De locatie van de plek in Heerde Gld waar de hond gegrepen is door een wolf
Vanochtend rond 7 uur zijn er op die locatie 3 wolven gezien.
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/1BuSpG ... tid=wwXIfr
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kaja schreef:Kwestie van tijd… Nederland is te klein, teveel mensen in te weinig natuur met teveel honden… Aan de andere kant gaat het ook heel veel “goed” natuurlijk. Het is eigenlijk net als zwemmen in de oceaan. Gaat met ontzettend veel mensen goed totdat er een haai langs komt.
Citaat:12 augustus 2025/Zeist
Kindervakantiespektakel Lobbus past programma aan vanwege situatie rondom de wolf
ZEIST De zomervakantie is halverwege en dat betekent dat Lobbus begint. Het kindervakantiespektakel -ooit begonnen als Dagkamp- op het Bisonveld in Zeist heeft het programma van activiteiten drastisch aangepast. De groepen gaan het bos niet meer in. Alle spelletjes zijn op het veld, op het Laantje Zonder Eind of in het dorp.
Lobbus maakt dat besluit bekend op de eigen website. ,,Dit besluit is niet eenvoudig genomen. De bosspellen zijn al jarenlang een vast en geliefd onderdeel van het Lobbus-programma,’’ meldt de organisatie.
,,We begrijpen dat dit voor sommige deelnemers een teleurstelling kan zijn, maar we vertrouwen erop dat we – ook zonder het bos – een onvergetelijke Lobbusweek neerzetten. Zoals altijd staat plezier, veiligheid en samen genieten bij ons centraal.’’
https://www.denieuwsbode.nl/lokaal/recr ... ZmJ40zXs1A
Femke_Tweety schreef:Maar structureel een school orka's voor de kust en het wordt toch wat anders ...
Citaat:Opglabbeek Limburg België
12-08-2025
Pony gedood in Opglabbeek, pony liep tussen de huizen.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Geenwolf.com
tones schreef:Ik kreeg op de app ook een filmpje hoe daar op de Renderklippen de wolven en de zwijnen elkaar achterna zitten, maar geen idee hoe ik dat hier geplaatst krijg.
Niniane schreef:Ik lees graag mee. Ben niet uitgebreid bezig geweest met de wolf omdat dit in Zuid-Oost Brabant (omg. Eindhoven) geen onderwerp is. Ze lijken het hier voor nu te vermijden. Hoop dat dit zo blijft. Ik weet wel dat ik met mijn hondje van 5 kilo nog niet misschien richting de Veluwe o.i.d. ga.