Jennyj01 schreef:Dus deze stress is not done maar de stress van de intensieve houderij, vervoer en het slachthuis kan wel? Beetje hypocriete houding. Maar ja dat is bokt.
Dat is kortdurende stress.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze niet allemaal opgepakt worden voor inbraak. Te belachelijk voor woorden dat dit getolereerd wordt.
PlantsTho schreef:Heb je gezien hoe die biggen er bij liggen, in kooien waar ze niet ens vrij kunnen bewegen? Of met zo velen op relatief klein oppervlak? Heb je de transporten weleens zien binnenkomen bij het slachthuis, met varkens onder de krassen en wonden omdat ze in een veewagen gepropt zitten? Maar sure, kortdurende stress.
PlantsTho schreef:Heb je gezien hoe die biggen er bij liggen, in kooien waar ze niet ens vrij kunnen bewegen? Of met zo velen op relatief klein oppervlak? Heb je de transporten weleens zien binnenkomen bij het slachthuis, met varkens onder de krassen en wonden omdat ze in een veewagen gepropt zitten? Maar sure, kortdurende stress.
fransje23 schreef:PlantsTho schreef:Heb je gezien hoe die biggen er bij liggen, in kooien waar ze niet ens vrij kunnen bewegen? Of met zo velen op relatief klein oppervlak? Heb je de transporten weleens zien binnenkomen bij het slachthuis, met varkens onder de krassen en wonden omdat ze in een veewagen gepropt zitten? Maar sure, kortdurende stress.
Neem aan dat je zeugen bedoeld ipv biggen?
Ik sta ook niet te juichen bij veel huisvestingsvormen, transport en de situatie in sommige slachthuizen maar dit is niet de manier om het te verbeteren.
Myrthe3 schreef:Jennyj01 schreef:Bespaar je de moeite van die goedpraterij. Ik weet heel goed waar ik het over heb. Het blijft een walgelijke manier van dieren houden.
Ohja, vertel?
fransje23 schreef:PlantsTho schreef:Heb je gezien hoe die biggen er bij liggen, in kooien waar ze niet ens vrij kunnen bewegen? Of met zo velen op relatief klein oppervlak? Heb je de transporten weleens zien binnenkomen bij het slachthuis, met varkens onder de krassen en wonden omdat ze in een veewagen gepropt zitten? Maar sure, kortdurende stress.
Neem aan dat je zeugen bedoeld ipv biggen?
Ik sta ook niet te juichen bij veel huisvestingsvormen, transport en de situatie in sommige slachthuizen maar dit is niet de manier om het te verbeteren.
Shaggy09 schreef:Laten we de discussie over hoe dieren gehouden horen te worden en alles daarom heen ergens anders houden? Daar zijn tal topics over volgens mij..
PlantsTho schreef:Waarom? Dat is toch precies waarom die mensen in de stal zijn? Om dat aan de kaak te stellen? Ik ben het niet eens met de manier waarop, maar het is juist waar we het over zouden moeten hebben na het zien van die beelden.
fransje23 schreef:PlantsTho schreef:Waarom? Dat is toch precies waarom die mensen in de stal zijn? Om dat aan de kaak te stellen? Ik ben het niet eens met de manier waarop, maar het is juist waar we het over zouden moeten hebben na het zien van die beelden.
Dat is wat hun denken en hopen te bereiken maar als je reacties leest, hier maar ook op nieuwssites, zie je dat ze het tegenovergestelde bereiken.
Weinig sympathie voor de actievoerders en hun boodschap is valt volledig in het niet.