MarlindeRooz schreef:Klopt je bent nergens veilig. Dus je kan maar beter niet te veel in angst leven. Dan word je helemaal gek.
Ik had vorige week ‘s nachts hier iemand. Bellen, kloppen en aan m’n slaapkamerdeur trekken vanaf buiten. En overtuigd zijn dat hij hier binnen wilde komen. Deze man was niet agressief maar geen idee wat hij gedaan had als hij binnen kon komen. Hij was op zoek naar drugs en wilde bij mij naar de badkamer zei hij.
Politie kwam na 45 min een keer kijken. Stapte niet eens uit de auto dus kon niet eens goed controleren. “Alle lampen waren overal uit”. Dus er kon niks ergs zijn. De dag erna nog eens gebeld want ik was het niet eens met hoe ze gehandeld hebben. Haalde helaas niks uit. Zelfs dus in een biblebelt dorp in een woonwijk. Hier gebeurt nooit wat.
Maar ik vertik het om in angst te leven en altijd alert te zijn. Maar ik slaap wel met een mes naast m’n bed en heb altijd pepperspray bij me. Het is niet legaal maar vrouwen lastigvallen is ook niet legaal. Politie doet vrij weinig dus ik beveilig me zelf maar.
Oprechte vraag/interesse, leef je niet een beetje met angst als je pepperspray bij je wilt hebben? Als je echt niks had om voor te vrezen dan zou je ook niet het gevoel hebben dat pepperspray nodig is.
Ik had trouwens nog niet gereageerd in dit topic verder, maar wat een nachtmerrie voor Lisa en ook voor de nabestaanden en hulpverleners. Ik kan natuurlijk niet weten wat ze doormaken maar het lijkt me echt verschrikkelijk.