Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Annemarie89 schreef:Natuurlijk snappen we dat Faelivrin maar we zien toch ook een kind?
Zal wel ongelovig klinken uit de mond van een 16 jarige..
Ja! MAAR dat KIND heeft gevoelens voor die 18jarige.
En vertel mij nu niet dat JIJ je gevoelens kunt sturen!
Je maakt Emma op deze manier hardstikke ongelukkig..
En ik weet heel erg goed dat jullie het goed bedoelen,
Maar je kunt ook overdrijven.
Laura1989 schreef:Ik heb tien maanden verkering gehad met een jongen van 19 toen ik 13 was. Daar zat dus ook 6 jaar verschil tussen. Wij wilden allebei geen sex voor het huwelijk toen en hebben een super goede relatie gehad. Het is uiteindelijk uit gegaan omdat hij minder tijd voor mij kreeg door school, maar echte verschillen qua leeftijd hadden we niet. Ik liep dan ook wel wat voor op de gemiddelde 13 jarige denk ik, maar 13 is 13.
jeanie schreef:Ik snap op geen enkele manier wat een 18 jarige met een 12 jarige moet.Ik vind dat ziek........
emmaatjuh schreef:loveomara, mijn ouders vinden het goed.
omdat ze gewoon weten dat mijn vriend betrouwbaar ed is.
ik ben een ker met een andere jongen van die leftijd om gegaan, dat vonden ze vreselijk.
Annemarie89 schreef:Natuurlijk heeft dat kind gevoelens voor de 18 jarige..
Het is toch ook niet een aanval met zn allen tegen Emma?
Maar; hoever kan een 12 jarig meisje zulke diepe gevoelens hebben?
Zo serieus zijn? Als een jongen van 18 nodig heeft?
Annemarie89 schreef:Natuurlijk heeft dat kind gevoelens voor de 18 jarige..
Het is toch ook niet een aanval met zn allen tegen Emma?
Maar; hoever kan een 12 jarig meisje zulke diepe gevoelens hebben?
Zo serieus zijn? Als een jongen van 18 nodig heeft?
emmaatjuh schreef:loveomara, mijn ouders vinden het goed.
omdat ze gewoon weten dat mijn vriend betrouwbaar ed is.
ik ben een ker met een andere jongen van die leftijd om gegaan, dat vonden ze vreselijk.
joel schreef:jeanie schreef:Ik snap op geen enkele manier wat een 18 jarige met een 12 jarige moet.Ik vind dat ziek........
leg je er gewoon bij neer da tje het nooit zult snappen als vrouw. als meid ga je nooit een jongensgedachte kunnen ontdekken en begrijpen(gelukkig haha)
jeanie schreef:Lieve meid zo betrouwbaar is hij niet hij voelt al onder je truitje
Whiz schreef:@ joel Nou toch.. ik moest echt geen gozer die iets heeft gehad met zo'n jong meisje...
loveomara schreef:@joel:ik ben een heel jonge moeder en laat mijn kinderen juist erg vrij. Maar laten we nu echt heel eerlijk zijn. Als dit nu normaal geweest was dan was deze discussie toch niet geweest??
Trouwens, t is geen kwestie van vrijlaten maar je kind behoeden voor een fout.
Faelivrin schreef:jeanie schreef:Lieve meid zo betrouwbaar is hij niet hij voelt al onder je truitje
OMDAT zij NIET heeft verteld dat ze dat NIET wilde!!
Die jongen zal heus wel betrouwbaar zijn als de ouders dat vinden.
emmaatjuh schreef:Wat is daar niet betrouwbaar aan dan?
als ik zeg dat ik dat niet wil, dan doet hij het niet. alleen durfde ik niet.
Faelivrin schreef:jeanie schreef:Lieve meid zo betrouwbaar is hij niet hij voelt al onder je truitje
OMDAT zij NIET heeft verteld dat ze dat NIET wilde!!
Die jongen zal heus wel betrouwbaar zijn als de ouders dat vinden.
jeanie schreef:jeanie schreef:Ik snap op geen enkele manier wat een 18 jarige met een 12 jarige moet.Ik vind dat ziek........
leg je er gewoon bij neer da tje het nooit zult snappen als vrouw. als meid ga je nooit een jongensgedachte kunnen ontdekken en begrijpen(gelukkig haha)
Whiz schreef:Hoe kom je er nou bij .. dat een meisje van 12 wil dat iemand onder haar truitje zit...Dat lijkt me duidelijk.. dat hoef ze toch niet te zeggen.
Dat moet iemand van 18 toch kunnen begrijpen.