Whiz schreef:VValar schreef:Nederland is hartstikke vol. Asiebeleid versoepelen? Alstublieft niet! Ik wil over een paar jaar ook nog een huis kunnen vinden. Er is nu al bijna geen plek. Al het beetje natuur wat we hebben wordt volgebouwd voor de huizenbouw. Je kunt mij niet vertellen dat NL niet vol is
Waarom praat je nou onzin??? ga je zelf eerst eens echt verdiepen in het onderwerp.. Nederland is helemaal niet vol. Ga de cijfers er eens op na lezen.
Of we alle grensen open gaan gooien?? Dat staat er toch niet???!! We hebben het hier toch over vluchtelingen. Mensen die uit het land van herkomst weg moeten omdat daar de kogels om je oren vliegen!! Dan moet je je maar gaan inzetten tegen oorlogen dan krijg je ook een stuk minder vluchtelingen.
Precies, dat is ook mijn mening......
Nederland moet domweg stoppen met de Amerikanen te steunen met hun stomzinnige oorlogen.
Jeetje, het lijkt er precies op alsof iedere nieuwe president van de USA minstens 1 (liefst meerdere) oorlogen moet voeren om te bewijzen dat hij een president is.
Volgens mij is er niet een aan te wijzen die niet een oorlog begonnen is.
Het is precies daarom dat de wereld vol met vluchtelingen zit.
Als je zoals Nederland ook graag mee oorlogje speelt, dan moet je ook niet zeuren als er vluchtelingen komen.
Wat moet Nederland in hemelsnaam in Irak of Afganistan?
Maar er komen nieuwe verkiezingen in Amerika, en ze hebben hun oog al op Iran laten vallen.....bereid je dus maar voor op een nieuwe stroom uit Iran