Privé internetten in 'baas' zijn tijd.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Privé internetten in 'baas' zijn tijd.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:24

Ik zeg ook niet dat ik het niet snap als je niets te doen hebt verder, maar het wordt wel erg normaal gevonden.
Hebben jullie dan geen schuldgevoel als je bv. wel werk hebt liggen?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:36

[code]Hebben jullie dan geen schuldgevoel als je bv. wel werk hebt liggen?
[quote]
nee want mijn werk is altijd klaar als ik de deur uit ga.... en thuis werk ik ook nog veel voor m'n werk, omdat ze op m'n werk bepaalde programma's niet willen installeren die ik echt nodig heb...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:37

"jullie" Verward

Nou, ik heb geen werk liggen als ik zit te internetten nee...
Buiten dat, ons kantoor is niet prestatiegericht, het is er zelden druk, en er zijn bijna nooit spoedklussen.

Als het rustig is, moet ik hier wel zitten om de telefoon aan te nemen, maar verder valt er weinig te beleven. Dus dan voel ik me niet schuldig nee...

Of het leuk is, is anders.. Liever heb ik wel wat te doen, dan gaat je dag nl een stuk sneller... Ja

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:33

Sorry, cer, ik bedoelde jou niet specifiek maar andere mensen die wel werk hebben liggen.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 15:07

Ja, ook tussen het werk door zit ik wel eens even op internet. Als dat per dag een kwartier is, is dat veel. Wij hebben geen vaste tijd voor pauzes e.d. en de tent sluit ook niet iedere avond om 18.00. Je bent vrij als je werk af is. Overigens ben ik vandaag, geheel vrijwillig, nog twee uur op kantoor geweest om werk af te maken. Flexibiliteit komt van twee kanten, gelukkig.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 10:27

Tjee ik bok ook onder de baas zijn tijd, maar ook ik heb mijn werk gewoon af, en ik bok niet als het druk is. daarnaast heb ik in theorie een uur pauze, maar gezien de bezetting van onze vestiging (2 personen) is dat vrijwel onmogelijk. Daarnaast werk ik ook wel langer door of begin eerder in drukke periodes. Mijn collega rookt als een ketter en ook die is flexibel qua tijd en werken. dus ik bok af en toe even ter ontspanning en hij rookt ter ontspanning en toch gaat onze vestiging als een trein. nee ik voel me niet schuldig. sterker nog: als ze het mij zouden verbieden ondanks mijn prestaties gaat mijn werk plezier heel hard naar beneden en zal de omzet ook zakken. Ik heb het gewoon even nodig.

PS: zojuist een brief gekregen dat ik op basis van mijn prestaties een salaris verhoging krijg met terugwerkende kracht vanaf 1 juni Haha! Nou dan gaat het best aardig Knipoog