Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
youngster schreef:MissJ schreef:Jawel, want de kinderen vinden het juist prettig, het is met wederzijdse goedkeuring, aldus Martijn.
Hij is idd een keer bij 538 op de radio geweest..
alsof kinderen van 12 jaar serieus weten of het goed of slecht is wat ze doen.
Die kerel moet heeeeel snel opgesloten worden.
slimmerik schreef:Als een partij een programma heeft wat in strijd is met de Nederlandse wet dan moet zo'n partij toch verboden kunnen worden??
Plunk schreef:
Sorry maar daar ben ik het niet mee eens, de meeste kinderen van 12 weet heel goed wat hij doet. Ze zijn toch geen 3 meer.
Ik ben het trouwens wel met je eens dat deze man snel opgesloten moet worden!
Plunk schreef:
Sorry maar daar ben ik het niet mee eens, de meeste kinderen van 12 weet heel goed wat hij doet. Ze zijn toch geen 3 meer.
Ik ben het trouwens wel met je eens dat deze man snel opgesloten moet worden!
Plunk schreef:Ze hebben goede punten als:
18.2 Er moeten strenge voorwaarden aan dierproeven worden gesteld.
18.1 Er moet een verdrag tot bescherming van de Rechten van het Dier komen.
Enz, Maar voordat ik heel bokt over me heen krijg, ik ben het niet eens met hun partij.
MissJ schreef:Ik weet niet hoe ver jij was als 12 jarige, maar ik ben van mening dat de meeste kinderen dan tpch gewoon doen wat een volwassene van ze vraagt. Ook dingen die ze eigenlijk niet willen.
youngster schreef:precies. Toen ik 12 was vond ik kussen nog vies, laat staan seks hebben met een vent van 30 of 40
MissJ schreef:youngster schreef:precies. Toen ik 12 was vond ik kussen nog vies, laat staan seks hebben met een vent van 30 of 40
Toen ik 12 was kende ik het hele fenomeem man nog niet in sexuele context.Ik was veel te druk met mijn pony.