Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ik vind dick pics ontvangen leuk!

Ja!
16 (1%)
Nee!
957 (90%)
Alleen van een bekende
75 (7%)
Anders, graag toelichten
15 (1%)

Totaal aantal stemmen: 1063

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:10

oomens schreef:
Die zijn er natuurlijk al vanaf het begin bij gezet, zonder dat er een Mod voor nodig is geweest.
Enzino weet als geen ander dat heel bokt zo gemakkelijk op de kast te krijgen is. Alle dames happen hier - geheel voorspelbaar weer - direct toe.

... tuurlijk... :+

HorseChica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:13

Wat een ontzettend preuts gemuts hier, zijn jullie allemaal bang voor piemels?
Bekijk het praktisch, het is best handig om te weten wat je scharrel te bieden heeft voor je er face to face mee staat en het een kleine grote teleurstelling betreft.

Dat terzijde is het ook maar gewoonweg een lichaamsdeel. Niet meer en niet minder.

Qimm

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:18

:D oh ja, ik ben enorm preuts hoor :D

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:21

Als het nou alleen scharrels waren die na een flinke aankondiging een foto van hun vleesstaaf sturen... :')

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:25

HorseChica, echt? Ik ben zeker niet preuts, maar ik hoeft niet vooraf al een vleeskeuring van zijn geslachtsdeel te doen. Als die dickpick tegen valt, blaas je dan ook de date af?

Hier te oud voor dit fenomeen dacht ik (40+ inmiddels) maar vorig jaar wist een oud scharrel mij toch te verrassen. Had al meerdere keren subtiel aangegeven in een fijne relatie te zitten en geen zin te hebben aan contact op seksueel vlak en ook niet gedient te zijn van seksueel getinte berichten. Maar meneer is nog al hardleers en stuurde zo ineens random zo'n fijne dickpick. Toen was het subtiele wel over en heb ik gewoon de boel geblokkeerd.

Ik heb niets met het fenomeen, maar prima als je dat wilt sturen, maar ff met toestemming van beide kanten en niet ongevraagd.
Laatst bijgewerkt door MarliesV op 10-02-22 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:25

enzino schreef:
Moderatoropmerking:
Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt

Haahahahaha, jij durft wel zeg, in een topic vol met mensen die er niet van gediend zijn, zo'n reactie posten! :))

Mooie onderbouwing, het waren vast prima composities, maar helaas, je hebt de plank mis geslagen wat mij betreft. :')

HorseChica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:26

Shae schreef:
Als het nou alleen scharrels waren die na een flinke aankondiging een foto van hun vleesstaaf sturen... :')

De rest moet je gewoon negeren en heel hard om lachen. Snap niet waarom er zo’n issue van gemaakt word.

Kijk als het nou een kerel van 40 betreft die zonder aanleiding foto’s naar een meisje van 16 stuurt vind ik het een ander verhaal.

Maar komop. 9 vd 10 x worden zulke foto’s niet zonder aanleiding verstuurd.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:29

Wát? 9 van de 10 dickpics die ik onder ogen heb gehad zijn zonder ENIGE aanleiding gestuurd. :')

Waarom moeten we dat oké vinden? Als ik ze krijg, ga ik in FBI modus en indien ik mama of vriendin/vrouw op social media kan vinden dan mag die lekker ff gaan heropvoeden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:29

HorseChica schreef:
Shae schreef:

De rest moet je gewoon negeren en heel hard om lachen. Snap niet waarom er zo’n issue van gemaakt word.

Kijk als het nou een kerel van 40 betreft die zonder aanleiding foto’s naar een meisje van 16 stuurt vind ik het een ander verhaal.

Haha, ja. De aanleiding is dat veel mannen lijken te denken dat vrouwen op hun wormvormig aanhangsel zitten te wachten :)).

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:31

Shae schreef:
Wát? 9 van de 10 dickpics die ik onder ogen heb gehad zijn zonder ENIGE aanleiding gestuurd. :')

Waarom moeten we dat oké vinden? Als ik ze krijg, ga ik in FBI modus en indien ik mama of vriendin/vrouw op social media kan vinden dan mag die lekker ff gaan heropvoeden.

Serieus?
Ga jij de moeder van een volwassen kerel hier op aanspreken? Wat heeft zij er mee te maken. Volwassen mensen maken hun eigen keuzes.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:32

Maar horseChica,
Het is toch gewoon niet mooi? Tenminste ik vind een piemel niet mooi. Een vagina overigens ook niet.
Dus waarom die versturen, echt waarom?
En een issue, nou nee, maar zitten we er op te wachten, nee ook nee.
Een lekker hunk met een handdoekje om als foto, ja dat is beter.
Denk alleen maar dat wie een piemel foto stuurt daarboven nog lelijker is als hij denkt dat het mooiste is van hemzelf :D

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:33

HorseChica schreef:
Shae schreef:

Tja, een man zal vast een aanleiding hebben voor zo’n foto. Maar in mijn inziens is een gesprek starten met een dickpick of halverwege een gesprek zonder dat er expliciet om content gevraagd is, simpelweg niet oké.

Wat ik in jouw zin lees is dat je eigenlijk zegt dat het ook aan vrouwen ligt dat ze die foto’s ontvangen? En dit is dus waar het mis gaat. Dat het voor jou niet als grensoverschijdend gedrag voelt, prima. Maar dat hoef je niet over anderen te zeggen. En ik denk dat het bespreekbaar maken van dit soort zaken vooral heel erg belangrijk is om erger gedrag te voorkomen. Om het dan onder te gaan dompelen in onschuld lijkt me geen goed idee.

Ik lig niet wakker van een dickpick en heb er geen moeite mee om iemand af te wimpelen en te blokkeren. Maar word ik er vrolijk van? Absoluut niet. En ik hoef gewoon niet ongevraagd iemand zijn zaakje op mijn netvlies. Dat is heel wat anders dan vrijwillig in de sauna rondlopen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:34

Ik hoef niet allerlei dickpics te krijgen maar de manier waarop een deel van het mannelijk lijf hier wordt afgekraakt vind ik toch wel schokkend.

Als de pielemans van je paard vies is reageer je dan ook zo?
Of een fot terugsturen van je paardenpiel, dan verlaag je je ook wel naar dat niveau.

Ik snap wel dat mannen tegenwoordig gewoonweg niet meer weten wat ze met vrouwen aan moeten en dat daten een ramp is.
In de kroeg vriendelijk zijn wordt niet gewaardeerd, ouderwets een knipoog is al bijna intimidatie.

Mannen zijn nou eenmaal geen vrouwen en vrouwen geen mannen. Dat geeft geregeld onbegrip. Maar om daar dan zo mee om te gaan. Dat maakt de maatschappij niet beter.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:35

HorseChica schreef:
Shae schreef:

9 van de 10 keer lijken zulke foto’s verstuurd te worden zonder aanleiding naar mensen die hier absoluut niet op zitten te wachten. Daarnaast geeft 90% hier aan niet op zulke foto’s te zitten wachten. Het is vaker ongepast en opdringerig dan dat het wederzijds wordt gewaardeerd.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:35

Nou precies dat wat jij zegt DuoPenotti, heeft niks met preuts te maken. Ik vind het gewoon lelijk, een afknapper als je zoiets denkt te moeten sturen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:36

DuoPenotti schreef:
Maar horseChica,
Het is toch gewoon niet mooi? Tenminste ik vind een piemel niet mooi. Een vagina overigens ook niet.
Dus waarom die versturen, echt waarom?
En een issue, nou nee, maar zitten we er op te wachten, nee ook nee.
Een lekker hunk met een handdoekje om als foto, ja dat is beter.
Denk alleen maar dat wie een piemel foto stuurt daarboven nog lelijker is als hij denkt dat het mooiste is van hemzelf :D

Over het algemeen maken ze met dat geslachtsdeel de mooiste wondertjes voor een ander. Dus beoordeel het niet op de buitenkant.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:38

HorseChica schreef:
Shae schreef:

Ja dus wel. Hoe vaak ik op datingapps niet gewoon een random gesprek heb zonder seksuele toespelingen. Dan heb je net hoi hoe is het gezegd en dan krijg je een foto met de tekst dit doen je foto's met me. En als je dan aangeeft dat je er niet op zit te wachten word je uitgescholden. Ben je een preutse muts die toch geen raad weten met die pik.

Snapchatverzoeken doe ik sowieso ook niet meer. Ook 9 van de 10x ongevraagde piemels.

Het is toch debiel dat mannen ongevraagd dit gedrag vertonen.

Met dickpics ansich is niks mis als de ander erom vraagt. Maar ik vind het een afknapper als een man zo makkelijk zulke foto's naar vrouwen stuurt. Heeft weinig met preuts zijn te maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

belle_boef schreef:
Ik hoef niet allerlei dickpics te krijgen maar de manier waarop een deel van het mannelijk lijf hier wordt afgekraakt vind ik toch wel schokkend.

Of een fot terugsturen van je paardenpiel, dan verlaag je je ook wel naar dat niveau.

Ik snap wel dat mannen tegenwoordig gewoonweg niet meer weten wat ze met vrouwen aan moeten en dat daten een ramp is.
In de kroeg vriendelijk zijn wordt niet gewaardeerd, ouderwets een knipoog is al bijna intimidatie.

Mannen zijn nou eenmaal geen vrouwen en vrouwen geen mannen. Dat geeft geregeld onbegrip. Maar om daar dan zo mee om te gaan. Dat maakt de maatschappij niet beter.

Ah kom, afgekraakt. Ik heb niks tegen piemels, ik hoef ze alleen niet ongevraagd in m'n gezicht te krijgen. En als dat wel gebeurt, krijgt meneer een ongevraagde reactie terug.

En de piemel van je paard vergelijken met die van een man die m ongevraagd in je gezicht gooit, is nogal scheef he. Vooral omdat de man in kwestie heel andere bedoelingen heeft.

Qimm

Hoor es, ik ben dol op piemels, maar dan wel in een setting waar ik vrijwillig in zit, met mijn partner. En mijn partner is dan ook de reden dat ik dol ben op die specifieke piemel.

HorseChica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:39

Ik ga hier vanavond even serieus uitgebreid op in hoor, ben nu aan het werk. Maar je hoort me niet zeggen dat het expliciet aan de vrouwen ligt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Qimm schreef:
Hoor es, ik ben dol op piemels, maar dan wel in een setting waar ik vrijwillig in zit, met mijn partner. En mijn partner is dan ook de reden dat ik dol ben op die specifieke piemel.

Nou dit. Jemig wat een gezwets.

Shae

belle_boef schreef:
Shae schreef:

Serieus?
Ga jij de moeder van een volwassen kerel hier op aanspreken? Wat heeft zij er mee te maken. Volwassen mensen maken hun eigen keuzes.

Als uit social media blijkt dat hij bij mama op zolder foto's van z'n vleesstaaf zit te maken en random naar bezette, jonge vrouwen op insta/fb/whatever zit te sturen? Zeker weten. Dreun maar een pantoffel tegen zn harses aan en begin opnieuw met de opvoeding.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:40

belle_boef.. ontgaat jou de hele essentie van het punt echt?
Een knipoog is niet al bijna intimidatie...vriendelijk zijn wordt zeker gewaardeerd.. alleen verwarren sommige mensen 'opdringerig' met 'vriendelijk' .. en er mag best wel aandacht komen voor normale vriendelijkheid, dat maakt de wereld gewoon leuker (en de maatschappij beter) :j

En de manier waarop het wordt afgekraakt is omdat er een dickpic aan vooraf gegaan is.. mij ontgaat de hele essentie van het ongevraagd versturen van zo'n foto... als er geen aanleiding is, waarom zou je dat in hemelsnaam nog doen?

Het is ook vaak een buzzkiller.. ik heb ze ook wel eens ontvangen, en hoe leuk ik iemand vond, met flirten en alles.. een ongevraagde dickpic maakte voor mij echt dat ik iemand zo dom vond daarna...
Flirten lijkt mij ook niet echt een aanleiding om een dickpic te versturen... Wat, behalve een expliciet sexueel getint gesprek, kan aanleiding zijn om een dickpic te versturen.. wat? Ik snap t gewoon niet :')

BigOne

Mijn vader maakte vroeger wel eens een opmerking, laat die kerels hem in een molshoop stoppen , hebben ze de hele wereld er aan hangen.

Kinke

belle_boef schreef:

Please...wat een onzin. Genoeg mannen die wel snappen hoe ze zich moeten gedragen. Normaalste zaak van de wereld. En hoezo wordt vriendelijk zijn niet gewaardeerd?