Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Getup schreef:Lijkt me nogal wat uitmaken of je er als tourist zit of er echt woont.
In het laatste geval is het toch logischer, dat je blijft.
.Thioro schreef:Over die influencers, ja in Dubai worden die op de vingers getikt als ze te veel negatieve content plaatsen. Er was zo een Franse influencer die een heel drama maakte over de situatie. Opgepakt door de politie en 'poef' ineens is alles pijs en vree en prijst ze zich gelukkig in Dubai te wonen.
karuna schreef:Ik ken die hele Gio niet en mis daar denk ik ook niets aan.
Wat betreft afgelopen vrijdag kunnen vertrekken was dat niet voor de sj it uitbrak?
De brandstofprijs is niet fijn nee maar voor mij is het belangrijkste dat er gestopt wordt mensen te doden aan beide kanten en iedereen die gestrand is veilig en vlot terug komt.
Ts is er nog wat uit dat 10 uur onze tijd overleg gekomen? Of heb ik daar overheen gelezen?
cariena1973 schreef:Las ook dat er Belgische ruiters hun dure sportpaarden nog in Quatar staan na wedstrijd samen met grooms zijn die achtergebleven en kunnen ook niet weg
Divers schreef:Het is rot voor mensen die hier nu 'gestrand' zijn maar er zijn rottere plekken op aarde om 'vast' te zitten.
.
Ladyson schreef:Valt me mee (of tegen?) dat er nog zo weinig bokkers zich hebben gemeld die in hetzelfde schuitje zitten. Wel vervelend dat alle kastjes zo naar elkaar wijzen. Je zou toch denken dat hier bepaalde procedures voor klaar liggen, maar het is altijd zo’n rommeltje.

haha1995 schreef:Voor de hotels hoef je normaal gezien niet bij te betalen omdat je in kamers zit van mensen die ook niet kunnen komen, dat regelt het reisbureau wel...een extra of andere vlucht die je op eigen initiatief neemt zijn wel jou kosten...
fransje23 schreef:haha1995 schreef:Voor de hotels hoef je normaal gezien niet bij te betalen omdat je in kamers zit van mensen die ook niet kunnen komen, dat regelt het reisbureau wel...een extra of andere vlucht die je op eigen initiatief neemt zijn wel jou kosten...
Wat is normaal gezien?
Want hoe vaak komt het voor dat het luchtruim van zeer drukke luchthavens gesloten is vanwege oorlog en raketaanvallen?
haha1995 schreef:niet vanwege oorlog en raket aanvallen ,maar soms door extreem weer of de vulkaanuitbarsting....dat heeft ons buiten vakantie dagen niks extra gekost.