BeLoVeD schreef:Waar ik me zo ontzettend aan erger is alle zeurende mannen!
Die mannen zeiken maar over vrouwen met vetrolletjes en dikke buiken enz.
fout, de meeste vrouwen "denken" dat mannen dat zeggen enzow, jullie streven gewoon veel te hard naar dat domme idiaalbeeld van de magere poppetjes op tv en in de boekjes, en ja mannen kijken daar graag heen, en het is die combinatie dat jullie zo doen denken.
Touwladder schreef:Dus wanneer je er goed uitziet heb je dat vooroordeel alvast mee...![]()
Ik ben heel blij met mezelf maar merk vaak in gesprekken dat mannen niet hadden verwacht dat ik aan de Universiteit studeer, een conversatie kan voeren enz...Aangezien ik redelijk getrained en blond ben...
Alsof je dan alleen maar mooi en arrogant kan gaan zitten wezen...schei toch uit.
als je er goed uitziet, heb je een dik voordeel bij je, maar is dat een prioriteit? neej, als je maar goed voeld en gelukkig bent metjezelve is een mens op zijn mooist.
en ja mss heb ik me wat verkeerd verwoord in me zin over de mooie meiden, maargoed, de meeste (niet allemaal) meisjes die streven naar zo'n idiaal beeld poppetje, zijn mooi om heen te kijken, geef ik gerust toen, maar zij zijn dan wel zo hard bezig met dat lijntje te behouden, en zijn zo bewust van het feit dat ze "hot" zijn, dat ze er gelijk de meest rotste streken erbij krijgen, letterlijke afknapper vind ik dat dan

mijn ex vrindin was ook iemand met een paar vetrolletjes aan haar lijf maar daar stoorde ik mij bagger aan want als ik haar in geheel bekeek.. mooi toch wat heb ik te klagen...