Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JECKYLL

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:46

Nichtje van mijn vader is ook al sinda 1984 vermist.. is nooit opgelost. (Germa van den Boom)

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:48

tengeltje11 schreef:
Dat is toch vreemd?
Iedereen heeft toch een haarborstel,een tandenborstel,desnoods in haar slaapkamer een haar zoeken....?
Lijkt toch simpel te vinden?

Dit was exact mijn gedachtegang toen ik het nieuws las. Lijkt mij dat je als familie toch ook DNA wil aanleveren? Ik weet dat zo'n DNA onderzoek zo ongeveer 12 tot 16 uur duurt. Je hebt dan nog geen 100% zekerheid want daar is dacht ik ongeveer een dag of 3 voor nodig, maar pin mij hier niet op vast, ik weet het niet helemaal zeker.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:48

of willeke dost uit koekange..
ook zoiets wat nooit opgelost is :(

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:49

https://www.youtube.com/watch?v=Mv5FUbonWN0

Die laatste foto in de regen straalt ze iets bang uit en die peace teken ( haar vingers).. er bestaan mensen die foto's lezen..
Geloofde er niet in tot iemand het bij mij gedaan heeft, en erg verbazend over wat eruit kwam aangezien het klopte..
Misschien dat iemand de foto kan lezen, wat haar uitdrukking betekend...?
Ik denk alleen maar mee.. ik hoop dat ze snel terug is ! vindt het erg naar om te lezen en de rillingen lopen over mijn lijf...
Lange fietstocht op een regenachtige dag.. selfie en apje en dan offline... :(

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:52

FennyPower schreef:

Die laatste foto in de regen straalt ze iets bang uit en die peace teken ( haar vingers).. er bestaan mensen die foto's lezen..
Geloofde er niet in tot iemand het bij mij gedaan heeft, en erg verbazend over wat eruit kwam aangezien het klopte..
Ik denk alleen maar mee.. ik hoop dat ze snel terug is ! vindt het erg naar om te lezen en de rillingen lopen over mijn lijf...

Zo zou ik ook een selfie nemen als er zo'n plensbui zou zijn .. dus ik denk dat die selfie zelf niet uitstraalt dat ze bang is. Meer van bwah deze regen is niet fijn

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:52

Of ze trekt gewoon een "ik ben nat" zielig gezicht voor de selfie.. :)

Ik hoop voor haar en de nabestaanden dat ze haar terug vinden. :)

Edit: Gelijk met Lienek :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:54

Ja ik vind die selfie ook niet raar.
Zie er ook totaal geen angst in, meer van ships ik ben ik rot weer beland :brr:

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:55

bij die selfie naar haar vriend stond 'lekker gedoucht' dus denk niet dat het verder iets van betekenis heeft.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:55

idd ik vind de selfie ook niks bangs uitstralen en als ze al bang was op dat moment ( lijkt me onwaarschijnlijk op de achtergrond is het nog licht en lijkt het een druk punt) waarom zou ze dan niet een bericht sturen ipv een foto?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:58

Op Facebook zijn er ook enorm veel mensen die de foto 'uitlezen' (naar eigen zeggen) en het een angstige blik vinden, de twee vingers zouden voor 2 daders staan of Vriend enzovoort :+ Anno 2017 maakt iedereen genoeg selfies en is dit, in mijn beleving, gewoon een 'Kijk, lekker weer man' selfie zonder enige achterliggende gedachtes.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:59

Alpha89 schreef:
bij die selfie naar haar vriend stond 'lekker gedoucht' dus denk niet dat het verder iets van betekenis heeft.

Ahh dat wist ik niet ( over heen gelezen..) |o

Alja schreef:
idd ik vind de selfie ook niks bangs uitstralen en als ze al bang was op dat moment ( lijkt me onwaarschijnlijk op de achtergrond is het nog licht en lijkt het een druk punt) waarom zou ze dan niet een bericht sturen ipv een foto?

Tja idd..Naja typen duurt langer ? foto als een teken/aanwijzing ? vindt het creepy dat de berichten even later niet meer gelezen zijn vandaar mijn gedachten..
Naja laten we hopen dat ze er snel weer is..
Laatst bijgewerkt door FennyPower op 04-10-17 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:00

FennyPower schreef:

Ik heb die dag exact zo'n soort selfie naar iemand gestuurd. Ik had het weerbericht gemist en zat dus ook op de fiets tijdens desbetreffende bui.. Ik zou dus ook niets zoeken achter haar gezichtsuitdrukking. Lees ook reacties van mensen die de regendruppels aanzien voor tranen.. :\ Ik bedoel, mijn mascara zat over mijn hele gezicht na die bui, dus zo raar zijn die druppels op haar gezicht dus niet.

Dit verhaal houd me bezig. Zelf eens achtervolgd op de fiets op een verlaten stukje en sindsdien vind ik het niet fijn meer om op rustige plekken te fietsen. Dit verhaal doet me daar weer extra aan denken. :n Bizar dat iemand in deze tijd nog kan verdwijnen.

Mijn gedachtes zijn ook bij de haar familie, vriend en vrienden. Lijkt me verschrikkelijk, deze onzekerheid..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:02

FennyPower schreef:

Foto laat angst zien en dat V teken kan ik niet plaatsen, lijkt eerder een richting aan te wijzen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:03

Ze heeft na die foto nog een whats app gestuurd aan aar vader dus foto als teken geloof ik niet in.
Foto laat alleen zien dat ze vies nat is en dat niet fijn vind, vind het geen angst uitstralen
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 04-10-17 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:03

Ik neem niet aan dat er wat achter die foto zit qua "help" etc. Als je word achtervolgt oid dan heb je toch helemaal geen tijd om een foto te maken? Dan trap je wel voor je leven en wil je zo snel mogelijk weg.

Dat Peace teken zie je tegenwoordig echt op 9/10 selfies wel voorbij komen :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:04

Je moet niet te ver achter dingen willen zoeken, ik denk oprecht niet dat hier een bepaalde mate van 'hulp zoeken' achter zit. Zo oogt de foto niet.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:06

ja tuurlijk Morgan. Want ze zal als ze toen al in problemen was niet gewoon het noodnummer bellen maar op het gemak nog een foto maken en appen naar haar vriend 'lekker gedoucht'? Logisch.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:07

OutOfTheWood schreef:
Ik neem niet aan dat er wat achter die foto zit qua "help" etc. Als je word achtervolgt oid dan heb je toch helemaal geen tijd om een foto te maken? Dan trap je wel voor je leven en wil je zo snel mogelijk weg.

Dat Peace teken zie je tegenwoordig echt op 9/10 selfies wel voorbij komen :)

Dit idd. Toen ik een wildvreemde kerel achter mij aan had zitten heb ik ook geen selfies gemaakt. Ik was zelfs zo in paniek en zo gefocussed op wegkomen dat ik niet eens aan mijn telefoon dacht. Nou begrijp ik dat dit voor een ieder ander is maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat je de tijd neemt voor een selfie..

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:08

Inderdaad, als je dan de telefoon al in je hand heb bel je 112 of bel je je vriend en zeg je help ik word achtervolgd, maar je gaat niet op je gemakje op een kruising een selfie maken.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:09

precies, mensen moeten niet te veel willen zoeken achter dingen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:12

Dan had het al onder dwang moeten zijn anders had je inderdaad wel wat anders gestuurd.
Maar ik zie ook niks geks aan de foto, ik zie er ook niet heel blij uit als ik in de stromende regen sta. Misschien voor de personen die haar goed kennen, die zouden nog kunnen denken dit is geen blik die ze normaal zou trekken o.i.d., maar voor buitenstaanders valt er volgens mij weinig over te zeggen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:13

V teken is gewoon een peace teken. Ik zie ook niks raars aan die foto. Als ze in paniek was geweest had ze lijkt me wel iets anders gestuurd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:13

en onder dwang lijkt mij dus onwaarschijnlijk!
het was nog licht en als je terug kijkt bij opsporing verzocht is het een heel druk kruispunt dan hadden mensen het moeten zien.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:16

op een druk kruispunt was dat wel opgevallen als het onder dwang was en daarna heeft ze gewoon nog contact met d'r vader gehad.
Ik denk dat ze later op de route in problemen is gekomen. Kwestie van pure pech door op een verkeerd tijdstip op een verkeerde plaats te zijn.... Maar ik wil niet te veel speculeren verder. Dit verhaal grijpt me echt aan omdat ze ook nog eens een vriendin is van een studiegenoot van mij v/d UU. zo dichtbij, brrr.....Ik hoop nog steeds dat alles goedkomt :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 12:19

Morganlefay schreef:
Foto laat angst zien en dat V teken kan ik niet plaatsen, lijkt eerder een richting aan te wijzen.

Serieus? Ik zie er eerder iets in van: 'Kijk mij nou zielig nat zijn |( '
Maar echt angst zie ik er absoluut niet in.

Courses: nee, de zaak van Tanja Groen is nooit opgelost.