Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joel

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:23

BeLoVeD schreef:
Waar ik me zo ontzettend aan erger is alle zeurende mannen!
Die mannen zeiken maar over vrouwen met vetrolletjes en dikke buiken enz.

fout, de meeste vrouwen "denken" dat mannen dat zeggen enzow, jullie streven gewoon veel te hard naar dat domme idiaalbeeld van de magere poppetjes op tv en in de boekjes, en ja mannen kijken daar graag heen, en het is die combinatie dat jullie zo doen denken.

Touwladder schreef:
Dus wanneer je er goed uitziet heb je dat vooroordeel alvast mee... Koe
Ik ben heel blij met mezelf maar merk vaak in gesprekken dat mannen niet hadden verwacht dat ik aan de Universiteit studeer, een conversatie kan voeren enz...Aangezien ik redelijk getrained en blond ben...

Alsof je dan alleen maar mooi en arrogant kan gaan zitten wezen...schei toch uit.

als je er goed uitziet, heb je een dik voordeel bij je, maar is dat een prioriteit? neej, als je maar goed voeld en gelukkig bent metjezelve is een mens op zijn mooist.

en ja mss heb ik me wat verkeerd verwoord in me zin over de mooie meiden, maargoed, de meeste (niet allemaal) meisjes die streven naar zo'n idiaal beeld poppetje, zijn mooi om heen te kijken, geef ik gerust toen, maar zij zijn dan wel zo hard bezig met dat lijntje te behouden, en zijn zo bewust van het feit dat ze "hot" zijn, dat ze er gelijk de meest rotste streken erbij krijgen, letterlijke afknapper vind ik dat dan Lachen daarom mijn moto Haha! de mooiste meid die ik ken is iemand die gelukkig en gezond is,
mijn ex vrindin was ook iemand met een paar vetrolletjes aan haar lijf maar daar stoorde ik mij bagger aan want als ik haar in geheel bekeek.. mooi toch wat heb ik te klagen...

Touwladder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:38

Hard aan je lijntje werken is volgens mij prima. Bewust zijn wat je eet, bewegen, trainen...gezond leven...Zolang je erniet in doorslaat...

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:43

Boekie van Sonja Bakker (bereik je ideale gewicht ) schijnt wel een aanrader te zijn. Heb deze gekocht nadat 2 mensen vroegen of ik zwanger was. Bloos. Zal nog wel een derde bijkomen want ik moet er nog steeds aan beginnen. Haha!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 11:03

joel schreef:
BeLoVeD schreef:
Waar ik me zo ontzettend aan erger is alle zeurende mannen!
Die mannen zeiken maar over vrouwen met vetrolletjes en dikke buiken enz.

fout, de meeste vrouwen "denken" dat mannen dat zeggen enzow, jullie streven gewoon veel te hard naar dat domme idiaalbeeld van de magere poppetjes op tv en in de boekjes, en ja mannen kijken daar graag heen, en het is die combinatie dat jullie zo doen denken.

Fout Lachen Ik basseer dit op de verschillende interviews die in de tijdschriften voorbij komen de laatste tijd. Mannen zeuren daar wel degelijk over!

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 11:07

Tsjah, ik ben zeker niet dik, ook niet wit, maar ook niet tevreden Haha!

Voel me alleen niet ongemakkelijk op het strand, maar kan scheel kijken van jaloezie als ik meiden met maatje 34, lange benen, platte buik en cupmaat C voorbij zie paraderen Knipoog

Já het ideaalbeeld dat wordt geschetst op TV is al heel lang dat van mij Knipoog Als heel jonge meid was ik daar al mee bezig.

Ik ben altijd bezig met mensen kijken, vergelijken etc.

Kan niet begrijpen dat sommige mensen niets aan hun lichaam doen, hoewel ik er aan de andere kant weer jaloers op ben dat ze zichzelf laten zijn zoals ze zijn Lachen

Veroordelen doe ik niet, kijken en vergelijken wel. Maar daar ben je mens voor toch?

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 11:33

Dik ben ik zeker niet, dus over m'n lichaam ga ik me verder geen zorgen liggen maken. Ik ben wel vreselijk wit ja, want ik heb een hele lichte huid. Ik moet echt een paar keer flink verbranden en dan krijg ik eindelijk een beetje een tintje. Dan moet je niet denken dat ik dan een halve neger wordt, want ik ben dan gewoon nèt van wit-lijk af Scheve mond

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 11:55

Citaat:
Ik moet echt een paar keer flink verbranden en dan krijg ik eindelijk een beetje een tintje

dat je dat ervoor over hebt, verbranden is zooo funest voor je huid en werkt melanomen in de hand.

Liever wit dan ziek toch?

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 20:33

Liever gezond in de buiten lucht dan de hele zomer thuis blijven zitten. Ik ben een buitenmens, dus ik loop veel buiten rond in hempdjes en korte broeken. Dan verbrand ik al als een gek, ook met goed insmeren.
Valt niet aan te ontkomen. Het strand mijdt ik wel vaak hoor, ik ga eens in de zoveel jaar weer een keer, verbrandt dan bijna levend ondanks meerdere malen insmeren met hoge factor. En dan weet ik weer waarom ik nooit naar het strand ging Tong uitsteken.
Best naar als je op fietsafstand van het strand woont.

jolijneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 23:10

volgens mij hebben vrouwen last van onzekerheid, juist omdat ze zich vergelijken met andere.
ik vind het knap dat mensen zich zelf kunnen zijn als ze aan de zware kant zijn, wel erger me ik er aan. niet alle dikke mensen hoor, maar de mensen met strake broeken, te kleine truitjes, etend aan de patat en ondertussen zeuren over hun uiterlijk. sorry maar daar kan ik niet aardig tegen doen.

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 23:14

BeLoVeD schreef:
Fout Lachen Ik basseer dit op de verschillende interviews die in de tijdschriften voorbij komen de laatste tijd. Mannen zeuren daar wel degelijk over!

En hoe zou het nou komen dat mannen daar over zeuren?.. omdat heel veel vrouwen gewoon die vetrollen hebben en er lekker mee gaan lopen op het strand. Liefst in een zo strak mogelijk badpak of in bikini.. En zich vervolgens afvragen, waarom de mannen 'zeuren'?

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 23:24

sommige opmerkingen hier vind ik echt te slecht voor woorden! Ik heb mn vetrolletjes, dus mag niet in bikini over het strand lopen Verward

En dan vind men het raar dat er zoveel mensen anorexia krijgen! Simpelweg omdat vet niet geacepteerd word maar men wel dikke tieten wil hebben, sorry hoor, maar das ook vet!

Ik denk dat ik maar naar afrika verhuis Haha! Daar zijn mannen gek op vet *LOL*

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 08:02

thorretje schreef:

En hoe zou het nou komen dat mannen daar over zeuren?.. omdat heel veel vrouwen gewoon die vetrollen hebben en er lekker mee gaan lopen op het strand. Liefst in een zo strak mogelijk badpak of in bikini.. En zich vervolgens afvragen, waarom de mannen 'zeuren'?

Sjonge, jonge, wat ben jij erg. Geen wonder dat je single bent.
Door mensen als jij kom ik niet meer op het strand. Niet iedereen kan superslank zijn.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 09:14

thorretje schreef:
BeLoVeD schreef:

ja want als 31-jarige die nog thuis woont ben je God's gift to women, is veeeeeul aantrekkelijker dan een vrouw met een vetrolletje die over het strand wandelt Nagelbijten / Gniffelen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:24

thorretje schreef:
BeLoVeD schreef:

Maar ik zie net zo goed jonge mannen met bierbuiken, dat is toch OOK geen gezicht! Of mannen die juist heel schriel zijn wat ook niet mooi is. WAarom moeten alleen vrouwen slank en mooi zijn?
Vrouwen houden OOK van een mooi uitzicht!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:35

ik ga zelf niet graag naar het strand, hou niet van dat hutjeprutje op mekaar liggen zweten.. en voel me idd bekeken op het strand. En kennelijk niet onterecht,als ik dit topic zo lees ..

Ik vind: leven en laten leven. Niemand is perfect en ik vraag me dan echt af waar mensen het lef vandaan halen om anderen te veroordelen. Als ik iets zie dat me niet aanstaat kijk ik wel de andere kant op Lachen Ik vind al die soorten en maten mensen juist wel leuk, niemand is hetzelfde Lachen

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:40

thorretje schreef:
BeLoVeD schreef:

Dus eigenlijk mogen alleen "perfecte" mensen op het strand komen. Ik zal je nog eens iets vertellen een badpak zit altijd strak om het lijf Haha! en ja een bikini vind ik ook wel iets te ver gaan als je dikker bent. Maar dan nog moeten de mensen dat zelf weten als ze op het strand gaan liggen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:56

Jeetje van sommige uitspraken zakt echt mijn broek af hoor

Ik laat altijd iedereen in zijn waarde. Het is namelijk niet altijd zo dat mensen er direct wat aan kunnen doen als ze wat dikker zijn dan het alomgerespecteerde maat 34/36 Rolleyes
Ik heb liever iemand met maat 46 voor me in een bikini die persoonlijkheid uitstraalt dan iemand met maat 34 die zo dom is als het achtereind van een koe.
Ik denk dat veel mensen niet meer kijken naar de persoon zelf maar alleen nog maar naar het lichaam. Als ik op het strand ben walg ik ook van uitspraken als: Nou daar zou ik het nooit op kunnen doen

Dus laat mensen lekker in hun waarde. Als je het zelf niet aan kan zien kijk dan de andere kant even op. Misschien loopt daar wel net één of ander lekker mokkel die je wel bevalt.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:29

je moet iemand accepteren zoals zij/hij is,en als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op,vrouw of man,slank of dik

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:31

thorretje schreef:
BeLoVeD schreef:

Wat een trieste reactie. Iedereen mag zich net zo kleden als hij/zij wil! Als iemand het niet aanstaat kijken ze maar de andere kant op!

Jij komt niet ver in deze wereld.

Hoe zelden kom je een mooie man op het strand tegen?! Óf ze hebben een kippenborstje, of een dikke bierpens, of ze zijn heel behaard, of er hangt één bal uit hun zwembroekje. Ik vind iedereen prima, zolang je jezelf maar goed verzorgt. En daar scheelt het bij de mannen vaker aan dan bij de vrouwen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:42

goed gezegd

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:57

Woh, dames, heren: houdt het netjes. Probeer respect op te brengen tegenover iemand z'n mening, ook al ben je het er compleet niet mee eens. Als iemand niet van vetrollen houdt, kan dat prima zijn of haar mening zijn, vat dat niet te persoonlijk op. Val die mening dan aan dmv argumenten in plaats van gelijk persoonlijk te worden!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:59

Ellende schreef:
Woh, dames, heren: houdt het netjes. Probeer respect op te brengen tegenover iemand z'n mening, ook al ben je het er compleet niet mee eens. Als iemand niet van vetrollen houdt, kan dat prima zijn of haar mening zijn, vat dat niet te persoonlijk op. Val die mening dan aan dmv argumenten in plaats van gelijk persoonlijk te worden!

En als de mening van die persoon nu eens inhoudt dat hij ZELF van gebrek aan respect getuigd?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:02

Dan mag ook die persoon de 'schoen aantrekken'.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:03

Het is toch ook gewoon mijn mening dat ik dat een trieste reactie vind?! Lachen Ik snap niet wat het probleem is.

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:09

Ik moet (met schaamte) toegeven dat ik deze vakantie van toch wel een paar mensen heb gezegd dat het verboden moest worden dat die een bikini dragen. verder heb ik nergens problemen mee.