Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik moest ook zo lachen om deze video:
[ Video ]
Het is gewoon zo waar, de buitenlanders zullen wel denken dat we gek zijn hier in Nederland.
Magrathea schreef:superpony schreef:Maar nogmaals. Ook bij vuurwerk shows gaat het weleens mis. Dat is dan misschien nog acceptabel onder het mom van; er kan altijd iets mis gaan. Maar als je de paniek van een grote groep mensen hebt meegemaakt, denk je er toch anders over.
Sorry maar een gecertificeerd pyrotechnicus vertrouw ik meer met vuurwerk dan Henk en Ingrid
Emmaa_ schreef:Suzanne F. schreef:Ik moest ook zo lachen om deze video:
[ Video ]
Het is gewoon zo waar, de buitenlanders zullen wel denken dat we gek zijn hier in Nederland.
Zoooo dat van die 13-jarige jochies klopt ook precies. Heb er van de week bijna eentje met z'n tanden over het asfalt gesleept omdat hij een rotje naar mijn voeten gooide en ik me echt rot schrok en later nog eentje die van plan was om het tegen m'n auto aan te gooien terwijl ik langsreed. Vraag me dan echt af waar de ouders zijn in dit soort gevallen. Dat je op een schoolpleintje wat rotjes afsteekt met vrienden vind ik 1 maar dat je prullenbakken opblaast en dus zelfs mensen ermee gaat belagen vind ik best wel heftig. Wat mij betreft als dat soort jochies gepakt worden mogen ze dus ook lekker oud en nieuw bij Halt vieren.
superpony schreef:Magrathea schreef:
Sorry maar een gecertificeerd pyrotechnicus vertrouw ik meer met vuurwerk dan Henk en Ingrid
Dat kan, maar wij stonden bij een professionele vuurwerk show en daar schoot het vuurwerk horizontaal het publiek in omdat een doos omviel. Hele leuk als je met je broer in een rolstoel vooraan mag staan. Onwijs veel geschreeuw en paniek van een hele grote groep mensen toen.
Vuurwerk blijft vuurwerk.
Op onze manege vroeger is een hele grote brand geweest door professioneel afgestoken vuurwerk bij buren..........Dat is echt vreselijk.
[***] schreef:Suzanne F. schreef:Ik moest ook zo lachen om deze video:
[ Video ]
Zijn we ook. Stapelidioot dat we dit normaal zijn gaan vinden. Doden, gewonden, overlast en miljoenen schade. Echt bizar.
Die brand ook in Scheveningen. En dan zegt die suffe burgemeester die het niet af durfde te lassen: we gaan eerst evalueren en dan kijken wat we doen volgend jaar
Prachtige kans om te zeggen dit willen we nooit meer, was de laatste keer, maar nee hoor.
Als de miljoenenschade werd verhaald op de bouwers van die toren was het sowieso klaar. Af en toe vind ik Nederlanders zo verschrikkelijk besluiteloos en laf.