Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Maar hij is niet de enige die dat doet. Zoveel mannen die hun vriendin of vrouw h*er noemen omdat ze boos zijn of wat dan ook. En waarom zo’n oordeel? Hij is een goede artiest nu en menig mens zal jaloers zijn op wat hij bereikt en wat hij aan euro’s op de bank heeft staan. Je mag vinden wat je wilt en ieder mag z’n mening hebben maar het gebeurd zoveel en omdat hij een BN’er is, is het helemaal totaal fout. Ik vind het gewoon pesten omdat het kan.
Tieneke schreef:Zoals een rapper hier op de radio stelde: dat je bepaalde taal in je muziek gebruikt die eigen is aan het genre, is één ding. Maar dat je daarnaast dergelijke uitspraken doet als persoon, buiten je muziek, is ronduit lomp en niet ok.
Het is alles opgeteld bij deze persoon wat maakt dat bij velen de maat vol is.
Arabier schreef:Ik ben 14 en naasten van mij zijn fan van boef, ik merk dat dat vooral mensen zijn met weinig muzieksmaak of passie voor muziek, maar prima toch als zij fan willen zijn?
Ik vind het erg wat hij gedaan heeft maar nu is het wel mooi geweest, er zijn als optredens van hem afgelast en de dood is hem nu al vaak genoeg toegewenst dus laat die jongen nu veder leven.
Arabier schreef:Nee wat ik bedoel is dat ik zijn straf wel erger vind dan hij gedaan heeft. Ik snap dat sommige vrouwen hier gevoelig voor kunnen zijn maar er zijn ergere dingen in de wereld.
Nagini schreef:Dat valt denk ik ook wel weer mee..
Jongens hebben meiden al altijd sl.et of h.oer of afgelikte boterham genoemd als ze een keertje te veel met jongens hebben gezoend, of iets te kort aangekleed waren of weet ik veel wat.
Nagini schreef:En iemand de dood toe wensen voor iets is dan wel 'oke'? Lekker dubbele maatstaven.
Ik snap ook niet waarom iedereen zich zo aangesproken voelt.
Waar is de tijd gebleven dat iemand iets stoms over je zei en dat je dan reageert met: lekker boeiend, jouw mening interesseert me niet. Schouder ophalen (ogen draaien) en doorgaan.
Herfstwind schreef:Laat ik voorop stellen dat ik echt geen groot fan ben van Boef, maar ik vind dat dit echt te ver gaat. Ik ben het met iedereen eens dat het niet normaal was dat hij de meiden die hem hielpen "Kechs" noemen, maar dat hij vervolgens met de grond gelijk wordt gemaakt omdat hij ons, meiden, beledigd zou hebben met zijn filmpje. Kom op zeg. Laten we het nou niet veel groter gaan maken dan het is. Ik heb het filmpje meerdere malen bekeken en zie echt geen enkele reden om hier nou zo'n ophef over te maken.
Boef gaat het nooit goed kunnen doen, al zou hij zeggen dat hij Nederlandse vrouwen de mooiste van de wereld vindt, dan nog komt deze groep galspuwers in actie. Ik word gewoon misselijk van de reacties die ik op Facebook lees, als je het mij vraagt zouden de mensen die zich daar op een onfatsoenlijke manier uitlaten eerder verafschuwd moeten worden.