Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imitador schreef:Sommigen lijken het doel van het topic niet echt te snappen. Het gaat er niet zo om of je er aan stoort of niet, maar of het er ís of niet. Tuurlijk kun je wegzappen (en dat doe ik ook als het te vies wordt, want echt, tis niet eens leuk om naar te kijken), maar het blijft wel zichtbaar voor anderen.
Je kunt wel zeggen dat het geen invloed heeft, maar dat heeft het wél. Ik merk het zelf ontzettend duidelijk in de klas en dan vooral bij de jongens. De meisjes zijn heel erg anders hierin, tenminste in mijn klas. De media is in dit opzicht dan ook vooral gericht op mannen/jongens.
Als er een meisje is dat gewoon heupen heeft ipv botten, dan is dat 'GÁÁÁTVER!!!', terwijl het echt gewoon vorm was, geen vette drellen over een broek ofzo. Zij denken serieus dat alle meisjes maatje 34/36 hebben en dat dat normaal is en dat de rest gewoon te veel vreet en vet is. Onzin, natuurlijk.
Ook hebben veel (maar wel minder van de vorige groep) totaal geen respect. Meisjes zijn echt lustobjecten. Je zou kunnen zeggen dat het de leeftijd is, maar wat moet er van hen worden als ze straks volwassen zijn? Bloot is niet erg, maar dan wel reëel bloot en vooral niet zo goedkoop gepresenteerd.
Yvonniej schreef:ja dat vind ik ook erg kortzichtig!
Jaila schreef:Maar er wordt niemand gedwongen om er naar te kijken. Zelfs niet op de tv, er zitten knoppen op de afstandsbediening.
Shadow0 schreef:Sex is normaal. De manier waarop het op tv wordt afgebeeld niet. (Veel agressie, veel machtsvertoon etc)
Schimmelig schreef:Zitten we dan misschien toch teveel achter de TV?
Ik kan mij herinneren dat ik als penny-meisje zijnde, zelden/nooit achter de TV zat... (nou, misschien voor sesamstraat o.i.d. dan)
Ik ben van mening dat je kinderen sowieso niet teveel achter de TV moet laten zitten...
Als volwassenen zich storen aan 'sex op TV' raad ik vooral aan de zapper toch dicht bij de hand te houden
Desiree schreef:ja, en uit wat voor lui bestaat die markt en hoe gaan die er mee om? Juist.