zidane verklaart kopstoot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:13

Nou, nog niet eens, zidane is een griezel.
Maar reken maar dat Zidane ook wel het een en ander geflikt heeft, jullie doen nou net of hij een aureooltje verdient, maar hij had op het vorige WK ook al een rode kaart.
En we weten allemaal dat je die niet krijgt als je "stouterd" naar de scheidsrechter roept Nagelbijten / Gniffelen

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:55

@Cer andersom kan je ook Materazzi in twijfel trekken

Puce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:10

bonney4evver schreef:

nee niet iedereen. je moet het niet groter maken dan het is. Het ging erom dat Zidane opgefokt werd, en dat dit maar door bleef gaan. Iedereen heeft toch een grens? bij hem is die grens toen bereikt en heeft hem toen een kopstoot gegeven. Ik kan het gewoon begrijpen hoe moeilijk het ook uit te leggen is.
Nee je mag iemand niet slaan als iemand jou moeder uitscheld voor trut. Maar als jij in een wedstrijd zit dat op erg hoog nivo zit, waarvan je in de finale zit, en jij word constant aan je shirt getrokken vervolgens worden de mensen die jij erg dierbaar hebt meerdere malen uitgescholden voor de ergste dingen dan zou jij glimlachen en je hoofd omdraaien..? Ik denk het niet.
Ik praat zijn gedrag niet goed van beide niet. Maar ik begrijp de reactie van Zidane

Amen!!!!! Afgod
Ben het helemaal met je eens!!!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:20

Nou het laatste nieuws: Moeder van Zidane zegt "Als(let op dat woordje ) Materazzi heeft gezegd dat ik een prostituee ben, wil ik zijn ballen in een pannetje!"
En, voor die denken dat die kopstoot wel meeviel voor de italiaan:Een medicus heeft verklaard dat het de dood had kunnen zijn van de speler! Zoek even de feitjes erbij, zo terug.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:25

Het kan copomotio cordis veroorzaken. Van de 387 sporters die plotseling doodbleven is 20 % overleden aan een stoot zoals hij die ontving (kan ook van een hockeybal komen bv) in die regio (thorax, oftewel borst). Het is de 2e doodsoorzaak na miocardiopatias hipetroficas...

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:27

Ik zou willen dat elke voetballer een voorbeeld nam aan de cariere van Zidane, ja hij heeft wel eens eerder rood gehad maar over het algemeen is het een voorbeeld voor elke sportman.
Ieder heeft zijn grenzen en ik kan me voorstellen dat zeker in deze wedstrijd de spanningen dusdanig hoog zijn dat je een keer in de fout gaat.............

Maar ik vind Zidane in het lijstje van de groten thuishoort, ondanks zijn "foutje" Ja

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:28

Lusitana schreef:
Het kan copomotio cordis veroorzaken. Van de 387 sporters die plotseling doodbleven is 20 % overleden aan een stoot zoals hij die ontving (kan ook van een hockeybal komen bv) in die regio (thorax, oftewel borst). Het is de 2e doodsoorzaak na miocardiopatias hipetroficas...

En dat op de zoveel miljoen mensen die voetballen......................

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:34

Zielige eikel die Zidane. Idd, schelden doet geen zeer.... en als het toch zeer doet scheld je toch gewoon terug? Daar hoef je toch geen geweld voor te gebruiken?

margareth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:39

daantjuhhh schreef:
Citaat:
Zidane verklaart brute kopstoot
De Franse voetballer Zinedine Zidane heeft eindelijk zelf verklaard waarom hij tijdens de WK-finale een brute kopstoot gaf aan zijn tegenstander Materazzi.

Geen excuus
De Italiaanse voetballer heeft de moeder en de zus van Zidane meerdere malen met 'persoonlijke en harde woorden' beledigd. Dat zei Zidane tijdens een live-uitzending. Hij verklaarde daarmee de kopstoot die hij Materazzi gaf tijdens de WK-finale in Duitsland.

Vergeving
"Er was geen excuus voor wat ik heb gedaan", voegde Zidane er wel aan toe. "Ik vraag vergeving aan alle kinderen die mij hebben gezien", aldus Zidane tijdens de uitzending op een Franse betaalzender. Op aanwijzing van de vierde official werd hij vervolgens uit het veld gestuurd. Frankrijk verloor de finale van Italië na strafschoppen.

Niet luisteren
"Ik probeerde niet te luisteren maar hij bleef ze maar herhalen. Ik wil er nu eerlijk en open over zijn omdat het op televisie gezien is door twee of drie miljard mensen, onder wie miljoenen kinderen." Overigens zei Zidane ook dat hij géén spijt heeft van zijn actie.

Laatste actie
Voor Zidane was de kopstoot de laatste actie van zijn loopbaan. De wereldkampioen van 1998 had voorafgaand aan het WK in Duitsland al besloten na het toernooi een punt achter zijn loopbaan te zetten. Ondanks de rode kaart werd hij door journalisten toch gekozen tot beste speler van het toernooi.

Bron RTL4

Die man is misschien wel erg gedisst waardoor hij over de rooie ging.

Maar.. Pfff... diep triest! ergens vergeving voor vragen waar je geen spijt van hebt?

Zeg het zelf een beetje mooi was het ook toch....
Een keer wat anders
En tuurlijk het hoort niet Bloos

margareth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:41

Lusitana schreef:

KIJK DAT WIS IK NIET Bloos Ach gut

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:41

Lusitana schreef:

Al die feitjes die er bij worden gehaald......Het is niet gebeurd.. die Materazzi had niet eens verzorging nodig.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 23:43

Tavanta schreef:
Lusitana schreef:

En dat op de zoveel miljoen mensen die voetballen......................

ja maar het gaat hier om de 387 mensen..
en daar is 20 % best veel van!

Als je het op heel voetballend wereld kijkt is het niet veel. maar toch is 1 al Te veel

@globetje.. daar gaat het nu niet om.
dit is ff tussendoor.

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:45

Het gaat er toch om dat Zidane dat zou hebben kunnen veroorzaken?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 23:53

Ja dat had het kunnen veroorzaken,maar laten we maar niet gaan speculeren!

Laten we het hier ophouden geen van beide actie's waren netjes!
Want het blijft toch het eene woord tegen het andere.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 01:22

Nee, het zijn geen woorden tegen elkaar. Materazzie geeft gewoon toe dat hij hem beledigd heeft. Er is totaal geen tegenstrijdigheid wat dat beteft, alleen heeft Zidane zich persoonlijk iets aangetrokken wat niet zo persoonlijk bedoeld was, en heeft hij zijn woede op een niet nette (en gevaarlijk, blijkt) manier geuit, en dát vinden we erg.

En ja, Zidane hoort in het rijtje der groten thuis, daar is ook iedereen het wel mee eens, maar de daad van dát moment is te bekritiseren!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 01:26

Nee, ik bedoel hier in dit topic.
Het blijft toch de een achter Zidane en de ander achter de italiaan en de ander achter beide of geen een zoals mij!
Ik bedoel dus dit word een eindeloze discussie!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 07:09

Waarbij mij weer opvalt dat over het algemeen de 'jongeren' in dit topic het goed praten.
Toch weer een kwestie van : geweld is normaal???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 07:41

geweld is normaal als je beroemd of lekker bent Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:06

Vrouwen kunnen dit ook niet begrijpen. Haha!

Zij blijven altijd vriendelijk en netjes als onverdiende winstpunten uitgedeeld worden, of als iemand het niet met hun mening eens is. Dit forum is daarvan het bewijs!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:27

Oeh dat is een goed idee, ik ga kopstoten uitdelen aan juryleden. "Mevrouw, wilt u even uit uw auto komen?" Whoosh!

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:56

Fitzroy schreef:
Waarbij mij weer opvalt dat over het algemeen de 'jongeren' in dit topic het goed praten.
Toch weer een kwestie van : geweld is normaal???

Volgens jongeren is geweld stoer, want als iemand je uitscheld, is natuurlijk heel normaal dat geweld de reactie daar terug op is Gestoord .
Ik ben ook nog maar 19, maar heb genoeg met geweld te maken gehad en geweld is nergens een oplossing voor..(Meestal pas als je het zelf meemaakt, snap je dat geweld nergens goed voor is)

Zidane vind zijn familie heel belangrijk, ik vind dat ook(heb een geestelijk gehandicapt broertje), maar als iemand mijn broertje uitscheld, ga ik geen kopstoten of klappen uitdelen.
Het is een volwassen man, hij zou beter moeten weten.

Dat zou wat zijn, omdat iemand wat slechts zegt over iets wat voor jou belangrijk is, mag je geweld gebruiken.. klopt totaal niets van.
Als het gewoon bij 'burgers' zou gebeuren, zou niemand zeggen: ''Ik snap zijn reactie.''
Grote voetballer of niet, Zidane kan een cursus zelfbeheersing gebruiken.
En zoals al een paar keer gezegd is, heeft hij vaker misselijke actie's gemaakt zonder dat hij eerst werd uitgescholden.

En misschien kan geestelijke mishandeling meer pijn doen als lichamelijke mishandeling, maar dit geen geestelijke mishandeling op lange termijn. Zidane zal echt niet naar een psychiater moeten..
Materazzie heeft misschien dan geen verzorging nodig, maar geweld heeft grotere consequenties als uitschelden(tenzij het op lange termijn is, zoals pesten, maar daar hier totaal geen sprake van)

Hier nog eens het filmpje:
[url]http://www.metacafe.com/watch/177686/zidane_is_being_stupid_on_his_last_game/[url]

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:58

dan kan patrick kluivert ook wel zo'n cursus gebruiken....

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:58

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:59

IvysToeter schreef:
dan kan patrick kluivert ook wel zo'n cursus gebruiken....

Nog wel meer voetballers, maar het gaat hier om Zidane..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:26

daantjuhhh schreef:
Nee, ik bedoel hier in dit topic.
Het blijft toch de een achter Zidane en de ander achter de italiaan en de ander achter beide of geen een zoals mij!
Ik bedoel dus dit word een eindeloze discussie!

Ah, zo.