Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:51

Anne_GTI schreef:
Mijn vermoedens van destijds worden eindelijk bevestigd. Was toen op vakantie in spanje en had alleen een spaanse zender waar ik weinig uit kon opmaken. Maar de beelden spraken voor zich. Ik dacht ook echt dat die torens opgeblazen werden. (zette de tv aan vlak voordat de eerste toren down ging)

Er gebeurt nog veel meer waar wij geen weet van hebben ben ik bang.

http://www.judicialwatch.org/flight77.shtml

Als dit een vliegtuig is ben ik er ook 1.

OMG, dit klopt echt van geen kanten. Dat is echt geen vliegtuig! In die bovenste zou ik het misschien nog wel kunnen zien, maar die onderste. Jeetje.

OneDesire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:23

Ik heb net de hele film bekeken. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Aan de ene kant zijn er dingen die mij niet lijken te kloppen, zoals veel te weinig vliegtuig brokstukken, geen lichamen, klein gat in het Pentagon, netjes instortende WTC torens. Aan de andere kant krijg ik het gevoel dat de getuigen acteurs waren, en dat er het eea met de oorspronkelijke filmpjes gerommeld is. Want ik heb deze getuigen verklaringen e.d. nooit eerder gezien, terwijl ik toch al heel wat films hier over gezien heb. Verder heb ik op Discovery een documentaire gezien die het instorten van de Twin Towers behandelde. Als ik het me goed herinner, hadden ze het er daar over dat om de kern van de toren, de verdiepingen waren geplaatst, als een soort van lagen. Die lagen zouden met verbindingen aan de kern vast gezeten hebben. Door de impact van het vliegtuig zouden de bovenste verbindingen los gelaten hebben en zouden die bovenste lagen op de daaronder liggende lagen gevallen zijn, en door het gewicht zouden die ook weer ingestort zijn, waardoor een z.g. domino effect ontstond. Ik weet niet meer zeker of het pcies zo ging, maar grofweg is dit wat ik me van het verhaal kan herinneren.

Dat de Amerikaanse regering (en niet alleen van dat land) corrupt is, ben ik van overtuigd. Het draait tenslotte allemaal om geld en macht. En even off topic, zoals al eerder hier werd vermeld, dat van Kennedy wat laatst op tv was, lijkt mij ook een complot te zijn geweest.

ladylay

Re: Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:45

laatste alinea van onedesire ben ik het ook mee eens....
het lijkt voor veel mensen niet realistisch, maar dat houdt NIET in dat het niet gebeurt....
want geloof me, america is zo corrupt als het maar kan...
uiteraard hebben ze goeie dingen, bedoel ik ben gek op america...geweldig mooi land...
maar daar gebeuren dingen, dat je niet kan beseffen....
en ik denk, durft bijna wel te zeggen dat het zo is, dat het idd met voorbedachte rade is gegaan....
hoe cruel het ook klinkt....maarjah sowieso de wereld van tegenwoordig...er worden wel meer afschuwelijke dingen tot orde gebracht

OneDesire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:55

Ik ben ook gek op Amerika hoor. Sterker nog, ik ga volgende maand 3,5 week rond toeren in Californie , samen met mijn man (2e huwelijksreis ).

ladylay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:01

zwaar chill...

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:19

Wauw ik vind dit wel superintressant filmpje, ga em morgen helemaal kijken.

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:25

Mijn bedenkingen:

De liftschachten zullen niet meer luchtdicht zijn geweest na de inslag.
De explosies die te zien zijn, zijn vanwege de(lucht) druk die ontstaat van de vallende verdiepeingen erboven, er komt een heleboel zooi met enorme kracht naar buiten.

Waarom passagiers wegmoffelen als je ze ook daadwerkelijk kunt laten neerstorten samen met het viegtuig.

Heb de pentagon invlieg filmjes zitten kijken, maar kan er geen vliegtuig van maken, ik weet niet van welke afstand het gezien is maar het lijkt me erg klein.

En in het algemeen. heb ook het boek 102 minuten gelezen, zeker de moeie waard. Daaruit en hieruit maak ik op dat een heleboel dingen niet goed geregeld/gecomuniceerd waren. Er zijn veel fouten gemaakt. Het zou zo weer kunnen gebeuren, en het had zo voorkomen kunnen worden, net wat er gedaan wordt met de informatie. Er spelen zoveel mensen een rol in dit gebeuren dat er zeker is geprofiteerd (door regering bush), maar van complete opzet kan geen sprake zijn geweest.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 22:38

Ik ben van mening dat de USA overheid het gedaan heeft......
Er zijn zoveel belangen met Olie enzo, dat ik niet geloof dat iemand anders het heeft gedaan....
Weet je wel, daar is de regel money-talks.....

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:40

LecyTinker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 08:26

het blijft allemaal een raar verhaal en vooral als je teweten komt wat er allemaal rond gebeurd is. Weet niet ofdat jullie de film van Micheal moore 9-11 hebben gezien? Maar het blijft gewoon zo dat we niet de helft van de info hebben. En speculaties zijn niet zo respectvol tegenover de nabestaande van de overledenen. Mensen in de vs en de rest van de wereld weten dat de bush-regering zo corrupt is als wat. Maar het blijft erbij dat Bush junior gewoon een marionet is. Hij is niet slim genoeg om deze dingen in elkaar te steken. Hij heeft al moeite met antwoorden te bedenken op vragen die mensen m stellen.

ladylay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 08:27

mmm......ik was altijd voor bush..nu heb ik er geen antwoord meer op...................

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:19

Kelly_ann schreef:
Nog een interresant filmpje, over het instorten van de twin towers: http://video.google.com/videoplay?docid=3858617066028236099&q=9+11

je ziet bij die pijlen dat er al iets ontploft,voordat de bovenkant er aan komt zeg maar,er vliegt iets uit het raam dmv een explosie.
ik zou er niet raar van opkijken dat er bommen in het gebouw waren

LecyTinker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:18

Lianne007 schreef:
Kelly_ann schreef:
Nog een interresant filmpje, over het instorten van de twin towers: http://video.google.com/videoplay?docid=3858617066028236099&q=9+11

je ziet bij die pijlen dat er al iets ontploft,voordat de bovenkant er aan komt zeg maar,er vliegt iets uit het raam dmv een explosie.
ik zou er niet raar van opkijken dat er bommen in het gebouw waren

Dat kan van alles wezen. Vind dat de amerikanen soms wel een beetje ver gaan met hun bommen of massavernietigingswapens verhalen. Het kan gewoon ook zo zijn dat er binnen in het gebouw al een vloer naar beneden is gekomen of dat er mensen waren die een ruit in hebben geslagen omdat de rook zo erg werd dat ze frisse lucht probeerde te happen. Genoeg verklaringen die niet op een bom hoeven te duiden.
Snap gewoon niet waarom alles zo in het extreme getrokken moet worden. Overal moet een complot achter zitten.
Bedoel, ja, ik geloof ook stellig dat de aanslag op JFK een complot was, die man wou teveel veranderen in het land en daar waren heel wat mensen het niet mee eens.
Maar ik weet niet ofdat iemand van jullie ooit bij de wtc towers is geweest. Maar die dingen waren een erg makkelijk doelwit. Ze hadden daar niet eens explosiefen in hoeven stoppen om die dingen omver te krijgen. Je kon namelijk vanaf het water heel erg makkelijk in die torens vliegen omdat ze overal in het financiele district bovenuit staken.
Dus als het echt een complot was geweest van bush dan had hij gewoon gezorgt voor betere piloten die dan echt er recht in hadden gevlogen en niet de eerste toren ( die het tweede geraakt werd) maar net op de hoek pakte. Bedoel, zijn toch echt wel makkelijkere manieren om het volk te schokken en een reden te hebben voor een oorlog.
Maar goed, wou eigenlijk alleen maar even zeggen dat ik niet geloof dat er explosieven aanwezig waren in de wtc towers. Maar ieder zijn gedachten en dat is ook maar goed ook, op die manieren komen er soms dingen aan het licht wat je anders nooit geweten had.

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:32

die explosies.. geloof er niets van!!
de luchtdruk lijkt me veel waarschijnlijker!! weet je hoe hoog de druk wordt als de lucht van boven ineens wordt samengeperst? hetzelfde als met een ballon, als je de druk tever opvoert wat gebeurd er dan?
hij klapt... de luchtdruk wordt te groot en hij klapt naar buiten... precies hetzelfde als wat er in het WTC gebeurde.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:56

En ik ben dus zo ongeveer de enige die denkt dat het serieus gewoon 'aanslagen' waren? , Vind het persoonlijk een beetje vergezocht om 2 vliegtuigen incl. passagiers etc. op welke manier dan ook 'kwijt' te maken, en daardoor weer 2 torens met de grond gelijk te maken voor een oorlog.

HennyH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 01:28

OneDesire schreef:
Ik ben ook gek op Amerika hoor. Sterker nog, ik ga volgende maand 3,5 week rond toeren in Californie , samen met mijn man (2e huwelijksreis ).

Ah nog een amerika liefhebber... ik en mijn snuitje vertoeven er ook graag

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 01:35

ff een stipje plaatsen, zodat ik dit topic morgen makkelijk terug vind en op mijn gemak (en goed wakker) dat filmpje eens kan gaan kijken

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 01:45

Surrender schreef:
En ik ben dus zo ongeveer de enige die denkt dat het serieus gewoon 'aanslagen' waren? , Vind het persoonlijk een beetje vergezocht om 2 vliegtuigen incl. passagiers etc. op welke manier dan ook 'kwijt' te maken, en daardoor weer 2 torens met de grond gelijk te maken voor een oorlog.

Neehoor, ik vind de suggesties in dat verhaal vergezocht. Maar het laat wel zien hoe ongelofelijk versnipperd er wordt omgegaan met informatie. Men zegt dat ze tegenwoordig alles op orde hebben maar de adinistratie v.w.b. deze aanslagen en de info die naar buiten is gekomen, laat wel zien dat echt niet alles onder controle is. En dan bedoel ik niet te zeggen dat ze het niet goed hebben willen doen. Het is simpelweg gevolg van bureaucratie.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 01:50

Complottheorieën zijn nou eenmaal sappiger dan de waarheid

LecyTinker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 09:54

Kelly_ann schreef:
Surrender schreef:

Neehoor, ik vind de suggesties in dat verhaal vergezocht. Maar het laat wel zien hoe ongelofelijk versnipperd er wordt omgegaan met informatie. Men zegt dat ze tegenwoordig alles op orde hebben maar de adinistratie v.w.b. deze aanslagen en de info die naar buiten is gekomen, laat wel zien dat echt niet alles onder controle is. En dan bedoel ik niet te zeggen dat ze het niet goed hebben willen doen. Het is simpelweg gevolg van bureaucratie.

Ik geloof ook dat het aanslagen waren. Maar het maakt het allemaal wel erg verdacht dat de dag na de aanslag Bush iemand voor eten uitnodigt die contact heeft met Osama en met teroristische netwerken. Kijk en dat Bush er een hele hoop geld mee verdient doordat zijn bedrijven allemaal winst maken op dit soort dingen. Ik denk niet dat hij wou dat dit gebeurd, maar hij heeft er wel baat bij op verschillenden gebieden. Alleen al dat hij de Bin Ladens die week allemaal het land uit laat vliegen op de kosten van de staat zonder hun aan wat voor ondervraging te onderwerpen en dat ook nog terwijl er een algeheel vliegverbod is. Dat is wel vreemd. Maar niet omdat hij er iets mee temaken heeft, maar meer omdat de hele Bush familie banden heeft met mensen die de VS als vijand beschouwd. Ik raad je zo wie zo eens aan om de film 9-11 van Michael Moore te kijken. Dan komen er heel erg veel vragen bij je naar boven over de Bush familie. Maar het zou idd onlogisch zijn dat de bush-regering 4 vliegtuigen met inzittende opoffert om een oorlog te kunnen beginnen. Maar de acties die ondernomen zijn vanaf dat moment kloppen gewoon niet. En dat een onafhankelijke partij hier geen onderzoek naar mag doen, wat gebruikelijk is na zo een situatie, maakt het allemaal nog verdachter.
Niet de aanslagen op zich, maar de Bush familie.

UK_eef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 18:22

De waarheid van 9/11 zal pas over een jaar of twintig naar buiten worden gebracht, wat ik echt onvoorstelbaar vind voor de nabestaanden.

Skinhead

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:56

Surrender schreef:

Het is ook vergezocht... maar ik vrees dat Bush en zijn makkers tot dit soort vreselijke dingen in staat zijn. Al het goud was verdwenen dat zou bush dus kunnen hebben, bush kreeg alle macht waardoor hij (zo ongeveer kon doen wat hij wilde), dan krijg je het olie verhaal...

Geld en macht, en een uber fanatieke cowboy uit texas... Mensen doen rare dingen voor geld en macht. Dat heb ik vaak genoeg (gelukkig veel klein schaliger) gezien in mijn leven (en ik leef pas 18 jaar)....

Ik weet niet of ik dit filmpje moet geloven of niet.. dat er een vreemd luchtje aan zit weet ik wel...

Amina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:41

Ja inderdaad, er zit een vreemd luchtje aan ...
Het is ook vreemd dat ze al die beelden achterhouden (van het pentagon)

Maar iedereen heeft wel een theorie die 'kan' kloppen ... dit filmpje bewijst wat er niet kan kloppen ...

Volgens mij geraken ze er nooit uit

Amina_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:49

Liezel1 schreef:
die explosies.. geloof er niets van!!
de luchtdruk lijkt me veel waarschijnlijker!! weet je hoe hoog de druk wordt als de lucht van boven ineens wordt samengeperst? hetzelfde als met een ballon, als je de druk tever opvoert wat gebeurd er dan?
hij klapt... de luchtdruk wordt te groot en hij klapt naar buiten... precies hetzelfde als wat er in het WTC gebeurde.

En de theoriëen dan? Het gebouw was bestand tegen bomaanslagen, explosies, (de helft al vergeten) dus ook voor een vliegtuig. En de knallen die ze hoorden?
Net dezelfde soort knallen als bij bomaanslagen ...
Ook verschillende wolkenkrabbers die een helse brand hadden van enkele verdiepingen, niet ingestort.
Ook de brandweermannen waren verrast, ze hadden zoiets waarschijnlijk niet verwacht (ik bedoel het instorten) en die mannen gaan ook niet zomaar ff in het gebouw lopen als er echt instortingsgevaar is. Ik heb hem helemaal uitgekeken en er zitten inderdaad dingen bij die je zegt 'tjaa ...' maar ook dingen bij die volgens mij echt wel waar zijn, bijvoorbeeld die getuigenis van die man in de kelder ..

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:17

zelfde als hierboven... er zijn een heleboel dingen die ik raar vind.
vond het iig een erg intressant filmpje

maar ben er zelf nog niet uit of ik de complottheorieen geloof of dat het gewoon aanslagen waren. waarschijnlijk zullen we het nooit weten...