Ik denk overigens niet dat het Ayaan goed uitkomt, ik las ergens dat ze het verschrikkelijk vindt en dat is volgens mij niet gelogen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies schreef:Bah, bah, bah.. Ik vind het schandalig hoe Hirsi Ali wordt behandeld :..
sarabande schreef:
Gut Pipo ik ben het met je eens
lies schreef:Nee, dat gaat idd te ver, maar volgens mij is dat ook niet het geval?
Ik vind het gewoon schandalig dat de VVD haar een mes in haar rug steekt, aangezien zij van alles op de hoogte waren..
Verkiezingen zijn belangrijker dan mensen, blijkt wel weer.
lies schreef:Nee, dat gaat idd te ver, maar volgens mij is dat ook niet het geval?
Ik vind het gewoon schandalig dat de VVD haar een mes in haar rug steekt, aangezien zij van alles op de hoogte waren..
Whiz schreef:lies schreef:Nee, dat gaat idd te ver, maar volgens mij is dat ook niet het geval?
Voor iedereen behoren toch de zelfde regels te gelden of niet??
Whiz schreef:Voor iedereen behoren toch de zelfde regels te gelden of niet??
Pipo schreef:Over een half uurtje is de persconferentie, ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen.
En wie ze een schop mee geeft
dingetje schreef:Pipo schreef:Over een half uurtje is de persconferentie, ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen.
En wie ze een schop mee geeft
Hilbrand Nawijn?
En Rita misschien...
Wendy schreef:Het is gewoon een goedkope verkiezingsstunt van Verdonk....
Ik heb niet echt wat met Hirshi Ali, maar dit is gewoon een stunt van Verdonk over haar rug. Verdonk wist immers allang dat er gelogen was, als ze echt zo consequent was, had ze daar meteen wat aan gedaan en niet nu!
russel schreef:
Hoe is het eigenlijk uitgekomen? Heb ik nl gemist. Toch niet Verdonk die hier mee kwam? Het wordt haar toch ook in de schoot geworpen en moet ze ineens een standpunt in gaan nemen dat als het nog geheim was, ze niet had genomen??
Ik denk niet dat dit Verdonk goed uit komt hoor.
Pipo schreef:In mijn ogen is Ayaan het probleem niet. Als persoon moet ik zeggen dat ik er weinig mee had. Haar uitspraken vond ik niet echt geweldig.
Maar de VVD is altijd op de hoogte geweest van haar verhaal en die vonden het allemaal niet zo belangrijk destijds. Nu het bekend is geworden steekt de VVD en dan met name topcrimineel Verdonk haar een mes in de rug.
Ayaan heeft misschien gelogen, maar de VVD heeft het in de doofpot gestopt. En nu probeert Verdonk de boel ineens te redden. Vies zaakje.......
sarabande schreef:Begint nu op ned 2
natasja50 schreef:Pipo schreef:In mijn ogen is Ayaan het probleem niet. Als persoon moet ik zeggen dat ik er weinig mee had. Haar uitspraken vond ik niet echt geweldig.
Maar de VVD is altijd op de hoogte geweest van haar verhaal en die vonden het allemaal niet zo belangrijk destijds. Nu het bekend is geworden steekt de VVD en dan met name topcrimineel Verdonk haar een mes in de rug.
Ayaan heeft misschien gelogen, maar de VVD heeft het in de doofpot gestopt. En nu probeert Verdonk de boel ineens te redden. Vies zaakje.......
Ben ik het helemaal mee eens.....