Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Maar dat is toch nog helemaal niet zeker? Volgens de politie zijn er geen aanwijzingen dat ze onvrijwillig naar Portugal zijn gegaan.
De man is blijkbaar al veroordeeld voor er uberhaupt iets bekend is
Lusitana schreef:Cayenne schreef:Maar dat is toch nog helemaal niet zeker? Volgens de politie zijn er geen aanwijzingen dat ze onvrijwillig naar Portugal zijn gegaan.
De man is blijkbaar al veroordeeld voor er uberhaupt iets bekend is
De man werd al gezocht door de Nederlandse autoriteiten en er was al een internationaal aanhoudings bevel.
Hij is dus niet specifiek verhoord en uitgeleverd omdat hij bij de meisjes was, hoewel hij daar nu natuurlijk ook over uitgehoord wordt. Hij zegt zelf dat hij de meisjes de avond daarvoor heeft leren kennen.
Vandaag staat in de kranten dat hij vrijuit gaat.
Ik zal straks even verder speuren voor meer info, ik moet eerst de paarden even binnenlaten.
Kalab schreef:Ik vind het ook een erg vreemd verhaal en begrijp ook niet waarom de meiden niet "gewoon" kunnen vertellen wat de reden van hun vertrek was. Ten tijde van vermissing is het fijn dat heel Nederland betrokken is, maar als de meiden veilig en wel terug zijn moeten we de familie ineens met rust laten. Die meiden vonden zichzelf volwassen genoeg om opeens te vertrekken, dan hoeven we ze nu ook niet de hand boven het hoofd te houden en het in de doofpot te stoppen.
Dat die man nu opeens verdacht wordt, vind ik ook erg typisch. Al zou hij er iets mee te maken hebben, dan heeft hij ze in Albufeira pas "opgevangen". In geval van een loverboy o.i.d. dan zouden die meiden toch nooit vrijwillig, zonder telefoon en samen besluiten naar Spanje te gaan... Ik denk dat het gewoon een ondoordachte puberactie was.
eilleen333 schreef:Blijf het een raar verhaal vinden. Als die meiden gewoon voor de fun op t vliegtuig zijn gestapt, zouden ze dan ook een rekening krijgen? Moet je kijken wat een geld dit grapje weer heeft gekost (even er van uit gaand dat ze niet gedwongen werden oid)
Cayenne schreef:Volgens mij hadden ze ook amper of geen baggage bij zich? Daar zou ik wel vreemd van op kijken. Zeker wanneer ze ook nog eens minderjarig zijn.
lieveli schreef:eilleen333 schreef:Blijf het een raar verhaal vinden. Als die meiden gewoon voor de fun op t vliegtuig zijn gestapt, zouden ze dan ook een rekening krijgen? Moet je kijken wat een geld dit grapje weer heeft gekost (even er van uit gaand dat ze niet gedwongen werden oid)
Ze zullen niet zonder ticket zijn vertrokken.
Wellicht had 1 van die meiden daar een vakantievriendje zitten, zijn ze er daarom naartoe gegaan.
Skessa_ schreef:http://www.bndestem.nl/regio/bergen-op- ... -1.6671169
Ze wilden er waarschijnlijk gewoon ff tussenuit..
Ben benieuwd of ze nog examen kunnen doen. Mijn zusje heeft op dezelfde school gezeten als deze meiden en zei dat er juist nu allemaal deadlines zijn voor je eind examen en of je dat dan wel of niet mag doen