BigOne schreef:En dat vindt zijn oorsprong vanuit het katholicisme, in welke kerk was het kindermisbruik ook al weer hoog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:herr_balou schreef:Die personen die die hetze tegen Pim Lammers zijn begonnen zijn - wat mij betreft - geen haar beter - en misschien wel erger - dan moslimextremisten.
Kim Feenstra heeft heel waarschijnlijk een langer strafblad heeft dan Pim Lammers
Boras schreef:BigOne schreef:En dat vindt zijn oorsprong vanuit het katholicisme, in welke kerk was het kindermisbruik ook al weer hoog?
In welke kerk niet
Maar ik begrijp je punt.
Urbanus schreef:https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b1310e06/
Volkskrant heeft een samenvatting geschreven en de hoofdrolspelers geïdentificeerd.
_San87_ schreef:Als je doorscrollt kun je hem wel lezen als het goed is.Urbanus schreef:https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b1310e06/
Volkskrant heeft een samenvatting geschreven en de hoofdrolspelers geïdentificeerd.
Ik kan m niet lezen, alleen voor abonnees.
Boras schreef:Ik blijf me verbazen hoe slechts enkele (relatief) onbekenden zoiets kunnen ontketenen.
superpony schreef:Ik heb het wel gevolgd, maar dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Dat mensen zelf kunnen lezen en keuzes kunnen maken.
Maar dit zijn echt de nadelen van internet waar ik vaker tegenaan loop. Mensen kunnen anderen van alles wijsmaken en helemaal gek maken. Zelf nadenken lijkt steeds minder te worden.
herr_balou schreef:superpony schreef:Ik heb het wel gevolgd, maar dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Dat mensen zelf kunnen lezen en keuzes kunnen maken.
Maar dit zijn echt de nadelen van internet waar ik vaker tegenaan loop. Mensen kunnen anderen van alles wijsmaken en helemaal gek maken. Zelf nadenken lijkt steeds minder te worden.
En dan vooral bij de groep die zegt "wakker te zijn" en het hardst roept dat je zelf onderzoek moet doen en nadenken...
Urbanus schreef:Google is een zoekmachine en die leidt soms wel en soms niet naar een juiste bron. Dus ik snap deze even niet.