Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Sjonge, vind het overdreven. Wat iemand in z'n vrije tijd doet is toch aan hem? Als ie z'n werk maar goed doet.
En daarbij klopt zijn conclusie gewoon; de 29 overleden mensen kunnen niet meer naar Nederland komen.
Ik lees wel ergere dingen op Facebook
PlantsTho schreef:verootjoo schreef:Sjonge, vind het overdreven. Wat iemand in z'n vrije tijd doet is toch aan hem? Als ie z'n werk maar goed doet.
En daarbij klopt zijn conclusie gewoon; de 29 overleden mensen kunnen niet meer naar Nederland komen.
Ik lees wel ergere dingen op Facebook
![]()
Compassie komt niet in jouw woordenboek voor blijkbaar? Wat een nare opmerking zeg. Je beseft je dat dat ook mensen zijn, met familie's en wellicht kinderen?
Jolien87 schreef:Of het wel of niet terecht is dat de chauffeur is ontslagen laat ik in het midden, maar ik vind het toch wel het toppunt van ironie dat andere mensen hem nu te pletter schelden en vervloeken om wat hij heeft gedaan. Puntje bij paaltje zijn zij in mijn ogen geen haar beter. En dan heb ik het niet over de mensen die hem "slechts" een kl**tzak noemen, maar de mensen die hem evengoed dood wensen. Dat soort mensen hoef ik ook geen vriendjes mee te zijn.
bruintje123 schreef:Als jij zo goed bent met de taal weet je vast ook wel wat "bij wijze van" betekend.
Of komt dat taal verbeteren alleen maar zo uit als het jou goed uit komt?
Vind je het prima dat ik je daarom links laat liggen in dit topic?
Indestal schreef:Ter info, er blijken heel veel pakketjes bezorgers zzp-ers te zijn..is nl heel erg lukratief voor vader post....
Daarom heb ik mijn vaste pakketbezorger gezegd dat hij niet een 2e keer hoeft aan te bieden als ik niet thuis was....maar direkt bij postagentschap achter te laten..
Wat nl niet iedereen weet is dat ze de 2e keer op eigen kosten en tijd terug komen...
Indestal schreef:Ik weet wel heel zeker dat de meesten op social media en ook bokt, niks met de hele intentie van uit hun hart schrijven....gewoon uit de losse hand mee brullen wel...
Citaat:Daar komt nu een kentering in met straffen voor gedrag...
Dit zou in de hele linie door getrokken dienen te worden en te beginnen op school met app gedrag, FB, die ellende is nog veel gevaarlijker.
Het over en weer schelden van blank naar wit en van wit naar blank op SM zou via een slimme manier in de hand gehouden dienen te worden..
Maar als er op deze manier de druk van de ketel kan komen, is het misschien wel een goed medium om stoom af te blazen.
Citaat:Bij Parijs, gingen ook massal feestjes enberichten voorbij op SM bij sympathisanten van IS en niet omdat ze graag ISer willen zijn, maar wel dood aan de westerling zo mooi vond en binnen de cultuur zijn er echt wel veel die dit vanuit het hart roepen..
Citaat:Maar als bedrijven hun onderdanen in de gate houden als gedragscode , is dit een mooie omtwikkelimg..
De haatzaaierij gaat via SM....helaas wel beiden kanten oo, dus alleen de witte schreeuwerd op de vingers slaan is nog meer oproepen tot onbegrip en haat.
En ik weet wel zeker dat dit incident dat oproept.
GabberGill schreef:Ik ben blij dat ik met mijn vader werk. Ik zou anders snel werkeloos zijn
GabberGill schreef:Ik ben blij dat ik met mijn vader werk. Ik zou anders snel werkeloos zijn
Indestal schreef:Janneke2...je comment over slachtofferrol en huidskleur in jouw kontext slaat nergens op..dit maak je er zelf van mndat je het graag zo wil lezen en jdit merk ik steeds bij jouw berichten van mensen die jij kennelijk op een bepaalde manier ziet en dus ook zo leest.
Citaat:Probeer eens met een open mind te lezen, dat maakt dit soort discussies prettiger en niet steeds persoonlijen het parijse gebeuren waar men massaal de straat op ging en SM vol stond heb jij gemist????ik dacht dat jij altijd zo goed op de hoogte was...