Maxima_S schreef:Dr Püschel uit Hamburg heeft tegen de voorschriften in toch autopsie gedaan op alle "corona sterfgevallen" en kwam erachter dat deze allemaal al een ziekte hadden zoals maar niet uitsluitend suikerziekte, hart en vaat ziekte, obesitas etc. Geen enkele obductie wees uit dat enkel corona tot sterven had geleid.
ndr.de/nachrichten/hamburg/Rechtsmediziner-Pueschel-Angst-ist-ueberfluessig,pueschel306.html
Daarnaast ligt de gemiddelde leeftijd van de sterfgevallen bij 80 jaar.
Heb je eigenlijk ook meer onderzoek gedaan naar deze man en naar de andere dokters die je aanhaalt? Püschel heeft namelijk meer gezegd dan alleen dat. Hij ook gezegd dat hij de maatregelen van de politici prima vindt, omdat die de druk op het gezondheidssysteem beperkt houden. Verder heeft hij ook gezegd dat Corona bij mensen die al ziektes hadden het virus vaker een dodelijke afloop heeft, dat staat letterlijk in het artikel wat je aanhaalt.
Je kan mij trouwens ook niet vertellen dat deze man niet gehoord wordt, NDR is heel groot in Noord-Duitsland en daarna is hij ook verschillende keren op tv geweest.
Maxima_S schreef:Dr. Streeck: In Gangelt, the IFR after the SARS-CoV-2 outbreak is 0.37 percent," says lead investigator Prof. Dr. Hendrik Streeck, Director of the Institute for Virology at the University Hospital Bonn.
https://medicalxpress.com/news/2020-05- ... ality.htmlhttps://www.uni-bonn.de/news/111-2020
Ken je ook al het commentaar dat op deze man en zijn onderzoek is geweest? Grappig trouwens dat je alleen het sterftecijfer aanhaalt en niet de Dunkelziffer, volgens Streeck zijn er namelijk 5 keer zo veel mensen besmet als gedacht wordt. Overigens zet Streeck geen vraagtekens bij het hele Corona-gebeuren, zoals jij eerder stelde, hij heeft gewoon onderzoek gedaan. Hij gaat zelfs uit van superspreaders en is van mening dat grote evenementen e.d. voorlopig nog te verbieden.
Streeck is overigens ook uitgebreid in de media geweest, dus hij wordt ook gehoord.
En over Wolfgang Wodarg: ik heb nu geen in om verdere artikelen op te zoeken e.d., maar ook hij is uitgebreid in het nieuws geweest in Duitsland. Ik snap dus ook niet zo goed dat je eerder beweerde dat artsen zoals hij worden gecensureerd, want dat is absoluut niet het geval. Dit artikel gaat bijvoorbeeld over Wodarg en zijn uitspraken en Tagesschau is ontzettend groot in Duitsland.
Maxima_S schreef:1. Covid-19 Infektionen kommen auch bei Schwerkranken vor und können hier auch zu Schädigungen an unterschiedlichen Organen beitragen.
2. Die Todesstatistiken zeigen "neue Gefahren" nur durch die Folgen des Lockdown.
3. Eine „neue“ Gefahr durch Covid-19 wird interessengeleitet herbeigeredet und ist reine Spekulation.
4. Für nicht stark geschwächte Menschen entspricht Covid-19 einer normalen Grippe-Erkrankung.
5. Bisher gibt es nur unterstützende aber keine speziellen Medikamente gegen Covid-19.
6. Einige empfohlene Medikamente sind für bestimmte Menschen lebensgefährlich.
1. Dit is ook nooit tegengesproken. Het vormt juist een probleem bij mensen die al iets onder de leden hebben.
2. Ik snap niet zo goed wat Wodarg hier probeert te zeggen, maar dat kan jij me vast uitleggen.
3. Er wordt alleen gesproken over nieuw gevaar in de zin dat het een nieuw virus is, wat ook het geval is. Ik zie niet zo goed welke interesses er zouden zijn, maar ook dat kan jij me vast wel vertellen.
4. Dat is dus juist het hele punt. Voor een grote groep mensen is het Coronavirus niet bizar gevaarlijk, maar voor een hele grote groep ook wel.
5. Goh, hoe zou dat nou komen? Oh wacht, het was ja een nieuw virus, misschien heeft het daar mee te maken?
6. Momenteel worden er geen medicijnen aanbevolen, er worden zelfs medicijnen afgeraden. Daarnaast is medicatie altijd levensgevaarlijk voor bepaalde mensen. Vandaar dat er een bijsluiter is en het wordt voorgeschreven voor je arts. Als alle medicatie die een gevaar kan vormen voor een kleine groep mensen van de markt wordt gehaald, blijft er niets meer over.
Maxima_S schreef:Mijn visie is dat het de bedoeling is om in de welvarende landen de economie zo te verzwakken (de echte crisis komt nog) dat er genoeg chaos is om een wereldmunt in te voeren en het cashgeld af te schaffen. Daarnaast een verplicht vaccin paspoort en veel meer controle (chinees model).
Grappig dat je het punt controle aanhaalt. Püschel wil namelijk van iedereen in Duitsland (inwonenden, vluchtelingen etc.) DNA materiaal afnemen zodat mensen makkelijker opgespoord kunnen worden na een misdaad. Maar dat wist je vast al wel.
Heb je trouwens een (betrouwbare) link waar in staat dat de NWO een wereldmunt wil?