Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuno schreef:hoe zou jij je voelen als er door jou 3 meisjes omgekomen waren??? Dat is een hele hele hele zware last en een schuldgevoel die zijn weerga NIET kent. Geestelijk en mentaal is dit denk ik niet te dragen.
Nog even voor ALLE DUIDELIJKHEID....ik heb het hier niet over wel of geen schuld hebben.....dat maakt nl. niet meer uit....feit is dat de meisjes dood zijn
Welshcobfan schreef:hmm lekker wilde verhalen weer.
hoeze beter voor die jongen? stel dat hij onschuldig was? en bovendien gun ik schuldig of onschuldig dit niet toe. 19 is ook veel te jong om te sterven! arme arme arme arme nabestaanden...
Sorane schreef:Vreselijk. Maar weet je wat ik me afvraag? Wat doet een jongen van 19 met zulke jonge meisjes in zijn auto?!?!
Die jongen is hoe dan ook schuldig. Als je de schade van het voertuig bekijkt is het absoluut niet zachtjes gegaan. Hij heeft dus willens en wetens drie meisjes de dood in gejaagd.Ik hoop niet dat hij sterft. Laat hem maar de rest van zijn leven boeten voor een misdaad als dit!
Proof schreef:Sorane,
Ik ben het helemaal met jou eens. De 19 jarige heeft willens en wetens de drie meisjes de dood ingejaagd.
Tijdens mijn surveillance afgelopen zondag middag ben ik er drie keer langs gekomen. Wanneer je hier 50 of 60 aanhoudt is er totaal niks aan de hand, uitwijken of een noodstop of iets dergelijks is goed mogelijk. Aan de remspoor te zien moet de Honda bijna op zijn kant zijn gegaan bij het insturen van de bocht. Die klootzak heeft minstends 80 per uur gereden, dat kan niet anders.
Ik hoop dat de bestuurder zijn 'verwondingen' overleeft, als hij ook sterft is dit te makelijk voor hem. Ik hoop alleen wel dat hij lichamelijk zwaar, zwaar en zwaar gehandicapt door het leven moet.
Volgens mij kan hij ook maar beter emigreren!
Was getekend...... een Spijker
djuno schreef:denk je nou werkelijk, als hij de gevolgen van te voren geweten had, hij dit alsnog gedaan zou hebben??? Dat zijn "stoere" actie heel erg dom en onverantwoord was moge duidelijk zijn....maar willens en wetens anderen de dood injagen vind ik wel heel cru uitgedrukt