Trieste uitspraken Jody Bernal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: Trieste uitspraken Jody Bernal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:11

Citaat:
De zanger Jody Bernal heeft flinke ophef veroorzaakt door uitspraken die hij gisteren deed in een nachtelijk radio-interview. In een programma van de 3FM-deejay Dennis Weening vertelde de 24-jarige zanger dat hij na een feestje drie meisjes meegenomen had naar huis. Met de meisjes van 17, 19 en 23 jaar zei hij seks te hebben gehad. Toen de presentator vroeg naar de jonge leeftijd van de meisjes antwoordde Bernal met "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de banketstaaf".

Na het interview zei Bernal zich "diep te schamen" voor zijn uitspraken. "Het is ongelofelijk dom. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan zoveel spijt heb ik nu". Het interview vond plaats nadat hij flink gezopen had op een feest in Scheveningen. "Het was gezellig, we hadden flink rosé gedronken. Het radiogesprek was totale banketstaaf. De meisjes waren mijn nichtje, een vriendinnetje van haar en een vriendin van mij. Nee, met geen van hen heb ik seks gehad. Ik ben alleen naar bed gegaan en werd 's ochtends met hoofdpijn wakker".

wat een bullshit, op tv werd hij gevraagd naar die avond idd, en of het waar was dat hij 3 meisjes waaronder een minderjarige mee naar huis had genomen
hij sneaky lachen, ja zeggen en erachteraan de uitspraak "hoe dichter bij de nul hoe strakker om de l*l" nog een keer dom lachen en liep door.
dus nix zat tijdens een telefoon-interview, hij werd gefilmt, bij daglicht, en deed nuchter die uitspraak!!

*graaft en graaft en graaft in haar geheugen maar weet het niet meer welk programma dat was*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:29

Er werd ook gezegd dat er in geknipt was Verward

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 22:11

wat een ziek, misselijk ventje..

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 22:22

Ik snap niet waarom jullie je daar nu nog druk om maken.. Verward

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:33

whaaaaa jody bernal voelt zich gewoon nog even een klein kindje,
Het is natuurlijk super stoer om je eerst helemaal dronken te zuipen (alhoewel ik niet begrijp dat je van rosé zo onwijs ver heen kunt raken voor een jongen van 24 jaar) en daarna een stel meiden mee naar bed te nemen.. En dan ook nog eens jonge meiden..
Dat geeft toch status aan een jongen (juist já aan een jongen van een jaar of 16.. )

Ik had altijd al geweten dat jody een sneu kereltje is Tong uitsteken

Cavallo83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 12:46

Navidad schreef:
Wat een oordelen weer..

Ik zeg ook vaak voor de gein hoe dichter bij de nul hoe strakker om de banketstaaf, of wat niet rekt dat scheurt wel.

Dat hoef toch niet te betekenen dat ik daar wat mee doe?

Wie weet heeft de media wel verzonnen dat die met dat meisje naar huis is gegaan..

Waarom vooroordelen als het niet zo hoeft te zijn?

Tevens vaak kan je tegenwoordig niet eens meer zien of een meisje nu 16 of 18 is.

Zie vaak zat hier in de stad Kinderen van een jaartje of 13 lopen met een je ziet net me poes niet rokje aan, dan vraag ik me ook af, wie daagt nu uit?

(tevens let daar niet zo op hoor) maar er zijn ook kinderen die zicht ontzettend hoerig en slettig kleden waarvan ik denk jemug.

Ja, een grapje maken is ook niet altijd slecht, maar hij maakt geen grapje, hij vertelt open en bloot over zijn ervaringen en dan ook nog op de radio, je moet als artiest zijnde wel uitkijken en dat heeft hij niet gedaan en ja hij is een loser en een goorlap die meiden van 17 in zijn bed heeft liggen, ranzig figuur!!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:21

Triest hoor..

margot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:28

wat een triest figuur.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:38

Valt hij op meisjes dan Bloos! . Ik dacht dat hij meer van het mannelijke geslacht was Clown . Maar hoe stom ben je dan ook om met hem mee te gaan...lozer eerste klas toch Rolleyes

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 14:38

phallie schreef:
ik werk in delft
en hij komt wel eens bij mij op me werk
hij gedraagt zich eigen dan ook echt arrogant pff Ziek
hij kijkt me dan ook echt zo aan van herken je me niet... wil je geen handtekening... Koe pff ik heb wel wat beters te doen dan dat Knipoog

maar dat hij zoiets zegt Boos! dan ben je pas stoer Koe (NOT)

Ik kwam hem pas ook tegen in Delft, toen ik met een aantal vrienden wat ging eten. Iemand uit het groepje waarmee ik was kende hem erg goed, waren vroeger buren. Ze hebben samen even dood normaal staan babbelen over zijn splinter nieuwe fiets en ik heb nog een aantal woorden met hem gewisseld. Niets geks aan die jongen gemerkt. Gewoon, net zo als alle andere normale mensen.

Media is en blijft media. Ik weet dan ook niet in hoe verre ik dit ga geloven. Daarnaast is het hier in het topic al onder woorden gekomen: 'Zelf zeker nooit iets geroepen als je wat gedronken had?'

Tsja.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:31

Ik dacht dat die gozer homo was. Bloos

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:33

MissJ schreef:
Ik dacht dat die gozer homo was. Bloos

Ik ook .. Nagelbijten / Gniffelen
Maar dan nog beetje trieste opmerking ..
En later heeft ie spijt .. kan ie dat dan niet van te voren bedneken en niet zoveel drinken?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:14

Sannert schreef:
Ik ook .. Nagelbijten / Gniffelen
Maar dan nog beetje trieste opmerking ..
En later heeft ie spijt .. kan ie dat dan niet van te voren bedneken en niet zoveel drinken?

Ach, hij komt op mij ook nooit al te intelligent over. Bloos En hoe je het ook went of keert, die grietjes gaan zelf met hem mee. Dus ze vragen er ook om.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:22

Waar kun je je al niet druk om maken.
Hoevaak wordt die uitspraak wel niet voor de grap gezegt?

Nu zegt Jody deze uitspraak en de halve wereld staat op zijn kop. Niet dat ik fan ben van Jody Bernal, maar overdrijven is ook een vak apart.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:12

Sjel schreef:
Waar kun je je al niet druk om maken.
Hoevaak wordt die uitspraak wel niet voor de grap gezegt?

Nu zegt Jody deze uitspraak en de halve wereld staat op zijn kop. Niet dat ik fan ben van Jody Bernal, maar overdrijven is ook een vak apart.

Er is een groot verschil tussen puberale grootspraak tussen vrienden onderling en een BN die dit soort puberale uitspraken op de radio verkondigt.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 07:41

Renske_ schreef:
Citaat:
De zanger Jody Bernal heeft flinke ophef veroorzaakt door uitspraken die hij gisteren deed in een nachtelijk radio-interview. In een programma van de 3FM-deejay Dennis Weening vertelde de 24-jarige zanger dat hij na een feestje drie meisjes meegenomen had naar huis. Met de meisjes van 17, 19 en 23 jaar zei hij seks te hebben gehad. Toen de presentator vroeg naar de jonge leeftijd van de meisjes antwoordde Bernal met "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de banketstaaf".

Na het interview zei Bernal zich "diep te schamen" voor zijn uitspraken. "Het is ongelofelijk dom. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan zoveel spijt heb ik nu". Het interview vond plaats nadat hij flink gezopen had op een feest in Scheveningen. "Het was gezellig, we hadden flink rosé gedronken. Het radiogesprek was totale banketstaaf. De meisjes waren mijn nichtje, een vriendinnetje van haar en een vriendin van mij. Nee, met geen van hen heb ik seks gehad. Ik ben alleen naar bed gegaan en werd 's ochtends met hoofdpijn wakker".

wat een bullshit, op tv werd hij gevraagd naar die avond idd, en of het waar was dat hij 3 meisjes waaronder een minderjarige mee naar huis had genomen
hij sneaky lachen, ja zeggen en erachteraan de uitspraak "hoe dichter bij de nul hoe strakker om de l*l" nog een keer dom lachen en liep door.
dus nix zat tijdens een telefoon-interview, hij werd gefilmt, bij daglicht, en deed nuchter die uitspraak!!

*graaft en graaft en graaft in haar geheugen maar weet het niet meer welk programma dat was*

heb ik ook gezien! Dat was bij hart van nederland als het goed is!
En inderdaad hij zei het niet tijdens een interview maar stond daar in normaal daglicht terwijl er gefilmt werd die uitspraak te doen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 08:16

Misselijk Ik zag dat hij ook bij Stars dancing on ice of zo zit.
Mag hopen dat hij flink onderuit gaat en de eerste ronde er al uit ligt.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:09

Goh. Zoiets zeggen jongens in een kroeg of in een hok. En dat mag van mij. Maar een BNer moet zich even inhouden.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:48

Karl66 schreef:
Er is een groot verschil tussen puberale grootspraak tussen vrienden onderling en een BN die dit soort puberale uitspraken op de radio verkondigt.

Mee eens. Ja

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:51

Tis gewoon sowieso al een sukkel.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:32

Dit is eeh.. een hele domme actie van 'm. Scheve mond

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 16:40

Wat een debiel! Echt een misselijk mannetje, bah.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:01

Wat een stomme actie zeg, vooral voor de start van het programma waar hij aan mee gaat doen, met dat schaatsen! zal hem echt geen extra stemmen opleveren lijkt me zo... gatverdamme, vies ventje

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 20:37

SuperPepeijn schreef:
Het is gewoon een beetje platte humor... Het is alleen niet het soort humor waar vrouwen waardering voor kunnen hebben Haha!

Vrouwen maken toch nooit seksuele grapjes? Ben namelijk al een tijd niet meer in de Huiskamer geweest hier Haha!

ik kan je vertellen,ik ben 30,werk met alleen maar meiden van rond de 20 (ben zelf ook vrouw btw)
maar je wil neit weten wat voor taal die uitslaan,onderling Nagelbijten / Gniffelen
en dat op je nuchtere maag om 8:00 uur s'ochtends!! :

maar dat dit sukkeltje het (volgens mij)met z'n zatte kop het op de radiop ropet,vind ik echt dom.
maar hij heeft nooit een snuggere indruk gemaakt!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:08

wij gaat er dan ook met zijn zatte kl*te een intervieuw doen :S..
ik dacht ook dat hij homo was, schijnbaar niet dus. het is idd niet zn slimme ding om te zeggen. denk dat hij niet zo snel van dit gebeuren af is.