Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mensen die zich zo gedragen als mevrouw blijven voor mij buitenlanders.
Altijd.
Collega moslim die zich niet zo vreemd gedraagt als die vrouw is voor mij net zoveel Nederlander als ik en veroordeeld deze actie ook.
bruintje123 schreef:Wat staat er dan wel?Je moet leren lezen. Want dat staat er niet. Ailill
purny schreef:Toen ik vroeger op de middelbare school zat werd er al onderscheid gemaakt tussen de christelijke dagen en islamitische dagen. Dus de wereld is nog steeds niet veranderd.
purny schreef:Celiien schreef:Maar dit is toch ook logisch.. Beide verschillende geloven met andere feestdagen..
Tuurlijk is het logisch. Maar als je met een handje vol Nederlandse klasgenoten in de klas zit op offerfeest en andere islamitische feestdagen en zij zijn wel met Pasen vrij en Pinksteren en goede vrijdag vind ik dat onderscheid
bruintje123 schreef:Okay, die nuance was inderdaad handig geweest.Je zegt letterlijk: Mensen die zich zoals mij gedragen zie ik als medelander en de rest niet.
Dit staat er dus niet. Dat maak jij er van.
Lees de reactie van de mede moslim vrouw maar. Die ook afkeurt wat de moeder doet .
Dan heb jij je antwoord.
StonedRomy schreef:Ik neem aan dat je in geval van eindexamens dit kan melden bij je schoolhoofd en je dan zonder verlies van je herkansing het vak wat je mist op de dag van het offerfeest in de 2e examenperiode maakt.
Magrathea schreef:StonedRomy schreef:Ik neem aan dat je in geval van eindexamens dit kan melden bij je schoolhoofd en je dan zonder verlies van je herkansing het vak wat je mist op de dag van het offerfeest in de 2e examenperiode maakt.
Ik weet niet of dat lukt hoor, de tweede periode kan je normaal maar één herkansing in maken, dus alles is tegelijk. Als je dan nog een ander vak moet herkansen moet je dat tegelijk doen, dat werkt niet echt denk ik
Magrathea schreef:bruintje123 schreef:Het offerfeest is niet nu.
Ik vermoed dat moeder nu voor de rechter staat van offerfeest september 2016?
Aaaah! Dat verklaart wel eea. Ik ging er inderdaad automatisch vanuit dat het iets recents was.![]()
Is dit trouwens niet ook een feest dat verschuift per jaar? Zoals de Ramadan?
Froukje schreef:Maar dat geef je zelf wel net aan