Skinhead schiet allochtonen dood in antwerpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeLoVeD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 12:37

Loesjuh schreef:
Jammer tcoh dat die agenten hem in de buik troffen in plaats van ergens anders..

Ziekelijk, gewoonweg een compleet gestoord figuur. Ik heb daar echt geen goed woord voor over..

Van mij mochten ze hem daar ter plekke laten doodbloeden aan die buikwond..tergend langzaam.

Nessah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 13:19

BeLoVeD schreef:
Loesjuh schreef:
Jammer tcoh dat die agenten hem in de buik troffen in plaats van ergens anders..

Ziekelijk, gewoonweg een compleet gestoord figuur. Ik heb daar echt geen goed woord voor over..

Van mij mochten ze hem daar ter plekke laten doodbloeden aan die buikwond..tergend langzaam.

Kijk en hier ben ik het dus echt niet mee eens.. Ik vind het super erg wat er is gebeurd.. en ik vind dat hij ook een zeer strenge en harde straf verdient.. Maar iemand dood laten bloeden.. nee.. Ookal heeft hij iets verschrikkelijks gedaan..

Roihi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 13:37

ik heb dit topic een beetje gevolgd en ik kan me aansluiten bij toch een groot aantal van jullie.

ik vind, leven en laten leven. Niemand heeft gekozen om een bepaalde kleur te hebben (blank, zwart, geel of rood of eender welke kleur...)
iedereen (nou ja) probeert toch het beste te maken van hij of zij voorgeschoteld krijgt in het leven.
ik kan met bepaalde mentaliteiten niet om, dat heeft dan ook niks met kleur of geloof of eender wat te maken.

ik heb evengoed marrokaanse collega's waar ik heel goed mee opschiet of ze nu een sjaal om hebben of niet het gaat om hun persoonlijkheid.
bij mij het werk zitten ook congolezen, fransen nederlanders, homo's lesbiennes en zelfs een biseksuele het is een leuke mix van vanalles en nog wat.
zo zou het moeten zijn maar dan zit je met wat Martin Luther King zei (ik hoop dat ik dat juist heb ) "I have a dream......

probeer je leven te leiden zonder andere mensen te kwetsen, je hebt geen recht om te oordelen in het leven van een ander (zo simpel is het eigenlijk) dat probeer ik na te streven
wie doet mee?

wat betreft Hans (de dader) ik heb nog het allermeeste medelijden met zijn ouders en familie... Ik hoop voor hen dat ze zich er kunnen doorslaan met behulp van hun familie en vrienden. veel sterkte

Skinhead

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:25

Sven002 Zei: "Wie zegt er dat ik iedereen over 1 kam scheer! Ieder mens zwart of wit behandel ik normaal!
Iedereen behandel ik normaal! Ik heb ook gewoon allochtonen vriendinnen hoor, die het zelfs eens zijn met mijn standpunten! Ik sta ook weleens heerlijk te kletsen met een surinamer als ik de trein pak!"

Wie zegt dat jij mensen over 1 kam scheert? Dat zeg je zelf, als ik jou tekst goed opvat.
Dit zei je eerder: "Ik ben zeer ontevreden over ons beleid en zie veel dingen graag anders!
Of ik een racist ben Nee, ik kan alleen niet met ze door 1 deur maar ik scheld ze niet uit en doe ze zeker niets aan!"

Ik kan alleen niet met ze door een deur... Daar bedoelde je allochtonen mee denk ik? Dan ben je dus wel lekker aan het scheren geweest. Jammer

(Overigens laat ik mij altijd zonder kammetje scheren )

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:36

offtopic ( wat zijn skinheads eigenlijk)

jessy1981

Re: Skinhead schiet allochtonen dood in antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:47

vandaag is de reconstructie van de moorden in antwerpen

je kan het volgen op www.hln.be