henny_w schreef:Delphi, draai het 's om?
Er is nog steeds geen wetenschappelijk bewijs dat vaccins veilig zijn en beschermen tegen ziektes.
De stichting Vaccinvrij heeft afgelopen najaar middels WOB verzoeken naar dat bewijs gevraagd bij het RIVM en het ministerie van Volksgezondheid. Tot op heden nog geen antwoord.
Je zou toch verwachten dat de overheidsinstanties die bewijzen zo klaar hebben liggen gezien hun rotsvast vertrouwen in de Vaccin producenten.
Zelf vermoed ik dat aluminiumhydroxide 1 van de schadelijkste stoffen is die in vaccins zitten. Net als eerder kwik maar dat zit nog maar sporadisch in vaccins. Zoals bijv. het mex. griepvaccin.
Ik heb zelf jarenlang gekampt met 'onverklaarbaar' ziek zijn. Voornamelijk neurologische problemen en wel zodanig dat ik soms zelfs niet meer in staat was om auto rijden omdat ik me totaal niet meer kon concentreren en uitval kreeg van ledematen.
Uiteindelijk na veel onderzoek bleek ik een zwaar metalen belasting te hebben waarbij Aluminium, Kwik en Lood torenhoog waren. Niet te traceren in het bloed maar wel in een later onderzoek aangetoond middels speciaal onderzoek via Duitsland waarbij door inspuiten van een stof die zware metalen vrij komen uit de organen.
Aangezien al lang aangetoond is dat Aluminium en Kwik ook in de hersenen kunnen opslaan vind ik het heel aannemelijk dat het bij sommige jonge kinderen ook tot problemen kan leiden.
Vooral Aluminium is al bij diverse autopsies van overleden jongeren en volwassenen aangetroffen in de hersenen.
Ik heb die belasting zeker weten te danken aan mijn vroegere baan als tandarts assistente. Ik was stoelassistente en wij droegen in die tijd nog geen mondkapjes en handschoenen.
Na diverse behandelingen ben ik in een half jaar tijd het grootste deel van de zware metalen kwijt geraakt en ben daar bijzonder van opgeknapt.
Maar het verhaal van vaccinfabrikanten dat Aluminiumhydroxide gewoon door het lichaam uitgescheiden wordt daar zet ik grote vraagtekens bij.
Er is al lang wetenschappelijk bewijs dat vaccins veilig worden bevonden en daadwerkelijk beschermen tegen ziekten! Dat hebben wetenschappelijke onderzoeken al lang aangetoond.
Aluminium is geen zwaar metaal, maar een licht metaal. Aluminium komt veel voor in de natuur, namelijk in drinkwater, lucht, voedsel en een groot deel van de aardkorst bestaat uit aluminium. Uit onderzoek blijkt dat mensen via de lucht en voedsel dagelijks 0.10-0.12 mg aluminium per kg lichaamsgewicht binnen krijgen. Dit is dus dagelijks al veel meer dan de 0.10-0.50 mg aluminium per dosis vaccin. De universiteit van Antwerpen concludeert dat een vaccin slechts een tiende van de hoeveelheid aluminium bevat die we dagelijks innemen via ademhaling en voedsel.
In de afgelopen 80 jaar, waarin wereldwijd op grote schaal aluminiumverbindingen zijn gebruikt, zijn er geen schadelijke gevolgen geconstateerd van het gebruik van aluminium in vaccins bij mensen.
Bron: valentijn vaccinatie symposium 9-2-2018 waaraan o.a. de universiteit Antwerpen, faculteit geneeskunde en gezondheidswetenschappen, vaccin en infectieziekten instituut hebben meegewerkt.
https://www.uantwerpen.be/images/uantwe ... versie.pdf
Kwik zit in ieder geval niet sporadisch in vaccins in het Nederlandse Rijksvaccinatieprogramma, maar het zit er helemaal niet in (zelfs de NVKP geeft dit aan). Vroeger heeft dit er wel ingezeten in de vorm van thiomersal, een ethylkwikverbinding. Ethylkwik blijkt uit onderzoek effectief en veilig in de lage concentraties die in een vaccin zaten, omdat het niet opgeslagen wordt in het lichaam maar snel wordt uitgescheiden. In tegenstelling tot methylkwik dat o.a. bij milieuverontreiniging werd gevonden, maar niet in vaccins zat.
In de jaren 90 waren er in de VS opnieuw veel zorgen over kwik in vaccins. Er was ongerustheid dat kwikverbindingen ook bij een kleine hoeveelheid gevaarlijk zouden kunnen zijn voor ongeboren kinderen en kleine kinderen.
In 1997 werd de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) verplicht tot het samenstellen van een lijst met voedingsmiddelen en medicijnen waaraan kwikverbindingen waren toegevoegd. De maatregel was bedoeld om de blootstelling aan kwik te verminderen. Omdat er nog geen veilige norm was vastgesteld voor ethylkwik, werd besloten om ook het gebruik van ethylkwik in vaccins sterk terug te brengen
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vac ... -zit-er-in