Niet meer pinnen tussen 23.00 en 07.00

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
san4nie
Berichten: 3582
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:02

Asciugamano schreef:
purny schreef:
Bij mij in de buurt hebben ze er 2 preventief afgesloten. Niet zo handig als je geld moet pinnen voor de thuiskapster.
Gelukkig kon ik bij de benzinepomp zo even pinnen.

Die kapster kan toch een tikkie sturen?


Of eerder geld opnemen, de kapster belde vast niet om 23 uur, dat ze morgen om 7 uur komt.
Klinkt lekker makkelijk, weet ik, ik vergeet het zelf ook altijd.

Maar ik snap beide kanten wel. Een plofkraak is niet leuk. Geen geld op kunnen nemen als je het nodig hebt, is ook niet leuk.

Biebz

Berichten: 5535
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:13

san4nie schreef:
Asciugamano schreef:

Die kapster kan toch een tikkie sturen?


Of eerder geld opnemen, de kapster belde vast niet om 23 uur, dat ze morgen om 7 uur komt.
Klinkt lekker makkelijk, weet ik, ik vergeet het zelf ook altijd.

Maar ik snap beide kanten wel. Een plofkraak is niet leuk. Geen geld op kunnen nemen als je het nodig hebt, is ook niet leuk.


Eerder geld opnemen gaat niet als ze preventief afgesloten zijn :P

Mij maakt het verder niet veel uit.. Pas was hier in de stad ook nog een plofkraak met veel schade voor de omwonende.. Geeft zoveel ellende. Dus wat mij betreft prima zo. Ik heb altijd wel iets contant en anders moet ik het er maar even mee doen.

san4nie
Berichten: 3582
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:19

Biebz schreef:
Eerder geld opnemen gaat niet als ze preventief afgesloten zijn :P

Mij maakt het verder niet veel uit.. Pas was hier in de stad ook nog een plofkraak met veel schade voor de omwonende.. Geeft zoveel ellende. Dus wat mij betreft prima zo. Ik heb altijd wel iets contant en anders moet ik het er maar even mee doen.


Oh, die zijn gewoon echt helemaal afgesloten? Niet alleen tussen 23 en 7?
Dan had ik het verkeerd begrepen. :o
Dat is wel lastig inderdaad. Dan moet je verplicht bij de supermarkt bij pinnen oid.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Niet meer pinnen tussen 23.00 en 07.00

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:29

Ja een bepaald model hebben ze op veel plekken helemaal gesloten. Die worden permanent gesloten of verplaatst naar plekken waar ze minder "schade" kunnen aanbrengen.