Homoseksualiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeroentje

Re: Homoseksualiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:22

Navidad schreef:
snowdon schreef:

Wes....? Ik sta even verbaasd, sorry

300% ook goed dan

In welke krant heeft dit gestaan dan? Ik was nogal van mening dat t per week nog wel eens verschilde waar jij op viel...

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:25

Ik heb er helemaal geen problemen mee. Mijn neef is ook homo.

Alleen vind ik het een beetje apart dat het er bij sommige zo vanaf moet druipen...

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:27

Ik vind homo's leuk En ik vind het ook knap dat ze er zo voor uit durven te komen.

Nijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:15

FuRyoMaRLoeS schreef:
Ik heb er helemaal geen problemen mee. Mijn neef is ook homo.

Alleen vind ik het een beetje apart dat het er bij sommige zo vanaf moet druipen...

En bij sommige meiden druipt het er van af dan ze op jongens vallen, en bij sommige jongens druipt het er weer van af dat ze op meiden vallen..

Nickeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:20

Wat ik jammer vind van homo's is dat het vaak van die mooie mannen zijn... En dat vrouwen voor hun geen optie zijn voor is relatie is dan wel jammer
Ben een paar keer stapelverliefd geweest op een jongen/ man die dan later homo bleek te zijn... Maar er gelukkig wel heel dapper voor uitkomen.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:12

Altijd blijven lachen, Wes

tazmaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:35

ik heb meer vriendinnen dan vrienden eigenlijk. (schijnt redelijk normaal te zijn) (misschien door de paardesport?? ). Kan er makkelijker mee praten en vind dat ze n stuk gezelliger. Heb ook gewoon echte vriendinnetjes gehad alhoewel dat meestal gewoon koetje-kalver liefde was. Ik weet ook wel wanneer ik een meisje knap vind of niet. Alleen krijg ik er helaas geen 'gevoelens bij'. Je stelt dat steeds maar weer uit... Ach... ik moet eerst nog de 'ware' tegen komen.

Vorig jaar is het me dus overkomen dat ik voor t eerst blijkbaar verliefd werd op een jongen waar ik vaak mee omging. Ik schrok ervan eigenlijk. Ik wist niet dat dat kon. (ik zei immers altijd tegen mezelf: nee... ik ben geen homo). Hierdoor ben ik dus erg in de war geraakt en ben ik gaan piekeren. Na een tijdje heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en een goede vriendin uitgenodigd om te komen praten. Ik zat er helemaal doorheen. Ik had het helemaal gehad met mezelf. Ik heb alles in een brief geschreven en dat aan haar laten lezen. Ik kon zelf geen woord uitbrengen. Ik voelde zo'n ontzettende grote schande. Maar langer doorlopen en tegen iedereen blijven liegen kon ik ook niet meer. Toen ze zat te lezen was het alsof iemand met een grote hand m'n borstkast fijn kneep. Ik zat te beven als een rietje. Het grote woord was eruit. Nu kon ik niet meer terug.
Gelukkig kwam ze direct naar me toe en sloeg een arm om me heen.

Toen ik tegen haar zei: Elke ochtend als ik wakker wordt hoop ik dat ik weer normaal ben. Ik wil dit echt niet. Als er een operatie of pil is die mij weer normaal maakt dan doe ik dat direct. (Toen schrok ze wel een beetje)
Nu weet ik gelukkig beter. Je geaardheid kun je niet kiezen. Je bent nu eenmaal zo.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:02

Jeroentje schreef:

300% ook goed dan

In welke krant heeft dit gestaan dan? Ik was nogal van mening dat t per week nog wel eens verschilde waar jij op viel...
[/quote]

Tsjah helaas laat ik het niet in de krant zetten en helaas lopen sommige mensen best wel achter

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:02

snowdon schreef:
Altijd blijven lachen, Wes

idd

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:44

Ik ken een homo, Die is echt knap!!! WAAAH het is me vriend.. haha

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:45

stefoo schreef:
Ik ken een homo, Die is echt knap!!! WAAAH het is me vriend.. haha

haha

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:51

tazmaniac schreef:
ik zag dat je je presentatie al had gegeven. Toch zou ik graag ook nog mijn verhaal vertellen.

Ik lees in dit forum dat er zoveel mensen helemaal geen probleem hebben met mensen die homo zijn.
Toch zijn er mensen die dat wel zijn. Zoals ik.

Ik ben iemand die, zoals ze zeggen, in de kast rond hangt. Verder ben ik iemand van het type van wie je het niet zou verwachten dat ie homo is. Ik heb vaak leuke contacten met meiden en dan ben ik gewoon mezelf. Ik ben dan niet anders dan een gewone hetero jongen (waarom zou ik?) Tja, en dat zorgt er dus voor dat er af en toe meisjes mij leuk vinden en dat dan laten merken. Maar het lukt me dan niet om wat voor hun te voelen.
Ik heb het idee, dat ik homo zou kunnen zijn, jaren lang naar de prullenbak verwezen. Ik heb het verdrongen waarschijnlijk. Altijd als de vraag kwam: goh waarom heb je geen vriendin dan zei ik: ow... daar heb ik het te druk voor. En eigenlijk was dat ook zo. Ik zorgde er voor dat ik steeds weer nieuwe bezigheden had. (o.a. veel met de paarden bezig)

Maar goed, vorig jaar is het me dus overkomen dat ik een jongen erg leuk vond. Hij hielp me altijd met de paarden en ik hem. Het was een fijne vriendschap.
Onze vriendschap werd ineens abrupt beëindigd en ik weet nog steeds de reden daarvan niet.

Sindsdien ben ik wel gaan nadenken over mezelf. Maar het lukt me gewoon niet om mezelf te accepteren zoals ik ben. Elke keer als ik homo's op de televisie zie dan schrikt me dat weer af. Zo wil ik niet zijn. Ik wil me niet vereenzelvigen met de zogenaamde handwapperende nichten of andere gillende keukenmeiden. (als ik uit de kast kom dan wordt je in een hokje gestopt. Ben je homo? Aha, dan ben je dus een mietje, een nicht, een watje, een viespeuk enz enz enz). Vooral op het platteland wordt vaak zo gedacht. Ik woon zelf ook in een dorp. Vandaar dat ik ook niet de behoefte heb aan een coming-out.

Hee, hee,,
Ik woon zelf ook in een dorp:P misschien een ander dorp dan jou.. Maar wat ik wil zeggen is dat niet niet over zo is dat je in een hokje word gestopt. sinds iedereen weet dat ik op jongens val is mijn leven veel leuker geworden. We kunnen gewoon vet lachen. Me vriendinnen vragen vaak wat ik van die jongen vind, :p en ook heel vaak of hij homo is of niet.. ik ben sinds 2 maanden 17 jaar. heb sinds 1 februari 2005 een vriend, daarvoor ook al 8 maanden een ander en sinds dien ben ik er voor uit gekomen, het heeft wel even geduurt, Niemand van mijn vrienden zou het verwachten:p echt zo grappig. toen ik uit de kast was gekomen kwam er een meisje naar me toe. 'ben je homo?' toen zij ik dat dat zo was je. en toen zij ze 'o jammer' haha vet lache allemaal . maargoed of je uit de kast komt is ieder zijn eigen beslissen, maar mijn leven is echt erg leuk geworden.. ( komt natuurlijk ook omdat ik zowhn lieve vriend heb )

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:18

tazmaniac schreef:
ik heb meer vriendinnen dan vrienden eigenlijk. (schijnt redelijk normaal te zijn) (misschien door de paardesport?? ). Kan er makkelijker mee praten en vind dat ze n stuk gezelliger. Heb ook gewoon echte vriendinnetjes gehad alhoewel dat meestal gewoon koetje-kalver liefde was. Ik weet ook wel wanneer ik een meisje knap vind of niet. Alleen krijg ik er helaas geen 'gevoelens bij'. Je stelt dat steeds maar weer uit... Ach... ik moet eerst nog de 'ware' tegen komen.

Vorig jaar is het me dus overkomen dat ik voor t eerst blijkbaar verliefd werd op een jongen waar ik vaak mee omging. Ik schrok ervan eigenlijk. Ik wist niet dat dat kon. (ik zei immers altijd tegen mezelf: nee... ik ben geen homo). Hierdoor ben ik dus erg in de war geraakt en ben ik gaan piekeren. Na een tijdje heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en een goede vriendin uitgenodigd om te komen praten. Ik zat er helemaal doorheen. Ik had het helemaal gehad met mezelf. Ik heb alles in een brief geschreven en dat aan haar laten lezen. Ik kon zelf geen woord uitbrengen. Ik voelde zo'n ontzettende grote schande. Maar langer doorlopen en tegen iedereen blijven liegen kon ik ook niet meer. Toen ze zat te lezen was het alsof iemand met een grote hand m'n borstkast fijn kneep. Ik zat te beven als een rietje. Het grote woord was eruit. Nu kon ik niet meer terug.

Toen ik tegen haar zei: Elke ochtend als ik wakker wordt hoop ik dat ik weer normaal ben. Ik wil dit echt niet. Als er een operatie of pil is die mij weer normaal maakt dan doe ik dat direct. (Toen schrok ze wel een beetje)
Nu weet ik gelukkig beter. Je geaardheid kun je niet kiezen. Je bent nu eenmaal zo.

Zo is het ook bij mij gebeurd ongeveer. Mijn vriendenkring accepteerde het gelijk, sindsdien is het veel gezelliger, lachen we veel meer en verteld iedereen elkaar de waarheid. Als ik met wat meiden op een terrasje zit vragen ze wat ik van die jongen vind, etc. Echt gezellig gewoon.
Mijn ouders weten het nog niet, maar die zeggen ook heel vaak dat ze het niks uitmaakt wat ik ben, ik ben en blijf hun zoon. Ben ik echt ontzettend blij mee. Ik ken ook HOLEBI's waarvan de ouders het niet accepteren, dat maakt die mensen gewoon kapot van binnen. Dat lijkt mij echt het ergste, dat je eigen ouders, waar jij ooit in een eitje in begonnen bent, en je groot gebracht hebben, je niet accepteren. Als "vrienden" mij niet accepteren ben ik echt heel simpel, het is ja of nee.

Ik ga ook veel meer met meiden dan jongens om. Dat komt natuurlijk ook vanwege dezelfde hobby's denk ik.

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:23

klaasjuhhh schreef:
tazmaniac schreef:

Zo is het ook bij mij gebeurd ongeveer. Mijn vriendenkring accepteerde het gelijk, sindsdien is het veel gezelliger, lachen we veel meer en verteld iedereen elkaar de waarheid. Als ik met wat meiden op een terrasje zit vragen ze wat ik van die jongen vind, etc. Echt gezellig gewoon.
Mijn ouders weten het nog niet, maar die zeggen ook heel vaak dat ze het niks uitmaakt wat ik ben, ik ben en blijf hun zoon. Ben ik echt ontzettend blij mee. Ik ken ook HOLEBI's waarvan de ouders het niet accepteren, dat maakt die mensen gewoon kapot van binnen. Dat lijkt mij echt het ergste, dat je eigen ouders, waar jij ooit in een eitje in begonnen bent, en je groot gebracht hebben, je niet accepteren. Als "vrienden" mij niet accepteren ben ik echt heel simpel, het is ja of nee.

Ik ga ook veel meer met meiden dan jongens om. Dat komt natuurlijk ook vanwege dezelfde hobby's denk ik.

En zo is dat..

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:13

Vind trouwens ook dat alles hier in hokjes wordt geplaatst. " Oh, jij bent homo?? Ga dan thuis maar met iemand zoenen/whatever". " Oh, jij bent hetero? Dan mag je hier blijven met je vriend(in)."

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:40

Dat ben ik met je eens Klaas

olafj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:47

klaasjuhhh schreef:
Vind trouwens ook dat alles hier in hokjes wordt geplaatst. " Oh, jij bent homo?? Ga dan thuis maar met iemand zoenen/whatever". " Oh, jij bent hetero? Dan mag je hier blijven met je vriend(in)."

Nee hoor. Ik vind dat als je zonodig wilt zoenen en mekaar op lopen ge*len dat je dat lekker thuis moet doen, hetro en homo, ik irriteer me zowieso aan dat gedrag.

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:49

mistral schreef:
klaasjuhhh schreef:

Nee hoor. Ik vind dat als je zonodig wilt zoenen en mekaar op lopen ge*len dat je dat lekker thuis moet doen, hetro en homo, ik irriteer me zowieso aan dat gedrag.

Ben ik het helemaal mee eens, maar ik lees hier wel reacties van mensen, die dat wél zeggen

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:52

Idd Klaas, vandaar mijn directe aanval met de kotsneigingen....

olafj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:52

klaasjuhhh schreef:
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik lees hier wel reacties van mensen, die dat wél zeggen

Lekker kortzichtig dus, gewoon links laten liggen

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:54

Maakt mij ook niet uit hoor, wat anderen ervan denken, iedereen moet vooral doen "wat 'ie wil", maar voor mij is iedereen gelijk. Vandaar dat ik het persoonlijk ook nergens op vind slaan dat HOLEBI's en Hetero's in "hokjes" worden geplaatst, alles of niets

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:26

Iedereen is gelijk, en wie dat niet vind loopt een klein beetje achter..

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:27

stefoo schreef:
Iedereen is gelijk, en wie dat niet vind loopt een klein beetje achter..

Een klein beetje maar ?

anniek_uc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:28

ik vindt het heel goed van ze dat ze er voor uit komen, iedereen moet zich zelf zijn en hun zijn dat duidelijk!
ik vindt ze meestal ook super aardig het zijn vaak spontanen mensen die niet zo zijn van jij bent anders dan andere omdat ze zelf gewoon zijn wie ze zijn. ofzo..

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:32

Wat vinden jullie van dit dan : Hetero's lopen overal te zoenen, maar wat vinden jullie ervan als homo's dat zouden doen?..