Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes dood..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BabsieJana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:34

ooh wat verschrikkelijk zeg!
echt erg
voor iedereen heel veel sterkte gewenst!

jolanda_1985

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:35

super erg voor familie enzo. Hoop zoiets nooit mee hoeven te maken

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:48

dat hoop ik ook niet jolanda
het is allemaal zo erg
iedereen praat er over
ik krijg steeds een brok in mee keel
als ik er langs rij

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:34

Ik denk er toch steeds aan terug, wat vreemd is het dat er geen uitslag van de bloedproef word vrijgegeven, want waarschijnlijk is zoiets als bekent vlak nadat hij is afgenomen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:28

djuno schreef:
hoe zou jij je voelen als er door jou 3 meisjes omgekomen waren??? Dat is een hele hele hele zware last en een schuldgevoel die zijn weerga NIET kent. Geestelijk en mentaal is dit denk ik niet te dragen.
Nog even voor ALLE DUIDELIJKHEID....ik heb het hier niet over wel of geen schuld hebben.....dat maakt nl. niet meer uit....feit is dat de meisjes dood zijn

áls die jongen schuldig is, vind ik dat hij die last maar moet dragen. Hij wist wel beter dan zo te scheuren, hij heeft niet voor neits zijn rijbewijs gehaald. Weet je wat erg is? dat niet de risiso's bepalen hoe hard je rijd, maar het plezier die je hebt aan een bepaalde snelheid. Mensen onderschatten áltijd hun individuele risico, want het overkomt immers altijd een ander...
aan die boom en de auto te zien lijkt me het sterk dat hij braaf 60/80 (weet niet wat het limiet daar is) heeft gereden...
[/quote]

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:29

limiet aldaar is 60 km per uur, is recent verlaagd wegens ongelukken.

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:51

Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Weet iemand inmiddels meer over de bestuurder?

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:06

Gerbenfroh en alle andere nabestaanden, onwijs veel sterkte!

Het enige wat in me opkomt is; waarom?
Ondanks dat ik het niet wil ben ik voor mezelf toch conclusies aan het trekken...
Ik blijf dit even volgen.

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:13

Heftig verhaal van de journalist.
Vreemd dat er nog geen duidelijkheid is over het lot van het andere meisje en de bestuurder..

silverking

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:16

ik zit zelf op de WP en er is het volgende gezegt:
3 meisjes van 13 zijn dood de tweeling zat in Noordbroek op school. Het andere meisje van 13 zit dus bij mij op school en er is een stille kamer in onze school ingericht om haar te herdenken. Het meisje van 12 ken ik veder wel en die heeft alleen een gebroken bovenbeen en NIET dood dus. De jongen is ook nog levend en heeft ook niks ernstigs.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:24

Welshcobfan schreef:
hmm lekker wilde verhalen weer.
hoeze beter voor die jongen? stel dat hij onschuldig was? en bovendien gun ik schuldig of onschuldig dit niet toe. 19 is ook veel te jong om te sterven! arme arme arme arme nabestaanden...

Ik geloof absoluut niet in onschuld in deze situatie. Ik heb een aantal ooggetuigen er over horen praten en jij kan wel denken dat daar niets van klopt, maar dat in combinatie met de smalle sporen (van autobanden die dus door de snelheid in een bocht bijna op zn kant gaan) en de grote schade aan zowel auto en boom, weet ik zeker dat hij veel te hard heeft gereden.
Ik gun het hem wel om te sterven want je hebt toch geen leven meer als je dit is overkomen/hebt aangericht. Daar kom je absoluut nooit meer overheen dus wat is je leven dan nog waard (in combinatie met vermoedelijk lichamelijk letsel).

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:31

Je mag daar inderdaad 60 km per uur rijden, ik rijd er dagelijks (mn paarden staan recht tegenover de plek waar het ongeluk is gebeurt). We zijn daar heel wat gewend (harde rijders) maar naar het schijnt heeft deze jongen echt bizar hard gereden. Een vriend van mij woont een paar huizen verderop en stond gewoon op van zn stoel omdat er ZO hard een auto langs kwam. Enkele tellen later hoorde hij de grote klap. De sporen beginnen een bocht eerder al.

Ik rijd daar zelf ook wel eens harder dan 60, maar het is een onoverzichtelijke weg met veel bomen en bochten dus je zicht is gewoon heel slecht. Vorig jaar is op dezelfde plek de hond van mn zus doodgereden en er zijn in de straat al diverse (dodelijke) ongelukken gebeurt.

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:43

ik heb net met de moeder vna cherella gebelt ( het meisje dat nog leeft)
ze licht aan het infuus
en heeft een arm en been breuk
gekneuste rip en hersenschudding
ze ligt nu weer in het ziekenhuis
ze zou eigenlijk vandaag thuis komen maar nee

die jongen is NIET DOOD
hij ligt in coma een kamer naast charella

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:48

pfff wat een verschrikkelijke gebeurtenis! Ik wens alle nabestaanden ontzettend veel sterkte!

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 06:07

vreselijk zoiets!!! Echt sterkte voor de nabestaanden

Al snap ik dan weer niet wat meisjes van 12/13 in de kroeg moeten maar okee...

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 07:28

De tweeling zat op het Dollard College te Scheemda. Heb ik ook opgezeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:09

Vreselijk. Maar weet je wat ik me afvraag? Wat doet een jongen van 19 met zulke jonge meisjes in zijn auto?!?!

Die jongen is hoe dan ook schuldig. Als je de schade van het voertuig bekijkt is het absoluut niet zachtjes gegaan. Hij heeft dus willens en wetens drie meisjes de dood in gejaagd.
Ik hoop niet dat hij sterft. Laat hem maar de rest van zijn leven boeten voor een misdaad als dit!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:06

Sorane schreef:
Vreselijk. Maar weet je wat ik me afvraag? Wat doet een jongen van 19 met zulke jonge meisjes in zijn auto?!?!

Die jongen is hoe dan ook schuldig. Als je de schade van het voertuig bekijkt is het absoluut niet zachtjes gegaan. Hij heeft dus willens en wetens drie meisjes de dood in gejaagd.Ik hoop niet dat hij sterft. Laat hem maar de rest van zijn leven boeten voor een misdaad als dit!

denk je nou werkelijk, als hij de gevolgen van te voren geweten had, hij dit alsnog gedaan zou hebben??? Dat zijn "stoere" actie heel erg dom en onverantwoord was moge duidelijk zijn....maar willens en wetens anderen de dood injagen vind ik wel heel cru uitgedrukt

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:16

Om eerlijk te zijn..
Je haald je rijbewijs ook niet als je zo rijdt op je examen. Deze bewuste jongen wist heus wel hoe onverantwoord het was..
Je mag het misschien niet zeggen.. Maar ik vind het ook een vreselijke domme actie, zeker als je naast je eigen, voor nog 4 levens verantwoordelijk bent!

Proof

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:26

Sorane,

Ik ben het helemaal met jou eens. De 19 jarige heeft willens en wetens de drie meisjes de dood ingejaagd.

Tijdens mijn surveillance afgelopen zondag middag ben ik er drie keer langs gekomen. Wanneer je hier 50 of 60 aanhoudt is er totaal niks aan de hand, uitwijken of een noodstop of iets dergelijks is goed mogelijk. Aan de remspoor te zien moet de Honda bijna op zijn kant zijn gegaan bij het insturen van de bocht. Die klootzak heeft minstends 80 per uur gereden, dat kan niet anders.

Ik hoop dat de bestuurder zijn 'verwondingen' overleeft, als hij ook sterft is dit te makelijk voor hem. Ik hoop alleen wel dat hij lichamelijk zwaar, zwaar en zwaar gehandicapt door het leven moet.

Volgens mij kan hij ook maar beter emigreren!

Was getekend...... een Spijker

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:43

Proof schreef:
Sorane,

Ik ben het helemaal met jou eens. De 19 jarige heeft willens en wetens de drie meisjes de dood ingejaagd.

Tijdens mijn surveillance afgelopen zondag middag ben ik er drie keer langs gekomen. Wanneer je hier 50 of 60 aanhoudt is er totaal niks aan de hand, uitwijken of een noodstop of iets dergelijks is goed mogelijk. Aan de remspoor te zien moet de Honda bijna op zijn kant zijn gegaan bij het insturen van de bocht. Die klootzak heeft minstends 80 per uur gereden, dat kan niet anders.

Ik hoop dat de bestuurder zijn 'verwondingen' overleeft, als hij ook sterft is dit te makelijk voor hem. Ik hoop alleen wel dat hij lichamelijk zwaar, zwaar en zwaar gehandicapt door het leven moet.

Volgens mij kan hij ook maar beter emigreren!

Was getekend...... een Spijker

Niet erg netjes voor een eerste post..... Zeker niet als je stelt dat hij ze de "dood in heeft gejaagd" met 80 km per uur.....
Ik zou het tenopzichte van de nabestaanden en slachtoffers liever zien dat dergelijke bijdragen verwijdert zouden worden. Het is respectloos en veroordelen voor dat er een uitspraak van enige rechtelijke macht over is gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:44

djuno schreef:
denk je nou werkelijk, als hij de gevolgen van te voren geweten had, hij dit alsnog gedaan zou hebben??? Dat zijn "stoere" actie heel erg dom en onverantwoord was moge duidelijk zijn....maar willens en wetens anderen de dood injagen vind ik wel heel cru uitgedrukt

Als jij op die weg zo ontzettend te hard rijdt dan ben je je ten degen bewust van de gevolgen.
Hij is dus gewoon een ordinaire moordenaar!

@Amondi

Waarom is dat respectloos? Naar mijn mening geeft hij gewoon zijn mening.

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:47

ik denk ook dat er harder is gereden dan 80km p/h..

maar ben het toch wel ergens met sorane eens..

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:54

Op tv noord zeiden ze dat de jongen wel degelijk té hard heeft gereden. Ik hoop dat andere mensen van deze idiote actie hun les uit kunnen leren en niet te hard te rijden. Dat je jezelf de dood in wil jagen, prima maar neem dan asjeblieft geen anderen mee.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:28

Vreselijk...
Je zou toch denken dat die jongen dondersgoed weet dat hij moet oppassen op zo'n weg, en al helemaal in het donker. Hij heeft niet alleen zichelf in gevaar gebracht, maar ook die meisjes. En dat door hem nu die 3 meisjes overleden zijn, op veel te jonge leeftijd. Ik vraag me af waarom ze nog steeds niet doorgegeven hebben of er nou alcohol in het spel was. Bedoel, er stond eeen krat Heinekken in de auto. Waren er flesjes open? En zo'n bloedtest, dat is zo gepiept.
Verder vind ik het wel een beetje apart dat velen zeggen dat die meisjes er niets aan konden doen, en dat àlle schuld op die jongen wordt afgeschoven. Niemand weet hoe het precies gegaan is. Wie weet hadden die meisjes ook wat op en waren ze hem aan het opjutten om sneller te gaan.
Maarja, feit is dat het een vreselijk ongelukkig ongeluk was.
Hoop dat het meisje van 12 die nog leeft als ze zich lichamelijk een beetje beter voelt wat licht aan de zaak kan geven. En die jongen, ja, als hij het overleeft zal hij er voor de rest van zijn leven mee moeten leven. Want het lijkt me na alle verklaringen van ooggetuigen dat het duidelijk is dat hij te hard heeft gereden.
Weet iemand nou eigenlijk al wat die jongen nou met die meisjes moest? Gezien het leeftijdsverschil? Iemand zei taxi chauffeur en iemand kennis?