'Free Bleeding' Wat vinden jullie hiervan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:35

Hypericum schreef:
Ik neem aan een hysterectomie Speurneus, want na sterilisatie wordt je nog gewoon ongesteld.
Al kan je niet zomaar kiezen voor een hysterectomie, maar dat terzijde.

Essure methode, veertje in eileider geschoten, net zo lang gewacht tot er een methode ontwikkeld was waarbij je niet onder narcose hoefde. In de stoel en binnen 10 min weer buiten. Perfect.

Achaiah

Re: 'Free Bleeding' Wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:36

Allejemig wat een respectloze reacties :=
Ik word (praise the lord) niet meer ongesteld ivm spiraal maar toen ik dat nog wel elke maand werd deed ik ook freebleeding, al was dat toentertijd nog geen woord ;)
Overdag droeg ik wel tampons aangezien het nogal onpraktisch is met een bloedbad op je broek naar school te gaan maar in de nacht sliep ik op een zeiltje en oude handdoeken. En ja dat was in de ochtend een aardige smurrie op mijn benen en bed maar wilde niet anders. Met een tampon slapen.. Ik slaap echt nooit weer dan, en met een maandverband in een onderbroek vind ik zomogelijk nog smeriger voelen.
Maargoed als ik jullie mag geloven ben ik een smerig monster :O

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:37

speurneusc schreef:
Hypericum schreef:
Ik neem aan een hysterectomie Speurneus, want na sterilisatie wordt je nog gewoon ongesteld.
Al kan je niet zomaar kiezen voor een hysterectomie, maar dat terzijde.

Essure methode, veertje in eileider geschoten, net zo lang gewacht tot er een methode ontwikkeld was waarbij je niet onder narcose hoefde. In de stoel en binnen 10 min weer buiten. Perfect.

Dan wordt je gewoon nog ongesteld toch?

Een hysterectomie is het verwijderen van de baarmoeder.

Dat doen ze echt alleen indien medisch noodzakelijk.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:37

Klinkt als de actie van een werkeloze.

Wat zouden mijn klanten zeggen als ik dat zou doen?

Ach tja, kunstacademie. Kunstenaars. Wordt daar zoooo moe van.

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:39

Omdat ze zelf zegt ja, en? Als iemand haar er op wijst dat ze doorgelekt is?[/quote]

Ja dat zegt ze, klopt.
Maar de context is niet benoemd toch? Wellicht liep ze een rondje in het park, of deed ze een boodschap om meteen weer naar huis te ganan en zat ze nergens op.

Ik denk dat bijna elke vrouw het wel eens meegemaakt heeft dat ze doorgelekt is. Nemen we van al die vrouwen dan ook meteen aan dat ze naar de meubelboulevard gaan en overal bewust stempeltjes achterlaten?

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:40

Duke schreef:
Ik gebruik alleen nog gewoon maandverband met sporten of als ik lang onderweg ben. Heel zelden tampons. Een cup lijkt mij ook heel handig, maar ik ben al geen fan van tampons. Dus vraag mij af of ik dit wel fijn vindt.

Nooit fan geweest van tampons, maar ik vind cups echt super. Dut uitproberen waard zou ik zeggen :Y)

En met alles -> er is niks onhygiënisch aan als je erna gewoon je handen wast. Maar ik ga er even vanuit dat iedereen dat toch al doet na een toiletbezoek.

Ik moet zelfs zeggen, ik moest laatst teruggrijpen naar maandverband en vond dat toch een stuk viezer aanvoelen dan een cup...

@hypericum: ik vind op een openbaar strand gaan zitten om tijdens je ongesteldheid met de natuur in verbinding te zitten nou niet echt fris... (en gepast)

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:44

Riddershow schreef:
Duke schreef:
Ik gebruik alleen nog gewoon maandverband met sporten of als ik lang onderweg ben. Heel zelden tampons. Een cup lijkt mij ook heel handig, maar ik ben al geen fan van tampons. Dus vraag mij af of ik dit wel fijn vindt.

Nooit fan geweest van tampons, maar ik vind cups echt super. Dut uitproberen waard zou ik zeggen :Y)

En met alles -> er is niks onhygiënisch aan als je erna gewoon je handen wast. Maar ik ga er even vanuit dat iedereen dat toch al doet na een toiletbezoek.

Ik moet zelfs zeggen, ik moest laatst teruggrijpen naar maandverband en vond dat toch een stuk viezer aanvoelen dan een cup...

@hypericum: ik vind op een openbaar strand gaan zitten om tijdens je ongesteldheid met de natuur in verbinding te zitten nou niet echt fris... (en gepast)

Waarom zou iemand die ongesteld is niet op het strand mogen zitten? Tenzij ze naakt is en alle bloed er uit gutst en iedereen zo in die punani kan kijken, dan is het een ander verhaal..
Maar als ik ongesteld ben en ik wil op het strand gaan zitten doe ik dat toch lekker, niemand die daar ooit iets van heeft gemerkt of last van heeft :+ :')

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:46

Riddershow, eigenlijk hetzelfde.
Ze vertelde op een strand op Menorca/Mallorca.
Maar nergens staat dat het strand bezaaid was met mensen en spelende kinderen. Het kan, maar dat weten we niet.
Voor hetzelfde geld was het een afgelegen baaitje om 6.00 uur 's ochtends en was ze alleen.
En wat maakt haar bloed smeriger dan andere zaken die je (dagelijks) op het strand vindt zoals hondenpoep, kinderpoep, vogellijken, dooie vissen etc.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:49

Essure methode, veertje in eileider geschoten, net zo lang gewacht tot er een methode ontwikkeld was waarbij je niet onder narcose hoefde. In de stoel en binnen 10 min weer buiten. Perfect.[/quote]

Dan wordt je gewoon nog ongesteld toch?

Een hysterectomie is het verwijderen van de baarmoeder.

Dat doen ze echt alleen indien medisch noodzakelijk.[/quote]

Ik niet dan, geen bloedingen meer gehad sinds die tijd en die waren voorheen best heftig.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:50

speurneusc schreef:
Ik niet dan, geen bloedingen meer gehad sinds die tijd en die waren voorheen best heftig.

Ah ok.

Moet zeggen ik ken de method niet.

Ik zoek het even op.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:54

secricible schreef:
Deze dame is cycle awareness educator, cycle yoga instructeur en schrijfster van menstruatieboeken. Dit hele gebeuren is dus prima reclame voor haar.

Gewoon PR dit.

en anders zal ze wel in de bijstand of ww zitten ofzo. Welke baas wil ervoor dokken dat iemand bewust (!!) zich ziekmeld wanneer ze ongesteld is en geen lapje in der broek wil doen?

(Spoiler: die van mij niet)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:15

Billy schreef:
Mijn honden doen al jaren aan free bleeding maar houden het wel keurig schoon :)

Ik neem alleen aan dat jij ze tijdens hun loopsheid dan niet (tong)zoent.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:20

Ik zoen geen honden tong.... Loops of niet loops.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 10:20

Als mijn hond aan free bleeding deed konden wij de muren opnieuw witten :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:21

oomens schreef:
Mars schreef:
En dan dat geraaskal over ‘met je innerlijke oervrouw in verbinding komen’ koekoek :’)

Dat inderdaad. Ik smeer toch ook niet overal mijn zaad op om met mijn innerlijke man in verbinding te komen? Sommige lichaamsfuncties heb je, maar die houd je voor jezelf, en hun producten ook.
:r

_O-

@Speurneus: de Essuremethode is toch die methode die zo zwaar onder vuur ligt? Los daarvan, dan hoor jw wel gewoon ongesteld te worden, hoor.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:26

Heb ooit iemand in het zwembad gezien die volgens mij aan free bleeding deed ik was gelijk klaar met zwemmen. Zo goor :r. Ik heb nu sinds een aantal jaar een mirena. Nooit meer ongesteld daardoor. Heerlijk! Ook gelijk verlost van de pms met bijbehorende klachten. Dan maar niet natuurlijk en oer. Ben een veel gezelliger mens nu.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:28

karuna schreef:
Ik liep een ruime week zo erg leeg dat ik met dubbele nacht verband ieder uur moest verschonen en dan nog doorlopen. Alles vol met stinkende plakzooi. Natuurlijk of niet het is gewoon niet hygienisch en een besmettingsgevaar voor anderen

Op dat soort momenten slaap je het liefst onder de douche haha...

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:29

Cayenne schreef:
Als mijn hond aan free bleeding deed konden wij de muren opnieuw witten :')

:')

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:29

Dames, kan er weinig zinnigs over zeggen, behalve dat ik opgegroeid ben met drie zussen, dus wel e.e.a. gewend ben.
Wel jammer dat ik kennis maakte met dit fenomeen terwijl ik lekker zat te eten en de TV aanstond. Beetje pech voor mijn eetlust. Was wel verbaasd over zoveel vrijheid blijheid die de bewuste mevrouw uit straalde.
Dacht echt echt: zo die heeft wel lef, dat doet ze gewoon. Best stoer wel.

Mijn dirty mind ging gelijk aan de slag om een mannelijke tegenhanger te vinden, maar kwam niet verder dan Pee Freely en Free Pooping. Dat gaat 'm dus niet worden, ben niet zo dapper als deze mevrouw.

Op voorhand excuses voor deze weinig inhoudelijke bijdrage :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:32

CharleyT schreef:
Dames, kan er weinig zinnigs over zeggen, behalve dat ik opgegroeid ben met drie zussen, dus wel e.e.a. gewend ben.
Wel jammer dat ik kennis maakte met dit fenomeen terwijl ik lekker zat te eten en de TV aanstond. Beetje pech voor mijn eetlust. Was wel verbaasd over zoveel vrijheid blijheid die de bewuste mevrouw uit straalde.
Dacht echt echt: zo die heeft wel lef, dat doet ze gewoon. Best stoer wel.

Mijn dirty mind ging gelijk aan de slag om een mannelijke tegenhanger te vinden, maar kwam niet verder dan Pee Freely en Free Pooping. Dat gaat 'm dus niet worden, ben niet zo dapper als deze mevrouw.

Op voorhand excuses voor deze weinig inhoudelijke bijdrage :+

Free sperm.... 'Zaad voor iedereen'.

Nieuw iets voor bloemetjes en bijtjes. (ja, zaad gaat vrij snel dood in de buitenlucht, I know)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 10:32

Tuinieren voor meisjes :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:35

Cayenne schreef:
Tuinieren voor meisjes :')

Kijken of er wat wil groeien?

babyplantjes :j

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:38

Gimme_Spurs schreef:
Ok. Is het gek dat ik erg val over het feit dat deze mevrouw iedere maand de eerste twee dagen thuis blijft?! Als ik dst zou introduceren op mijn werk zou ik onstlagen worden :')

En hou dat bloed lekker bij je. Niemand wordt hier vrolijk van :evaw:

Nee hoor, vind ik helemaal niet gek. Zou het zelf dan ook zeker niet waarderen als ik een collega zou hebben die iedere maand lekker 2 dagen thuis blijft omdat ze zo nodig moet free bleeden.
Thuis blijven omdat de krampen zo erg zijn dat je niet rechtop kan staan, vind ik een ander verhaal; dan lukt werken gewoon niet.
Maar 'hobbymatig'(bij gebrek aan een beter woord) bloed lekken en daarvoor 2 dagen thuis blijven; nee, vind ik oncollegiaal naar je collega's toe. 9 van de 10 keer kunnen die jouw werk dan gaan opvangen.
Daarnaast vind ik het een behoorlijk ranzige en zeer onhygienische hobby: je verspreid allerlei ziektekiemen zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:39

Zo te lezen is deze vrouw gewoon zelfstandige en kan ze dus prima om haar menstruatie heen plannen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:42

Handig voor als je de weg terug naar je huis zoekt. Vind het vies en onhygiënisch.