Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Ik zou ook graag willen weten wat die mensen nu dachten...Wat bezield iemand.
Maar in de pyreneeën zie je het ook bij de wilde paarden en koeien mensen die met hun kind er voor gaan staan poseren.Wij hebben daar ook gezien dat een kind zowat op de horens van mama koe werd genomen omdat ze maar achter het kalfje bleven lopen. Of mensen die wilde paarden gaan lopen voeren die dan zo hondsbrutaal worden dat ze eten bij mensen gaan lopen afdwingen.
Lusitana schreef:Je hebt ook van die mensen die over een hekje bij een afgrond gaan of over een hek in een dierentuin om een selfie te nemen. Ik heb geen medelijden als dat ernstige of fatale gevolgen heeft.
Wel vind ik het erg als ze kinderen in hun stommiteit meeslepen.
Renske_W schreef:Anoniem schreef:Ik vind het echt heel erg dat de mensen die filmen nu zo'n lading kritiek over zich heen krijgen en zelfs doodswensen.
Ten eerste spreekt niet iedereen Frans, ten tweede heb je een grote kans dat deze mensen niet naar een groepje 'jochies' luisteren en ten derde, als ze hadden getoeterd hadden ze misschien juist de dieren wel extra getriggerd.
Voor het gezin zelf... geen woorden voor.
Dat je je eigen leven op het spel zet, oke, maar met zo'n klein kind erbij.
Daar mag wat mij betreft jeugdzorg wel op gezet worden.
Kritiek mag, ze hadden ipv filmen ook het park kunnen bellen en de situatie uit kunnen leggen zodat het personeel meteen in kan grijpen.
Yipee schreef:Ik had ze lekker laten lopen ook hoor. Als ze te stom zijn om te bedenken dat ze lekker tussen de cheetah's en luipaarden kunnen picknicken missen we er helemaal niks aan. Was een goede maaltijd geweest voor de dieren. Natuurlijke selectie noemen ze dat.
Nies_ schreef:Loretta schreef:Inplaats van een sensationeel filmpje schieten hadden ze hun telefoon ook kunnen gebruiken om naar het park te bellen om te waarschuwen dat er een paar malloten tussen de cheetahs wandelen. Dan had het personeel in kunnen grijpen en deze idioten onmiddelijk het park uit trappen.
Als het mis was gegaan krijgt het park zo of zo problemen. Alhoewel het filmpje had in dat geval uitstekend als bewijs kunnen dienen van hoe dom deze mensen bezig waren geweest. Met dank aan zulke idioten wordt het nog eens verboden om met de auto door het park te rijden.
Ja doei. Je gaat je leven toch niet wagen voor een stel van die idioten.
Vannacht hier ook al een 16-jarige jongen op de fiets op de snelweg geschept. Is het nou echt allemaal zo moeilijk om na te denken, man man zeg. Sommige mensen hebben echt zaagsel in hun kop. Verschrikkelijk voor de families, gelukkig liep het hier nog goed af.
Jes schreef:Snorlex schreef:Ik wacht eigenlijk ook nog met smart op een verklaring van het Franse gezin
Ik vind het jammer dat niet duidelijk is wie het zijn, deze mensen moeten gemeld worden bij de DAS (Franse kinderbescherming)