Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danzzz schreef:Ben je bekend met Ebru Umar en heeft zij ook een hekel aan "buitenlanders"(zijn jouw woorden!) in jouw ogen?
.
Jennyj01 schreef:danzzz schreef:Ben je bekend met Ebru Umar en heeft zij ook een hekel aan "buitenlanders"(zijn jouw woorden!) in jouw ogen?
.
Dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het Nederlanderschap niet waard is. Jezelf in problemen brengen en dan verontwaardigd zijn. Vervolgens maakt ze een hele groep Nederlanders belachelijk en beledigd ze ernstig. Deze dame had van mij permanent in Turkije vast gehouden mogen worden.
Jennyj01 schreef:danzzz schreef:Ben je bekend met Ebru Umar en heeft zij ook een hekel aan "buitenlanders"(zijn jouw woorden!) in jouw ogen?
.
Dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het Nederlanderschap niet waard is. Jezelf in problemen brengen en dan verontwaardigd zijn. Vervolgens maakt ze een hele groep Nederlanders belachelijk en beledigd ze ernstig. Deze dame had van mij permanent in Turkije vast gehouden mogen worden.
liedje89 schreef:Jennyj01 schreef:
Die mevrouw heeft alleen wat onaardigs gezegd, het is compleet debiel om mensen daarvoor in de gevangenis te zetten? Als je dat een reden vind om mensen op te sluiten dan kan je zelf beter naar gaan voor een Saudisch paspoort oid, bizar dat je haar dan het Nederlanderschap onwaardig vind terwijl je zelf niet eens een van de belangrijkste rechten in onze grondwet erkent![]()
Je kan mensen overgens alleen beledigen als ze zelf ook beledigd willen zijn. Je wordt niet beledigd, je kan je beledigd voelen, je kan dat ook niet doen als je het niet de moeite waard vind, mensen die roepen dat het sneu is als ze beledigd worden snap ik dan ook niet
.
Jennyj01 schreef:Wie begon er nou. Zei toch zeker. Niemand heeft gevraagd ebru regel het even voor ons in Turkije. Ze is een schande voor de vrijheid van meningsuiting. Zoals zei het gebruikt is het niet bedoelt.
Deze mensen lopen niet zielig te doen. De meesten werken hard en hebben jaren hun best gedaan om hier een fijn leven te hebben. En om dan door een of andere doos belachelijk gemaakt te worden. Dat maakt je niet zielig maar wel boos.
Jennyj01 schreef:Zei heeft zich in een ander land niet aan de regels van dat land gehouden. En daarom zat ze in Turkije vast. Dus wat zeur je nou over onze grondwet.
liedje89 schreef:Jennyj01 schreef:Zei heeft zich in een ander land niet aan de regels van dat land gehouden. En daarom zat ze in Turkije vast. Dus wat zeur je nou over onze grondwet.
Jij vind dat ze haar niet vrij hadden moeten laten, jij vind het dus rechtvaardig. Ik erken best wel dat het dom is om naar zo'n land te gaan en daar dan zulke dingen te zeggen, je weet dat ze daar nogal lange tenen en dikke wetboeken hebben immers, maar dat is iets heel anders dan het ook rechtvaardig vinden en hopen dat ze haar vasthouden en haar dan onnederlands noemen
Jennyj01 schreef:Zei heeft zich in een ander land niet aan de regels van dat land gehouden. En daarom zat ze in Turkije vast. Dus wat zeur je nou over onze grondwet.
Jennyj01 schreef:Je vraagd of ik in groep 3 zit en hebt het zelf over iets onaardigst? Of je bent niet oo de hoogte van haar uitspraken of je zit zelf in groep 3.
In Nederland ga je daar niet voor naar de gevangenis, in het buitenland wel. Ebru wist dit en toch deed ze het. Dan ook niet janken ebru.
Jennyj01 schreef:Je vraagd of ik in groep 3 zit en hebt het zelf over iets onaardigst? Of je bent niet oo de hoogte van haar uitspraken of je zit zelf in groep 3.
In Nederland ga je daar niet voor naar de gevangenis, in het buitenland wel. Ebru wist dit en toch deed ze het. Dan ook niet janken ebru.
Jennyj01 schreef:Wij hebben problemen met haat imam's wanneer die naar Nederland komen. De Turkse regering heeft problemen met haar. Ze wist het en toch provoceerde ze hun. Vragen om problemen. En ze wist het. Dan ook niet zeuren.
danzzz schreef:Jennyj01 schreef:Wij hebben problemen met haat imam's wanneer die naar Nederland komen. De Turkse regering heeft problemen met haar. Ze wist het en toch provoceerde ze hun. Vragen om problemen. En ze wist het. Dan ook niet zeuren.
Je ziet zelf niet het verschil tussen een opiniestukjesschrijver en een haatimmam?
Jennyj01 schreef:Laat maar. Ebru wist dat ze er in Turkije problemen mee ging krijgen. Fijn stukje schrijven over hoe waardeloos het land is. Fijn je zakken er mee vullen bij de krant. Maar wel op vakantie naar Turkije. Waardeloze mentaliteit. Ook al zal het allemaal juridisch afgedekt zijn netjes is het niet. En zeker de vervolg uitspraken van haar.
Jennyj01 schreef:Hoe zou je het vinden als ze jou voor een achterlijke nep Nederlander zou uitmaken? Terwijl je niks met de vrouw hebt. Dat vind je ook niet normaal. Maar blijkbaar houden jullie er hele andere normen en waarden op na wat betreft je mede Nederlanders.
danzzz schreef:Jennyj01 schreef:Hoe zou je het vinden als ze jou voor een achterlijke nep Nederlander zou uitmaken? Terwijl je niks met de vrouw hebt. Dat vind je ook niet normaal. Maar blijkbaar houden jullie er hele andere normen en waarden op na wat betreft je mede Nederlanders.
ik snap je niet. Maar om te reageren op jouw stelling zoals ik denk dat jij deze bedoeld, correct me if i am wrong.
Ik denk dat jij bedoeld hoe ik zou reageren zou Patricia Paay vanuit New York een column schrijven over derderangs nep juristen die zich bemoeien met topics over racisme op het forum bokt en dat die eigenlijk waardeloze losers zijn en dat het vooral eigen schuld is dat ze zich nooit opgewerkt hebben tot advocaat ofzo?
IK, Ik zou glimlachend haar column uitlezen en al mijn vrienden een linkje sturen en natuurlijk op mijn facebookpagina zetten om vooral daarna over te gaan tot de orde van de dag. Geen haar op mijn hoofd die er over nadenkt daar meer dan drie seconde van mijn tijd in te stoppen laat staan een juridische procedure te beginnen. Ik zou daar daadwerkelijk alleen maar de humor van inzien.
Ik denk mijn collega juristen ook.