Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik keur het niet goed bij kinderen omdat die het verschil nog niet goed zien en niet snappen dat dit uit de film It komt,dat het met Halloween te maken heeft.Een volwassenen weet dit wel en begrijpt dat dit met Halloween te maken heeft.
Resistance schreef:Er gaat nu ook rond dat men denkt dat het zich opbouwt richting Halloween en er dan met Halloween iets ergs gaat gebeuren ofzo...
Je kan dan immers niet verklede horrorclown en echte killerclown uit elkaar houden...
Yonker schreef:gohya schreef:Ik keur het niet goed bij kinderen omdat die het verschil nog niet goed zien en niet snappen dat dit uit de film It komt,dat het met Halloween te maken heeft.Een volwassenen weet dit wel en begrijpt dat dit met Halloween te maken heeft.
De 1 is er gevoeliger voor dan de ander, ik zou het ook wel kunnen relativeren maar er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen.
Ik hou van horror een ander kan er een week niet van slapen. Dus nee ik vind dat je niet gelijk hebt, waarom zou je mensen onnodig bang maken als ze daar niet om gevraagd hebben. Of ze nou volwassen zijn of niet....
Jij vind het geniaal, ik vind het ook nog wel grappig als het gebeurd maar vind het belachelijk dat iemand onschuldige mensen die er niet om gevraagd heeft bang maakt.
Lau schreef:Resistance schreef:Er gaat nu ook rond dat men denkt dat het zich opbouwt richting Halloween en er dan met Halloween iets ergs gaat gebeuren ofzo...
Je kan dan immers niet verklede horrorclown en echte killerclown uit elkaar houden...
Dit dus,
Je krijgt dan gewoon rituelen van de purge ws. Denk niet dat mensen nog fijn thuis zitten als dit waar is.
Gelukkig woon ik in een niet zo een frisse buurt dus ik denk als die grapjas hier gespot word dat hij een redelijk probleem heeft.
Citaat:De kinderen op straat zien de clown werkelijk overal. Wie hem met eigen ogen heeft aanschouwd? De meeste handen schieten de lucht in. Sommigen tien minuten geleden nog, of twintig, anderen in de middagpauze, of gisteren, of afgelopen weekend.
„Ik zag twee clowns”, zegt een meisje. „Het zijn er drie”, zegt iemand anders. Wel een mes, geen mes. Achter dat muurtje, in deze bosjes, bij die paal daar. Hij zou in de school gezien zijn, en op het schoolplein. De kinderen overschreeuwen elkaar met details. En ze hebben allemaal mobiele telefoons. .......
„Het wordt een hetze. Hun verhalen worden steeds extremer. Nu een mes, dan wordt het een pistool of een kettingzaag. Hun fantasie gaat met ze aan de haal.”
Ceetje_bokt schreef:lieveli schreef:Ik vind het hilarisch. Supersneu voor alle getraumatiseerde mensen maar hoe briljant is het dat dit deze trend global gaat?
Het is tegenwoordig helemaal niet briljant om iets global te laten gaan. En ja, heel hilarisch, je vond het filmen van mensen die in het gezicht geslagen werden om niets ook humor om te lachen?
sureido schreef:Vele zeggen ook: Mij moeten ze niet tegen komen en vooral niet met de hond, maar ik zou ook mét hond me er niet mee bemoeien. Mijn hond iemand laten bijten met een wapen als een mes/kettingzaag/bijl vind ik nogal gevaarlijk, zeker het idee dat de clown misschien mijn hond nog wel wat aandoet uit zelfverdediging met dat wapen... Nee, ik zou gewoon weglopen en de politie bellen. Je moet er toch niet aan denken dat de clown uit paniek/zelfverdediging zijn wapen gaat gebruiken?
sureido schreef:Vele zeggen ook: Mij moeten ze niet tegen komen en vooral niet met de hond, maar ik zou ook mét hond me er niet mee bemoeien. Mijn hond iemand laten bijten met een wapen als een mes/kettingzaag/bijl vind ik nogal gevaarlijk, zeker het idee dat de clown misschien mijn hond nog wel wat aandoet uit zelfverdediging met dat wapen... Nee, ik zou gewoon weglopen en de politie bellen. Je moet er toch niet aan denken dat de clown uit paniek/zelfverdediging zijn wapen gaat gebruiken?