Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Jellie schreef:Ik denk dat Harry Potter meer doet dan wij denken..
Ja, in blunderen is hij idd de beste
Reggs schreef:Ik vind wel dat Rita verdonk hier de grootste schuld aan heeft, Je kan een uitzettingsbeleid niet zo rechtlijnig houden, dat gaat gewoon weg niet.
Reggs schreef:
Ik vind niet dat Balkenende blunderd, maar Rita verdonk.
Arme Balkenende moet dat allemaal ondergaan, alleen maar omdat hij ministerpresident is.
Verder vind ik het heel goed dat het kabinet is gevallen, er zijn te veel fouten gemaakt en het vertrouwens was helemaal kwijt!
Ik vind wel dat Rita verdonk hier de grootste schuld aan heeft, Je kan een uitzettingsbeleid niet zo rechtlijnig houden, dat gaat gewoon weg niet.
Het is overgens niet zo dat je het vallen op een persoon kan afschuiven, daar zijn meerdere kamerleden verantwoordelijk voor..
naja, das mijn mening, is ook niet alles
LETS schreef:Als je kan werken moet je aan het werk, kan je dit niet, dan heb je recht op een uitkering. En inderdaad, die mensen moeten vaak de touwtjes aan elkaar knopen.
Maar schijnbaar verschillen we van mening; ik vind het zo goed geregeld...
Jellie schreef:Ik denk dat Harry Potter meer doet dan wij denken..
LETS schreef:Grootste hypocriet van links: Wouter Bos
Brrrr ik heb echt een hekel aan die stemmentrekkende glimlach....
missnynke schreef:LETS schreef:Grootste hypocriet van links: Wouter Bos
oh ja verschrikkelijk, denk dat hij weinig stemmen krijgt...
faye schreef:Ik vind Balkie nog niet zo slecht hoor. Het is een zeer intelligente man (en die zijn vaak niet de communactief vaardigsten), beter dan Bos, weinig intelligents en doordachts wat daar uit komt
faye schreef:Precies! Maar er wordt altijd gescholden op het kabinet wat aan de macht is. Ze zijn uiteindelijk allemaal hetzelfde!
Quellian schreef:Ach weet je? Ze beloven allemaal prachtige dingen, maar maken uiteindelijk iets anders waar. En dan maakt het niet uit of het nou Balkenende of Bos heet.