Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacco_h schreef:iedereen heeft zijn eigen taken binnen de politie, iemand die langs de kant staat te flitsen heeft geen opleiding voor het opnemen van inbraken e.d.
Fitzroy schreef:Die guppies hebben de camera's meestal wel door, Kim en dat geeft mij iig geen gevoel van onveiligheid. Ik denk hooguit, voel je je wel helemaal lekker?
Maar dat er hier in de buurt ingebroken is en het tijden duurt voor de politie komt, ja, daar voel ik me niet veilig bij.
Sorane schreef:Zo'n guppie heb ik liever op straat in zijn tupperware koekblik dan een persoon die inbreekt, moorden pleegt etc...
Met zo'n gup in het achterhoofd zal ik echt niet slechter slapen... Dat in tegendeel tot al de ander genoemde idioten.
Sorane schreef:Een inbraak heeft dus een lagere prioriteit dan de 3km te hard rijdende burger?
Marreke schreef:Politie in België is maar een klein beetje anders dan in Nederland hoor. Maar een grote bek geven levert je hier wel geheid een nachtje 'nadenken' op![]()
Een redelijke discussie gaan ze niet uit de weg en als je genoeg goede argumenten hebt mag je fijn verder rijden, zonder bon. Op 'onredelijkheid' heb ik ze nooit kunnen betrappen.
Ik heb ook genoeg ervaringen met "de politie" in Nederland maar ook daar kom je doorgaans goed weg zolang je beleefd blijft, eerlijk bent en in je recht staat.
*ik zei nog zo: reageer niet zo snel!*