anjali schreef:BigOne schreef:Och Anjali , toen was er geen social media, geen opwinding en lang niet iedereen had een tv en telefoon. Kennedy was zeker geen heilige maar zijn moord schokte inderdaad de wereld. Juist omdat zoiets gelukkig niet te vaak voortkwam. En om nu te zeggen dat de aangedragen kandidaten geen uitstraling hebben?? Wie moet ze dan vragen volgens jou?
Een oud grapje was: Donald Duck for president! Gewoon een aardig intelligent en ook grappig iemand die ondanks dat hij\zij fouten maakt wel het beste voor heeft met de hele wereld.En mag ook best stof opleveren voor de Story en Prive. Een flamboyant iemand met een goed karakter en vooral vredelievend. Ik ken verder geen Democraten,niemand is tot nu toe positief opgevallen. Eerlijk gezegd had ik liever gehad dat Biden met hulp en ondersteuning was doorgegaan. Zelf heb ik uiteraard geen stemrecht daar, als ik daar zou wonen zou ik natuurlijk mijn persoonlijke issues hebben die mijn keuze zouden bepalen, maar omdat ik zeer Christelijk ben zou ik wel op iemand stemmen die dat ook is en praktiseerd .Nu dus Trump.In elk geval nooit iemand die pro-abortus is zoals Harris.
Ik heb het 2x gelezen, maar geloof het nog niet. Jij vind jezelf zeer christelijk en je zou stemmen op Trump????. Wat gaat daar mis?