Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fem schreef:Voor wie mee wil zoeken, vrijwilligers zijn nu ook welkom:
[ [url=m/WjOXVz.png]Afbeelding[/url] ]
FennyPower schreef:https://112vdg.nl/2022/10/19/einde-ambe ... voor-hebe/
112 vandaag plaatst dat ze de Amber Alert intrekken.
FennyPower schreef:Ik kwam dit tegen onder een post op Facebook.
https://youtu.be/Z0zks9T_6QU
Geen idee of het geloofwaardig is maar de dingen die er benoemd worden en mensen die er in de buurt wonen geven aan de punten te herkennen.
'Richting Waspik heb je de Kerkvaart die van het Oude Maasje naar restaurant Amber *met een A gaat. Daar heb je ook de Kersenhof (bloesem) en aan de polanerweg de Appelbloesem.
Met betrekking tot Capelle zou het kunnen slaan op Sprang Capelle en raamsdonkveer. Autobedrijf zou autoservice van Eersel kunnen zijn.'
Hopelijk gaan ze hier wel voor de zekerheid zoeken.
Het houd me wel bezig.. hoop dat ze snel gevonden zijn ..
raket schreef:FennyPower schreef:Ik kwam dit tegen onder een post op Facebook.
https://youtu.be/Z0zks9T_6QU
Geen idee of het geloofwaardig is maar de dingen die er benoemd worden en mensen die er in de buurt wonen geven aan de punten te herkennen.
'Richting Waspik heb je de Kerkvaart die van het Oude Maasje naar restaurant Amber *met een A gaat. Daar heb je ook de Kersenhof (bloesem) en aan de polanerweg de Appelbloesem.
Met betrekking tot Capelle zou het kunnen slaan op Sprang Capelle en raamsdonkveer. Autobedrijf zou autoservice van Eersel kunnen zijn.'
Hopelijk gaan ze hier wel voor de zekerheid zoeken.
Het houd me wel bezig.. hoop dat ze snel gevonden zijn ..
Een zeer dubieus type. Google zijn naam in combinatie met jonamanda of graancirkels.
Renee1991 schreef:Misschien gaan ze er toch steeds meer vanuit dat het om een misdrijf gaat? Kan me voorstellen dat je daar geen burgers bij wilt hebben.
Vayo schreef:Ja dit is die man van dat “genverbrander” verhaal waarmee hij door de mand viel. Komt uit een naastgelegen dorp en is al een paar keer betrapt bij het maken van een graancirkel. Triest zo een graantje mee te willen pikken.
Citaat:Wat een verschrikkelijke onzekerheid voor familie en vrienden van Hebe en Sanne. Ik vraag me af of ze ook met honden op het water zoeken?
Ik dacht dat deze eventueel aan kunnen slaan op mensen onder water.
Citaat:Al neem ik aan dat ze alle mogelijkheden wel uit de kast zullen trekken om ze te traceren. Ik hoop dat ze ongeschonden en gezond gevonden worden, al vrees ik het ergste. Wat een verschrikking dit.
Siersma schreef:Ik vrees dat ze toch ergens in het water of in bossages liggen met de auto. Anders moet je toch wat gevonden hebben inmiddels.
Hoop dat Signi snel word ingeschakeld. Die hebben dus honden en sonar die onderwater kan zoeken
Caboby schreef:Siersma schreef:Ik vrees dat ze toch ergens in het water of in bossages liggen met de auto. Anders moet je toch wat gevonden hebben inmiddels.
Hoop dat Signi snel word ingeschakeld. Die hebben dus honden en sonar die onderwater kan zoeken
Waarom zijn de honden nog niet ingeschakeld eigenlijk? Iemand een idee?
Relaxed schreef:Zullen we die mafkees negeren hier verder? Weer ontopic..