sureido schreef:Heb het topic niet helemaal gelezen maar ik vind dit echt geen mooi beeld en wil dat ook echt niet zien. Net zoals meiden waar van je de ribben kan tellen. Allebei is ongezond.
Ik Ik IK....Dat is jouw persoonlijke mening, waarom mag deze dame niet op de cover?
Omdat jij het niet "Mooi" vindt of "ongezond"gepromoot wordt?
Is het wel promoten of gewoon laten zien dat er ook vrouwen bestaan met deze omvang
en dat zij zichzelf accepteert zoals ze is. (andere mensen vinden het misschien wel mooi...dat is persoonlijk)
En is deze dame ongezond? heeft ze medische problemen of slechte levensstijl..knap dat mensen dat kunnen zien van een foto!
Waarom niet gewoon accepteren dat er veel dames zijn met deze omvang, maar ook de dames met ondergewicht en andere soorten, afwijken en maten, dit is gewoon een afspiegeling van de maatschappij.
Iedereen mag wat mij betreft op een cover en ik kan er ook naar kijken, net zoals iemand met downsyndroom of 1 arm bij wijze van...
Accepteer een ander zoals hij/zij is!
Ook al vindt je het zelf niet mooi, een mening hebben mag altijd,
maar waarom niet voor je zelf houden en toch ventileren waarbij je anderen
misschien kwetst met jouw mening! Ik vind dat altijd zo naar als mensen dat doen.....