Luikse meisjes allebei dood gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghani

Re: Luikse meisjes allebei dood gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 00:19

o jeetje. Wat verschrikkelijk dit.

Aan de ene kant denk ik.. Gelukkig zijn ze gevonden, wat moet het moeilijk zijn als ouder, je continue af te vragen waar je kindjes zijn en hoe ze er aan toe zijn.

Die man, die Abdallah.. oooooo, als hij het gedaan heeft, echt, geef me een paar minuten waarin ik mag doen met hem wat ik wil.. en deze meneer zal nooit meer iemand kwaad doen.
De dader, wie het ook mag zijn, is een gigantische laffe en egoïstische Kl**tzak!

Verdrietig .

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 09:41

tinkerLuna schreef:
Wat ik niet snap is hoe het kan dat de kinderen nu pas gevonden zijn terwijl ze zo dicht bij lagen.
Een hond zou dat toch gewoon kunnen ruiken, hoog gras of niet?

Ze lagen in het water he, dat maskeert de geur. Het ene meisje was herkend aan haar kleding dus het zal er wel gruwelijk uitgezien hebben ook door het water (en wie weet wat meer).

winged_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:31

denk idd dat het er gruwelijk uitgezien moest hebben, maar wie o wie doet nu zoiets? op den duur gaat niemand zijn kinderen nog laten buiten spelen, en kinderen moeten toch buiten spelen? kinderen hebben gewoon beweging nodig. Ik kan me er zo over opwinden. Wat je de laatste tijd zoal hoort... niet normaal meer

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:32

Kinderen moeten buiten kunnen spelen, maar je moet ze als ouders in de gaten houden, niet jezelf zitten bezatten.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:34

Ik begreep dat de politie een anonieme tip heeft binnen gekregen over waar de meisjes lagen.. Da's toch vreemd? Dat kan die vent die nu vast zit, niet gedaan hebben toch? Of zou dat iemand geweest zijn, die er vooral niks mee te maken wil hebben, maar ze per toeval gevonden heeft en het daarom anoniem doet? Of hebben ze gewoon de verkeerde opgepakt?

winged_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:39

jah, ze pakken nog wel eens de verkeerde op denk ik. idd, je moet je niet zitten bezatten als je kinderen buiten spelen, maar je kan toch niet de hele tijd blijven kijken. Een halve minuut niet kijken kan al voldoende zijn...

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:41

Waarom zou je de tip anoniem geven Verward dan maak je je zelf toch alleen heel erg verdacht? Maar aan de andere kant waarom zou de dader een tip geven waar de lijkjes zouden liggen Verward

winged_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:43

tip anoniem geven: als je het gezien zou hebben waar ze liggen, maar je jezelf er niet mee wil betrekken. Als je de tip niet anoniem geeft, krijg je zo de politie op je dak wordt je ondervraagt en zo... misschien wilde hij/zij zich dat besparen...

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:44

Ik kan me best voorstellen dat je uit angst je tip anoniem houdt, stel nou dat de dader erachter komt dat jij die tip gaf terwijl hij nog vrij is..

Vind inderdaad de situatie waarin het gebeurde wel apart, half 1 's nachts je kinderen buiten op straat laten spelen en zelf in de kroeg zitten.. Wat doen die kinderen nog wakker om die tijd?!
Maargoed, het blijft echt verschrikkelijk Huilen

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:48

Nee nee, die anonieme tip met de uitleg waar de kindjes lagen, is die brief aan De Telegraaf.

Een andere niet-anonieme tip, die is binnen gekomen, staat op pagina 5, heb ik daar al vermeld.

Toch heb ik ergens angst dat ze de verkeerde man al heel die tijd vast houden en daar misschien wel te hard hun hoop op vestigen. Anderzijds geloof ik ook dat er meer uit de autopsie moet komen (dna, e.d.) dus zullen we er wel snel meer van weten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:53

winged_angel schreef:
denk idd dat het er gruwelijk uitgezien moest hebben, maar wie o wie doet nu zoiets? op den duur gaat niemand zijn kinderen nog laten buiten spelen, en kinderen moeten toch buiten spelen? kinderen hebben gewoon beweging nodig. Ik kan me er zo over opwinden. Wat je de laatste tijd zoal hoort... niet normaal meer

Als je om twee uur 's nachts pas ontdekt dat je kind niet meer buiten speelt (hoort dat dan niet al lang op bed te liggen?)... Frusty

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:56

Ik heb ook het voorgevoel dat het niet die man is geweest die ze nu vasthouden.

Die anonieme tip kan ook vb van een medeplichtige geweest zijn die er nu spijt van heeft, ofzo...

Uit de autopsie zou blijken dat Nathalie, het oudste meisje, zeer zwaar seksueel misbruikt zou zijn geweest.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:03

[quote="Tieneke"]
Ik heb ook het voorgevoel dat het niet die man is geweest die ze nu vasthouden.

Die anonieme tip kan ook vb van een medeplichtige geweest zijn die er nu spijt van heeft, ofzo...

Uit de autopsie zou blijken dat Nathalie, het oudste meisje, zeer zwaar seksueel misbruikt zou zijn geweest.[/quote]
O wat walgelijk!!! Hier krijg ik echt moordneigingen van...!!

SuMii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:08

Té erg gewoon!

winged_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:13

ja, wie laat nu zijn kind 's nachts buiten spelen, het moet al lang in zijn bed liggen, maar toch valt het niet goed te praten. Ook de ouders hebben een steek laten vallen, maar het feit blijft dat niemand zijn kinderen op den duur buiten zal laten spelen

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:15

laten we er ook even rekening mee houden dat beide kinderen niet uit een 100% straight gezin kwamen. Die hebben thuis ook al het een en ander meegemaakt.
De ene moeder bezat zich in de kroeg terwijl je kinderen buiten spelen en de andere is net veroordeeld voor mishandeling van haar kinderen...
dat die kids zoveel ellende in 1 leven mee moesten maken..... pfff...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:17

En daarbij was 1 van die moeders prostituee, zegt al genoeg over de gezinssituatie.
De enige van die ouders die zich wat op de achtergrond houdt, is de vader van Nathalie, dat zegt ook wat over die man. Ik heb de indruk dat de andere ouders nogal wat media-aandacht zoeken. Ze hebben jarenlang niet naar hun kind omgekeken en dan zitten ze te bleiten voor de camera.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:22

arme kinders....eerst een klote leven dat weinig van doen heeft met zoals een meisje van 7 hoort op te groeien....en dan ook zo gruwelijk sterven.....
Oneerlijk dekt de lading niet meer......

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:24

Tieneke : ik ben het helemaal met je eens wat betreft over de ouders. Die ene moeder waarbij het meisje niet meer bij haar woonde die was toch helemaal ingestort ? Ok ik snap dat het vreselijk als je kind overlijd/wordt vermoord, maar ze heeft zo lang niet naar dat meisje omgekeken.
Hadden ze nou de zelfde vader ?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:29

Ik weet het niet wie de vader van wie is, het is allemaal zo vaag en vreemd... Ze spreken altijd over 'de stiefzusjes' maar ook altijd over 'de vader van Nathalie' en 'de vader van Stacy'...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:34

Urielle schreef:
tinkerLuna schreef:
Wat ik niet snap is hoe het kan dat de kinderen nu pas gevonden zijn terwijl ze zo dicht bij lagen.
Een hond zou dat toch gewoon kunnen ruiken, hoog gras of niet?

Ze lagen in het water he, dat maskeert de geur. Het ene meisje was herkend aan haar kleding dus het zal er wel gruwelijk uitgezien hebben ook door het water (en wie weet wat meer).

Of het kan zijn dat de lijkjes er nog niet zo lang lagen... dat ze pas recent zijn neergelegd...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:40

Ik denk dat ze er wel al lang liggen, als ze ze hebben herkend aan de kledij. Dan moet er toch al wat (om het met een vies woord te zeggen) ontbinding geweest zijn, anderss herken je iemand toch aan het gezicht. Zeker met water gaat dit proces in een stroomversnelling. Als ze dan nog eens met de stroming zijn meegevoerd, ja, dan is het duidelijk.
Ook het feit dat men al weet dat ze al ongeveer van bij de verdwijning omgebracht zijn, dus al 2 weken dood zijn en dan niet ver van de verdwijnplaats gevonden zijn.... Ik denk niet dat iemand naar huis gaat met 2 kinderen en ze dan kortbij de verdwijnplaats gat dumpen, is nogal riskant...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:46

Dat is waar, maar ik blijf het vreemd vinden dat ze dat meisje dat in het gras lag niet eerder gevonden hebben... pas toen het gemaaid was hebben ze er kunnen vinden... Plus, de gene die het gras gemaaid heeft moet (euhm.. hoe zeg je zoiets..) toch iets gevoeld hebben tijdens het maaien? (snapje?)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:48

Maar ze lagen niet in het gras, maar onder een riooldeksel, die ze pas konden zien toen al het groen weg was.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 12:00

Oooow, op die fiets, okey nu snap ik m, dan ben ik het wel met je eens...