Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrankaZ schreef:Exitium schreef:Dat is natuurlijk logisch gezien die nieuwe partijen nog niet gestemd hebben in de eerste kamer
Wel een essentieel detail als je het wil gebruiken bij je stemkeuze.
Lestrange01 schreef:Melisje_92 schreef:Pff ik vind het altijd zo lastig, verdiep me er te weinig in…maar wil wel een stem uitbrengen.
Bij de “stemchecker” van de Volkskrant kom ik uit op ja21, maar via kieskompas zit ik daar ver uit de buurt![]()
[ [url=m/M89q8I.png]Afbeelding[/url] ]
Nou wij komen op precies hetzelfde uitIk weet het niet meer hoor.. ik wilde misschien d66 stemmen, dat heb ik ook gedaan met de 2de kamer verkiezingen, maar ik zit er zó ver vandaan. En om nou CDA te stemmen terwijl ik niet christelijk ben..
Nietsmar schreef:Ik wil er geen discussie topic van maken, maar hoop wel dat een ieder die PvdD stemt beseft dat je dan voor de OVP stemt, voor de wolf en tegen (delen van) paardensport.
En ik lees dingen als dat er minder vlees gegeten moet worden. Zo lang er vraag is, zal er aanbod zijn. Als je hier boeren weg gaat kopen, verschijnen er in China of verweggistan weer één meer. Google maar even op China en varkensflats. Het dierenwelzijn is hier zoveel beter dan waar dan ook. Uitkopen van boeren hier betekent alleen maar dat dieren verplaatst gaan worden naar een land waar het welzijn slechter is.
Nietsmar schreef:Ik wil er geen discussie topic van maken, maar hoop wel dat een ieder die PvdD stemt beseft dat je dan voor de OVP stemt, voor de wolf en tegen (delen van) paardensport.
En ik lees dingen als dat er minder vlees gegeten moet worden. Zo lang er vraag is, zal er aanbod zijn. Als je hier boeren weg gaat kopen, verschijnen er in China of verweggistan weer één meer. Google maar even op China en varkensflats. Het dierenwelzijn is hier zoveel beter dan waar dan ook. Uitkopen van boeren hier betekent alleen maar dat dieren verplaatst gaan worden naar een land waar het welzijn slechter is.
DuoPenotti schreef:Nietsmar schreef:Ik wil er geen discussie topic van maken, maar hoop wel dat een ieder die PvdD stemt beseft dat je dan voor de OVP stemt, voor de wolf en tegen (delen van) paardensport.
Maar als je het niet meer ziet is het er toch niet meer?