faye schreef:Ben je nou zo verbitterd of kom je alleen zo over? Ik vind het persoonlijk nogal hypocriet dat als jij niet wilt betalen voor anderen in de keuze van een kind, dat jij dan wel braaf je handje ophoud voor kinderbijslag. Dan kun je heel hard roepen dat je het niet erg vind als het afgeschaft zou worden, maar vooralsnog laat je wel iedereen meebetalen in jouw keuze voor jouw kind
Ik ben verbitterd noch alleen. Ik heb een heel fijn leven, mede dankzij mijn kind. Ik gun ook iedereen dat zelfde geluk! Ik houd mijn hand niet op voor de kinderbijslag en heb t niet eens aangevraagd. Je schijnt t gewoon te krijgen... Ik krijg daarmee idd een deeltje terug van wat ik inlever, een heel klein deeltje slechts. Maar mijn ouderschapsverlof heb ik zelf betaald. En zelfs dat vind ik geen probleem als andere moeders op kosten vd gemeenschap vrij hebben voor hun bevalling (hoewel het hun eigen keus is dat kind te nemen) maar vaders....? Onzin daar wil ik niet aan mee betalen. Als zelfstandige betaal je overal al de hoofdprijs voor.