dat cker gedaan in friesland ofzo....
loutjuh schreef:Laika schreef:Superplan!
Echt heel goed voor de de-integratie. En de keuze Rotterdam is echt subliem. Met wat goede wil kunnen we alle moslims van Nederland in die stad kwijt. Het merendeel zit er toch al. Zwarte scholen zijn er al in overvloed. Moskeën genoeg! Van de 10 buurtwinkels zijn er 9 "halal". Probeer in een wijk als Bloemhof maar eens een karbonade te kopen.......Dus ik vind het een perfect plan. Alle moslims lekker bij elkaar.... Een soort Istanbul in Nederland, waarom niet? Het enige wat dan nog ontbreekt is een grens rond de stad.
Weetje wat ik dan zo hypocriet vind, wel lopen te zeiken dat er zoveel halal winkels zijn (wat is daar mis mee?!?!) maar ondertussen wel die winkels binnen stappen omdat ze er zulke lekkere dingen hebben. Blijf dan ook uit de turksebakker, en eet dan ook geen turksbrood als je het er zo op tegen heb. trek daar dan ook die grens en blijf lekker je stampotten eten
Loesje88 schreef:@ Whiz: waar denk jij dat moslims hun belasting van betalen(juist.. uitkeringen.. wat... ojee.. toch echt weer is betaald van onze belasting
) ik wil niet kort door de bocht zijn, en al helemaal niet discriminerend.. maar sommige dingen zijn nu eenmaal GROTENDEELS waar.. (let op bokkers! GROTENDEELS niet helemaal dus .. geldt dus echt niet voor iedere buitenlander)
casjuh schreef:ik vind het totaal nergens op slaan! ik werd er zelfs een beetje boos van toen ik het hoorde.
We zijn toch een multiculturele samenleving! kan je daar niet in leven dan ga je maar weg! Daar kies je voor als je naar Nederland gaat... Zo komt er van de integratie al helemaal niks terecht! Wij hebben ons ook al aangepast met moskeeën, islamitische slagerijen en noem maar op, omdat dat volgens de koran moet. Maar om nou een moslimziekenhuis neer te gaan zetten, als-je-blieft zeg!!!!!! Volgens mij was er ook een joodse ziekenhuis?! vind ik ook al helemaal nergens op slaan... je bent ziek, je moet geholpen worden en beter worden of je nou turk, moslim, jood, christen of wat dan ook bent. Je blijft hetzelfde lichaam dat behandeld moet worden.
Ik dacht trouwens dat we bezig waren met bezuinigingen.....
Daphnezz schreef:
Er zijn in nederland naar mijn weten 1 miljoen moslims, dus als we een democratisch land zijn, vind ik dat er ook voor deze groep faciliteiten mogen zijn zoals een ziekenhuis....
Snoevie schreef:en weet je hoe dat komt,een groot deel baseert hun mening op niks(alleen een kleurverschil)maar zoals ik ook eerder zei,dat er 1 op de 5 marokkaanse jongeren in aanraking komen met de politie,veel mensen zien/weten het/hebben het meegemaakt en kijken dáárom zo tegen andere mensen aan.
is aan een kant niet goed te keuren,maar veel buitenlanders reageren dus afwijzender op nederlanders dan andersom vind ik,en sommigen hebben er gewoon om gevraagd,al is het hele gedoe natuurlijk heel vervelend voor de mensen die alleen maar goed willen doen,net als de meeste mensen.