Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melissac schreef:Ik kijk ook live mee, maar volgens cnn is het nu alweer een 4?
Wat ik vooral hoop is dat Jose wat afneemt en niet zo sterk blijft als dat die nu is...
Pepperrr schreef:melissac schreef:Ik kijk ook live mee, maar volgens cnn is het nu alweer een 4?
Wat ik vooral hoop is dat Jose wat afneemt en niet zo sterk blijft als dat die nu is...
Idd, hij blijft op en neer gaan. Hopelijk is Jose idd niet zo sterk. Vind het zo sneu voor die mensen! Vraag me toch wel af, er is nu best wel veel activiteit te zien, zullen die mensen wel allemaal op tijd weg kunnen komen?
Pepperrr schreef:melissac schreef:Ik kijk ook live mee, maar volgens cnn is het nu alweer een 4?
Idd, hij blijft op en neer gaan. Hopelijk is Jose idd niet zo sterk. Vind het zo sneu voor die mensen! Vraag me toch wel af, er is nu best wel veel activiteit te zien, zullen die mensen wel allemaal op tijd weg kunnen komen?
Kimmie schreef:Hartverscheurend die foto.. zo erg voor die mensen, en die komen nooit allemaal optijd weg.. zal vast helemaal vast staan..
melissac schreef:Kimmie schreef:Hartverscheurend die foto.. zo erg voor die mensen, en die komen nooit allemaal optijd weg.. zal vast helemaal vast staan..
Nee en dat is juist het nare, irma gaat vooral voor degene die niet op tijd weg zijn erg gevaarlijk zijn. Die kunnen nergens schuilen dan alleen die auto maar de auto kan een orkaan helaas niet aan. Maar om nou te beslissen om weer terug naar huis te rijden is ook weer wat. Voor hetzelfde geld zijn ze al zo lang onderweg..
PocoGaucha schreef:Ik had ook een topic geopend, maar deze is gesloten vanwege dat dit topic er al was.
In verband met een tekort aan benzine en het feit dat sommige mensen gewoon een rit van 10 uur moeten maken om veilig te zijn en dan ook nog de files. Is het voor veel mensen onmogelijk om te evacueren(vooral voor mensen met veel vee/paarden/dieren). Want je wil ook niet met je trailer tussen die file staan als de storm arriveert...
Dus moeten maar gewoon afwachten, al die dieren zijn aan hun 'lot' overgelaten met opgescheerde telefoon nummers etc. Laat je je paarden buiten, laat je ze binnen, Allemaal beslissingen die ik nooit zou willen maken.
Je hebt voor de storm 10 paarden, maar je weet niet hoeveel je er na de storm nog 10 hebt, je weet niet eens of je paarden na de storm nog een baas hebben. Onvoorstelbaar, ik kan me niet voorstellen hoe sommige mensen zich voelen.
Denk dat terug rijden niet meer kan, zo te zien hebben ze beide banen nu in gebruik...
Pepperrr schreef:oliebol ligt ie er bij jullie ook uit?
Duutelepluut schreef:Relaxed schreef:Via deze link lopen allemaal livestreams http://ploop.nl/orkaan-irma/orkaan-irma-live-streams/
thanx voor de link, ik heb ze aangezet
Duutelepluut schreef:Pepperrr schreef:oliebol ligt ie er bij jullie ook uit?
http://ploop.nl/orkaan-irma/kijk-live-o ... s-florida/
hier de link van de cams die het wel doet