Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chans schreef:roosje84 schreef:Het is idd een echte mediapunt geworden wat je regelmatig tegenkomt in het nieuws.
Wat ik ook zo vreemd vind is dat Joran eerst een ander verhaal heeft verteld en daarna weer wat anders...en toen zei die presentator(amerikaan) dat hij het wel vreemd vond want volgens hem lieg je alleen als je het gedaan hebt..en daar ga ik wel in mee...Al zou Joran het niet gedaan hebben zou die wel de waarheid hebben verteld is mijn mening...
Enne dat ze is achtergelaten op het strand....tsja Joran vertelde in dat zeflde interview dat er nog meer stelletjes op het strand waren toen hij haar achterliet..vind het nogal apart dat niemand haar meer gezien heeft...
En voordat die 2 gebroeders Joran en Nat afzette op het strand had ze gezegd dat ze naar de haaien wilde kijken...maar volgens Joran zijn er geen haaien rond Aruba...(vertelde hij haar) en later hoor je dan in het nieuws dat ze door de haaien is opgeten..tsja wawt moet je dan nog geloven..
En die ouders van Nathalie..zijn ook een geval apart..weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken.
Of ze ooit nog terug wordt gevonden is mij de vraag..en of Joran schuldig is..dat weet tot nu toe alleen hij.....
Kan me anders best voorstellen dat je als stelletje op een strand 's nachts / 's avonds wel iets anders te doen hebt dan rondkijken wat er om je heen gebeurd
.
rommie schreef:Denk dat Bin Laden wel net iets meer geld, middelen en mensen tot zijn beschikking heeft om zich te verstoppen dan NataleeMaar je hebt wel gelijk, het kan toch nooit zo heel moeilijk zijn om jezelf onvindbaar te maken..
rommie schreef:Denk dat Bin Laden wel net iets meer geld, middelen en mensen tot zijn beschikking heeft om zich te verstoppen dan NataleeMaar je hebt wel gelijk, het kan toch nooit zo heel moeilijk zijn om jezelf onvindbaar te maken..
Kimberley77 schreef:Nou daar zeg je me wat. Wat mij enorm dwars zit is dat de moeder van Natalee beweert datz ij verkracht is. Waar haalt ze dat vandaan? Bedoel er is geen lijk, er is geen bewijs en dat wordt zo doorgevoerd.
ShannaY schreef:Het schijnt dat ze op Aruba nog wel de bloementjes flink aan het buiten zetten waren.
En aan iedereen verkondigde dat haar moeder de zus van Aldolf Hitler was.