MarcoBorsato schreef:Akkoord, de mannen waren naïef en zaten fout. Maar two wrongs don't make a right.
Nou ja, ze waren naïef.. of ze perse 'fout' zaten weet ik niet..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunnda schreef:Ja ik denk echt dat hun vrouw/vriendin nu roept: en dan heb je nog die bokkers, dankzij hun discussie is ons leven kapot.![]()
Ik denk eerder dat de discussie een beetje verloopt als hier..is het stiekem achter de vrouwtjes aanlopen een probleem, of dat het op zo'n manier uitkomt en wat is dan het ergste..
Daarover lopen de meningen dus uiteen en dat mag.
bigone schreef:Dan zijn we het geloof ik met elkaar eens. Inderdaad, je kunt de kogels wegleggen/besluiten niet te schieten. En inderdaad, die mannen zijn niet bepaald slim geweest, maar ik vind ze in deze (samen met hun gezin/familie/omgeving) toch echt slachtoffer. Deels van hun eigen gedrag, absoluut. Maar die dame in kwestie is heel erg verkeerd bezig geweest, en was dit vooraf ook van plan.Oké , jij geeft munitie , ik schiet, ik schuldig. Zonder de kogels geen schot. Maakt jou niet schuldig , nooit . Mij wel maar zoals iemand zei , ik had de kogels weg kunnen leggen. Maar daar kun je dus nooit van uit gaan, wanneer ik naaktfoto’s stuur ( niet dat die nu op mijn leeftijd nog zo gewild zijn) dan kan ik er nooit vanuit gaan dat ze niet verspreid worden. En dus ben ik misschien niet fout maar wel oerstom.
Ailill schreef:Dan heb je echt een hele foute kronkel in je bovenkamer.
En voor vreemdgaan heb je nu eenmaal twee mensen nodig.. Dus jouw man gaat vreemd (dat is imo de boosdoener) en het hele prive leven van de vrouw gaat eraan? Ik heb dat soort nijd tussen (vnl) vrouwen echt nooit begrepen...Citaat:Mijn (nu ex)man was stiekem aan het vreemdgaan met een vrouw. Zij wist dat hij getrouwd was
Cer schreef:En voor vreemdgaan heb je nu eenmaal twee mensen nodig.. Dus jouw man gaat vreemd (dat is imo de boosdoener) en het hele prive leven van de vrouw gaat eraan? Ik heb dat soort nijd tussen (vnl) vrouwen echt nooit begrepen...Citaat:Mijn (nu ex)man was stiekem aan het vreemdgaan met een vrouw. Zij wist dat hij getrouwd wasJe man was bij zijn vrienden zeker ineens de stoere gast, met dat filmpje... ?
xxCYNNxx schreef:Ja de mannen zijn fout tegenover hun gezin wat betreft die beelden maken, .
Cer schreef:Inderdaad, het is niet slim van die dame. Maar haar intentie was niet dat de hele sportclub (sociaal leven én familie) dit onder ogen zou komen. Ja, ze had het mee moeten nemen in haar overweging, maar dit is gewoon niet juist.Haar sportclub waar haar kinderen ook zaten.. echt hoor...Ben je stoer dan...
Ailill schreef:Cer schreef:Inderdaad, het is niet slim van die dame. Maar haar intentie was niet dat de hele sportclub (sociaal leven én familie) dit onder ogen zou komen. Ja, ze had het mee moeten nemen in haar overweging, maar dit is gewoon niet juist.Haar sportclub waar haar kinderen ook zaten.. echt hoor...Ben je stoer dan...
In dit geval vind ik de ex van Storm hier de grootste eikel, maar goed als ik Storm goed begrijp is ie dat ook.
Storm schreef:Maar goed, dat is zo'n beetje algemeen bekend hier op BoktKlopt als een bus.
bigone schreef:Ik hoop dat iedereen nogmaals gaat beseffen dat privé en internet niet samengaan.
Citaat:Als je dan kwaad wordt op je vriend, dan is dat toch geen victimeblaming?
Billy schreef:Victim blaming? De grootste victims vind ik de vrouwen en kinderen van de heren die hun broek niet dicht konden houden...
elnienjo schreef:Ik vind het heel erg dom om naaktfoto's te versturen. Zelfs al is het aan je eigen vriend(in). De kans is tenslotte altijd aanwezig dat het op 'n gegeven moment 'n ex wordt.