Shadow0 schreef:Eske_B schreef:Met een groot deel eens Bliksem (mijn vereniging had dus geen ontgroening). Het is lastig om aan 'knorren' uit te leggen
Maar wel veel respect voor buitenstaanders? Dat is heel gek, maar ik ervaar een term als 'knor' helemaal niet als iets waar respect uit spreekt.
Knor: kent niet onze regels
Gebruiken we bijna nooit, maar lekker studentiko's woord. Bij ons is iedereen welkom op open feesten en als introducees

Ik vond het heerlijk om een week geen telefoon/tijd te hebben en te leven bij de dag. Ook ben ik allemaal dingen gaan eten die ik normaal niet at. Man wat was ik blij met mijn bord pap in de ochtend
en al het eten wat er niet uit zag. Allemaal dezelfde kleding aan en geen make up en dergelijke. Ik ben niet zo'n groepsmens, maar ik heb het heel prettig en fijn ervaren. Een paar keer een nachtelijke workout gehad, vroeg opstaan en maar afwachten wanneer je in een minuut weer in het gareel moet staan.
Wat een belachelijk gedoe, en dat moet dan inderdaad het intelligentere deel van de studenten voorstellen... Vraag me af wat er mis is met je zelfrespect als je je dat soort achterlijke regels laat opleggen. Doe eens normaal zeg.
(Maar zonder gekheid; het leger zou ook niks voor mij zijn)
Nee; dat had mij ook niet moeten gebeuren! Zeker omdat je niet van 'de regels' op de hoogte was!