Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ah oke! Dan zie ik een andere tendens in reacties op jouw berichten dan jij.
Wat oké is want dan snappen die mensen het allemaal niet.
Elisa2 schreef:Voor mij is DP heel duidelijk.
Een getinte man heeft iets gedaan bij een vrouw, zo kort op de moord op Lisa is weer koren op de molen voor Wilders.
Zo lees ik het in ieder geval.
Joltsje schreef:nee, maar iets doen (met consent) waar je later spijt van hebt is wel wat anders en maakt t voor mijn gevoel grijs. en het spijt achteraf hebben heeft denk ik ook weer te maken met "reputatie/ wat anderen er van vinden etc.
DuoPenotti schreef:https://archive.is/Iy23B
https://www.ad.nl/rotterdam/vrouw-van-f ... 0KHS9-m7HACitaat:Vrouw van fiets geduwd en aangerand in Rotterdam-IJsselmonde, zesde incident in omgeving
Een 19-jarige vrouw is donderdagavond van haar fiets geduwd en aangerand in Rotterdam-IJsselmonde. De politie heeft de afgelopen weken al vijf keer eerder een melding ontvangen van vrouwen die in die omgeving zijn lastiggevallen. De slachtoffers zijn tussen de 11 en 19 jaar oud.
PVV heeft er weer een zetel bij..
anjali schreef:Is er in die omgeving een asielzoekerscentrum? Of niet? Ze hebben nog geen dader(s) gepakt?
Citaat:Een veertigjarige Amsterdammer werd in de nacht van vrijdag op zaterdag door twee burgers aangehouden toen hij op heterdaad betrapt werd op een zedendelict in Diemen.
De man wordt verdacht van een poging tot een seksueel misdrijf, meldt de politie.
De aanhouding vond rond 4.00 uur plaats op het Zilvermeeuwpad in Diemen.
Een vrouw liep op dat moment door een tunnel. Toen de verdachte haar lastigviel, fietsten er twee mensen langs. Zij vertrouwden de situatie niet en besloten terug te fietsen.
Het lukte de twee passanten om de verdachte te overmeesteren en aan te houden. Kort erop kon de man worden overgedragen aan toegesnelde agenten.
Dit bericht wordt aangevuld..
MarlindeRooz schreef:Typisch! Jij leest wat jij wil lezen. Ik was duidelijk toch. Dan snappen de mensen het verkeerd dat kan ook.
Laten we netjes en volwassen blijven.
Wat jij denkt dat andere mensen over mij denken is prima. Ik hecht niet zoveel waarde aan wat mensen op Bokt nou van mij denken. Ik hecht meer waarde aan mijn daadwerkelijke (ruime) sociale kring.