Natalee Holloway... het media circus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A0000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 00:41

Denk dat Bin Laden wel net iets meer geld, middelen en mensen tot zijn beschikking heeft om zich te verstoppen dan Natalee Maar je hebt wel gelijk, het kan toch nooit zo heel moeilijk zijn om jezelf onvindbaar te maken..

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:41

Chans schreef:
roosje84 schreef:
Het is idd een echte mediapunt geworden wat je regelmatig tegenkomt in het nieuws.

Wat ik ook zo vreemd vind is dat Joran eerst een ander verhaal heeft verteld en daarna weer wat anders...en toen zei die presentator(amerikaan) dat hij het wel vreemd vond want volgens hem lieg je alleen als je het gedaan hebt..en daar ga ik wel in mee...Al zou Joran het niet gedaan hebben zou die wel de waarheid hebben verteld is mijn mening...

Enne dat ze is achtergelaten op het strand....tsja Joran vertelde in dat zeflde interview dat er nog meer stelletjes op het strand waren toen hij haar achterliet..vind het nogal apart dat niemand haar meer gezien heeft...

En voordat die 2 gebroeders Joran en Nat afzette op het strand had ze gezegd dat ze naar de haaien wilde kijken...maar volgens Joran zijn er geen haaien rond Aruba...(vertelde hij haar) en later hoor je dan in het nieuws dat ze door de haaien is opgeten..tsja wawt moet je dan nog geloven..

En die ouders van Nathalie..zijn ook een geval apart..weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken.

Of ze ooit nog terug wordt gevonden is mij de vraag..en of Joran schuldig is..dat weet tot nu toe alleen hij.....

Kan me anders best voorstellen dat je als stelletje op een strand 's nachts / 's avonds wel iets anders te doen hebt dan rondkijken wat er om je heen gebeurd

.

Ja tuluk wel dat snap ik ook nog wel maar dan als nog..dat niemand ze gezien heeft ook beetje vreemd misschien...

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:45

rommie schreef:
Denk dat Bin Laden wel net iets meer geld, middelen en mensen tot zijn beschikking heeft om zich te verstoppen dan Natalee Maar je hebt wel gelijk, het kan toch nooit zo heel moeilijk zijn om jezelf onvindbaar te maken..

Net als die mvr van de Valk hotels..die is ook nog steeds onvindbaar in Afrika...En een blond iemand of blanke huid valt daar echt wel op....
Maar tegenwoordig kan je zovee laten doen, zonder dat je echt herkenbaar ben...misschien heeft Natalie dat ook wel gedaan....

En die ouders..tsja....dat Nat al eerder verdwenen is geweest dat betekent naar mijn idee toch wel wat....Nu lijkt het soms of die ouders willen laten zien dat die Nat helemaal het helige boontje is en niks verkeerd doet en dat Joran de schuldige is.Ook niet helemaal eerlijk.

Maar ik las eerder in dit topic dat ze al het hele eiland hebben onderzoekt.Het lijkt mij dan erg sterk dat ze daar nog is.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:49

dit hele zaakkie stinkt als de nete echt

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:51

Er klopt idd iets niet..maarja wat ???

Anoniem

Re: Natalee Holloway... het media circus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:57

Ten tijde dat het pas gebeurd was, was mijn moeder daar en zij vertelde dat het hele eiland in rep en roer was. Het is een kleine gemeenschap, allemaal familie en aangetrouwd, een hechte gemeenschap. Het ligt ook gevoelig betreffende de diplomatieke betrekkingen. Vergeet ook niet dat Amerikanen jackhalsen betreffende processen kunnen zijn.

De 'gemeenschap' zelf weet niet wat er gebeurd is, maar wel vermoedens dat er iets niet klopt. Louche figuren en louche zaakjes tref je daar wel aan.

Wie heeft het programma gezien waar ze vermoedelijk zou zijn begraven? Stel je treft dat meisje aan op het strand, ze is dronken en heeft gebruikt, je bent tourist of je hebt een bepaalde positie of je weet welke verkeerde mensen in het milieu zitten en die troep verstrekt en ze papt aan. Je vertoeft wat met haar, oke wellicht wat sex en ineens is die griet dood. Je hebt niks verkeerds gedaan maar je vreest het ergste. Angst dat je moord in de schoenen geschoven krijgt, angst voor het amerikaanse gerecht, wat niet altijd eerlijk en reeel is. Wellicht een Amerikaan geweest die in zo een gevangenis niet lang zal leven. Dus geen crimineel type die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats daar was. Nu is het al zo opgeklopt, ga nu maar eens vertellen dat je er bij was maar haar niet hebt vermoord, niet verkracht maar gewoon wel sex hebt gehad en dat ze ineens niet meer wakker werd. Zelf ook wel wat gebruikt dus niet meer helder. In Amerika ook weer als strafbaar gezien.

Dikke s*hit als je met dat meisje bent geweest. Men wil een dader en Aruba wil ook een dader om niet in een slecht imago te komen.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:31

Nou daar zeg je me wat. Wat mij enorm dwars zit is dat de moeder van Natalee beweert datz ij verkracht is. Waar haalt ze dat vandaan? Bedoel er is geen lijk, er is geen bewijs en dat wordt zo doorgevoerd.

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:43

Het is of Nat der Mams weet er meer van of Joran....

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:02

rommie schreef:

Misschien is nat ook wel heel rijk; dan zijn we gelijk klaar met dit gezeur; dan is ze dus ontvoerd maar zijn ze het losgeld briefje vergeten.

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:28

Kimberley77 schreef:
Nou daar zeg je me wat. Wat mij enorm dwars zit is dat de moeder van Natalee beweert datz ij verkracht is. Waar haalt ze dat vandaan? Bedoel er is geen lijk, er is geen bewijs en dat wordt zo doorgevoerd.

Mams is er misschien van overtuigd dat dochter een engel is en dus geen sex KAN hebben, of het moet wel tegen haar wil zijn
Misschien was Nat veel meer opgegroeid was dan moeder van haar "baby" (want zo noemen Amerikaanse moeders hun kinderen toch al zijn ze veertig?) kon accepteren. Eigenlijk wijst veel daar op.
Het gaat hier niet om een tienjarig kind wat is vermist (dan zou ik als ouder ook radeloos en woest zijn), maar om een volwassen persoon die al eerder is weggelopen en daarmee haar onvrede met de huiselijke situatie heeft anagetoond....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:01

Ja, idd zo een type, mijn dochter doet zoiets niet. Op die leeftijd alleen daar op zo een eiland vertoeven, maar wel het heilige boontje volgens mams zijn.

Ook een mooie manier om je geweten te sussen als je je dochter niet "under control' kon houden. Nu is het lekker de schuld van de ander. Altijd weer die ander

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 11:32

Och.. het verbaasd me niks als ze ondertussen ineens wel terecht is. Maar hoe leg je aan de media uit dat je dochter hem gesmeerd is met een liefje (wat ze overigens eerder heeft gedaan, toen ook maanden is weggeweest, en niks had laten horen!) er ondertussen 3/4 F-16’s richting Aruba zijn vertrokken om een “lijk” die er niet is op te zoeken. Alle commotie, alle beschuldigingen van die walgelijk “dhr Phil”. Dat leg je niet 1,2,3 uit.. Je hoort er dan ook helemaal niks meer van. Mams doet iig wel alles om in de publiciteit te komen.

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 11:44

Schijnbaar hebben haar ouders -volgens de politie daar- het onderzoek gruwelijk gedwarsboomd. hmmmmm........... Dan die hele media ophef: als het een zwart meisje was geweest, keek geen kip om. nu is een (vrij mooi) blank meisje vermist en de hele wereld wordt ingeschakeld om haar te vinden. Amerikanen..... zal ze nooit begrijpen

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:11

Ik denk dat die Joran inmiddels zn buik vol heeft van vrouwen en eerdaags naar een klooster gaat om monnik te worden.
Amerikanen hebben idd vaak de neiging om te zeggen dat hun dochter kuis is en dat het allemaal niet vrijwillig is gegaan.
Maar hoe vaak zie ik moeders om me heen hun dochter niet als heilig boontje beschouwen.
Hun standaard zin is altijd: dat doet mijn dochter niet.
Vanaf het begin af aan heb ik al het gevoel gehad dat dit een rare zaak is die opeens een overwachte wending gaat aannemen.
En om eerlijk te zijn heb ik eerder het idee dat die drie jongens zijn gaan feesten met het meisje en toen het uit de hand liep is die Joran em gepeert en heeft hij natalie aan de grillen van die andere twee overgelaten.
Maar dat is puur mijn gevoel.

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:26

Ik heb op Aruba gewoond en 'ken' de familie van der Sloot. Ik was er afgelopen zomer een maand op vakantie. Een paar opvallende feiten:

- Er is een Search Unit over gekomen uit Texas. De moeder van Natalee is naar een restaurant gegaan om te vragen of ze misschien gratis mochten eten.... Het restaurant staat natuurlijk onder druk van media. (Aruba is voor 80% economisch afhankelijk van het amerikaanse tourisme). Restaurant ging akkoord... KOmt die moeder met dat hele search team aanzetten! Toen bleek dat de restauranteigenaar niet van plan was dat allemaal voor zn rekening te nemen ontstond er alsnog een hoop gedoe.

- De moeder is regelmatig gesignaleerd in het uitgaansleven, feestend en drinkend. Toch wat vreemd als je bezorgd bent over je dochter.

- Ze kwamen er pas achter dat Natalee weg was toen ze terug zouden vliegen naar Amerika 's middags. Blijkbaar was t niet zo ongewoon dat ze langer wegbleef.

- Natalee is al eerder 2 weken weggelopen, met een zak geld die ze van haar ouders had gejat.

- In haar jaarboek schreef ze (maar dit is misschien meer gerucht dan feit): I'm leaving and I'm never to be found again.

Zo zijn er wel meer dingen. Vooral de manier waarop Amerika met de zaak omgaat is kwetsend voor de locale bevolking. De overheid kan niet zoveel en staat aardig machteloos.

Wat Joran betreft... Ik weet niet wat hij er mee te maken heeft. Dat hij zijn verklaring gewijzigd heeft lijkt me niet zo raar. Stel dat hij haar daar alleen heeft achter gelaten, onder invloed van weet ik veel wat. Dan is hij slim genoeg om te bedenken dat dat niet zo'n slimme actie was en dat hij zich daarmee verdacht maakt. Dat je dan uit paniek een ander verhaal maakt vind ik niet onwaarschijnlijk. Dat je de boel rechttrekt na tig uur verhoor ook niet. Ik zeg niet dat hij er niets mee te maken heeft. Ik weet dat er veel drugs gebruikt wordt onder jongeren op Aruba. Ik weet niet of dat ook voor hem geldt, but you never know...

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:22

Nederlanders zoeken naar Holloway

Uitgegeven: 29 maart 2006 08:50

ORANJESTAD - Een delegatie van de Nederlandse politie is maandagmiddag (plaatselijke tijd) aangekomen op Aruba, om het onderzoek naar de verdwenen Amerikaanse scholiere Natalee Holloway te ondersteunen. Een tweede delegatie wordt later verwacht. Dat meldde de lokale krant Amigoe woensdagochtend op zijn website.

Het gaat om vier agenten van de KLPD en twee speurhonden. Samen met een grondradar worden zij ingezet voor een nieuwe zoektocht in een bepaald gebied van de duinen. Vermoed wordt dat de Amerikaanse tiener daar zou zijn begraven.

Plaatsvervangend hoofd van de politie op Aruba, G. Dompig, zei zaterdag in een interview met de Amerikaanse zender CBS, dat hij vermoedt dat de tiener niet door een misdrijf om het leven is gekomen, maar door een overdosis drugs en alcohol.

Betrokken

De drie hoofdverdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, zouden volgens hem geen moordenaars zijn, maar zouden wel betrokken zijn bij het verbergen van het lichaam. Dompig vermoedt ook dat er een tweede groep mensen in het spel is en dat de vader van Joran, Paul van der Sloot, meer weet dan dat hij tot nu toe heeft verteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:27

Als dat waar zou zijn, dan mogen de personen die haar begraven heben, wat mij betreft alsnog opgesloten worden.
Wat doe je die ouders aan door je mond te houden. Oke die ouders zijn ook niet heilig, maar het is toch vreselijk dat er mensen zijn die weten waar je kind is maar niets zeggen. Dan ben je naar mijn mening harteloos.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:57

Nou idd. Moet ik geljk denken aan dat vermoorde meisje met haardochtertje Romy, die in de duinen begraven lagen en jaren later gevonden werden, doordat de broer van die exvriend die haar vermoord had erbij stond en ernaar keek. Hij zit nu ook zn straf uit zover ik het laatste nieuws heb gehoord.
Ben erg benieuwd of ze nou snel gevonden gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 12:00

De zaak van Romy is heel dicht bij mij.
De gene die wist waar ze begraven lag is gestorven zonder een woord te zeggen. Het was een hel voor haar ouders...

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 12:02

Het idee idd dat ze daar jaren heeft gelegen, iedereen lekker door die duinen liep, eveneens haar ouders, was een zaak die me altijd bij is gebleven.

sorry was even offtopic

Mistic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:05

Maandagmiddag zijn ze aangekomen. Zouden ze nu dan niet al iets weten?
Ik blijf het een rare zaak vinden en ben benieuwd of we binnenkort weer zo'n mediahype krijgen.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:06

En ondertussen ligt mevrouw onder een palmboom ver weg zich rot te lachen (het zou me niets verbazen eigenlijk.....)

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:11

Die broer van Okan heeft toch geen gevangenisstraf gekregen?
Het schijnt dat je niet veroordeeld kunt worden als je weet dat iemand een persoon heeft vermoord.
Wel als je van te voren weet dat er een moord gepleegd gaat worden.
Zover ik weet is die broer niet bij het begraven geweest maar heeft Okan later de plaats aangewezen.
Die broer was bang voor de gevolgen van het aanwijzen van de begraafplaats en heeft daarom pas zijn mond open gedaan nadat Okan in de gevangenis was overleden.
Vind overigens niet dat dit goed praat om de ouders van de slachtoffers zolang met vragen te laten zitten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:12

Het schijnt dat ze op Aruba nog wel de bloementjes flink aan het buiten zetten waren.

En aan iedereen verkondigde dat haar moeder de zus van Aldolf Hitler was.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:16

ShannaY schreef:
Het schijnt dat ze op Aruba nog wel de bloementjes flink aan het buiten zetten waren.

En aan iedereen verkondigde dat haar moeder de zus van Aldolf Hitler was.

Krijg door alle gelezen dingen bijna een hekel aan die natalie.
En ook het vermoeden dat ze lekker met een cocktail onder een palmboom ligt wordt steeds groter.
Vraag me af wat de gevolgen zullen zijn van deze actie als alles idd nep blijkt te zijn.
Ik vermoed/hoop behoorlijk groot.