germie schreef:Maar waar zien jullie dan vreetschuren in die all you can eats? Ik kom daar dan helemaal niet denk ik, want het zijn altijd gewoon nette restaurants.
En als ik meer dan 40 euro moet betalen blijf ik thuis. Dat had ik sowieso al nooit voor een etentje over.
Maar dat was helemaal niet het onderwerp van dit topic. Ik benoemde het gewoon omdat een grens is overschreden om er nog vaak naartoe te gaan, oftewel, ik minder het (en ging al niet zo vaak, denk 5 keer per jaar ofzo).
Maar bij een pizzeria kan ik ook fatsoenlijk uit eten hoor. En soms net over de grens met een schnitzelmenu.
Zeker sushi all you can eat vind ik absoluut niet massaal, maar dat heb ik denk ik 3 keer gedaan, want vond ik altijd al erg prijzig.
Voor mij is dus kennelijk ergens een grens rond de 35 euro de max voor een lekker, gezellig en leuk etentje. Ik heb 1 keer 40 euro betaald, dat was nog in coronatijd, met collega's, met een drankje en bittergarnituur vooraf.
AYCE is per definitie een vreetschuur, echt hollands, zoveel mogelijk eten voor zo min mogelijk geld. Het is niet duurzaam, het is nooit echt goed, het is alleen heel veel.
Met 200 a 300 man je klemvreten is voor mij niet iets gezelligs, plus dat ik zoveel gewoon niet op kan en ik een hekel heb aan bomvol zitten qua eten. Ik wil dat dat dier/vis ook een goed leven heeft gehad. Het zijn de kiloknallers van de slagers.