Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze hebben niet voor niks die regels opgesteld, als de politie ook een kroeg betrapt op zo iets kunnen ze flinke boete betalen. Zelf drink ik ook wel is maar dat is echt niks, soms een glaasie ofzo. Ik kan er ook heel slecht tegen dat is 1 van de redenen dat ik het niet zo vaak drink. Me zus daar in tegen gaat erg vaak naar de kroeg en gaat altijd voordrinken en daar ook nog veel drinken.
maar met vind ik leuker. Ik ben trouwens 15.
je zegt zelf: overmatig. Dan snap je er echt niks van
MopY schreef:Ja ik weet ook echt wel dat het niet goed voor me is, zover was ik wel.. En ik weet ook dat het makkelijk is om te zeggen, maar er zijn zoveel dingen stom en slecht! Iedereen weet van zichzelf dingen die hij of zij eigenlijk beter niet zou moeten doen..
Hoezo snel met mijn kop tegen de lamp lopen? Ik heb ook van dichtbij meegemaakt wat drank voor schade kan geven, maar dat weerhoudt me er niet van om in het weekend (veel) alcohol te drinken..
Er zit meer tussen een alcoholvergifteging of hersenschade en niet drinken
!

] heel erg dronken, heb haar 6 keer zien vallen en ze liep met nog wat anderen keihard op de gang te zingen. 
mijn lever houd het niet eens zo lang vol
gwen1222 schreef:Ik ben 15 (in augustus 16)
IK als ik uit ga ( ong 3 keer in de maand) dan drink ik meestal 5 glaasjes alcohol en niet meer) ik hoef niet persee dronken te worden.
Maar als we met een groepje bij iemand thuis zitten dan drinken we wel wat meer maar dan kan er eigelijk niet veel gebeuren. Maar dat is ook maar afentoe