Weet niet of het al gevraagd is maar er is geen enkele reden aanleiding voor hem (geweest) om weg te gaan. Vrienden opzoeken die in nl op vakantie zijn ofzo??? Of had hij verkeerde vrienden of een schuld misschien??? weet wel dat er op de site staat dat het niks voor hem is om zomaar weg te blijven maar toch voor de zekerheid en is niet bedoeld om te kwetsen Ik hou me oren en ogen goed open in ieder geval en als je een foto heb kan ik die misschien hier in nw ophangen.... Succes en sterkte verder met de zoektocht......
Wat erg voor jullie! Ik ga morgen naar rotterdam en daarna naar dorderecht dus ik zou zeker even goed kijken! En wie weet, misschien komt hij hier in de buurt? Ik hoop dat ik hem dan herken voor je! Veel sterkte ermee veder
Nog niets nieuws? Ik las op een andere site dat wel is vastgesteld dat hij niet vrijwillig is weg gegaan. Is dat onomstotelijk vastgesteld? Enkel aan de hand van het feit dat hij geen persoonlijk bezittingen heeft mee genomen?
Hoe is het toch mogelijk is, dat iemand zomaar verdwijnt, in het niets!
Jeetje! Wat lijkt me dat vreselijk, die onzekerheid.. Dat sloopt je Hopelijk komt hij snel terecht, want een maand is al te lang.. Sterkte! Ik duim voor jullie, en hoop dat hij toch weer terugkomt, of dat jullie iets horen van hem.
Wat ik wel erg goede tip vond, zijn rekeningen? Zijn msn gesprekken nalezen?!