Sammie schreef:Alsof mensen nu daadwerkelijk hele dagen eten en drinken aan anderen aanbieden..
Ja hier (en op mijn vorige werk met voornamelijk Islamitische werknemers) is dat wel redelijk aan de orde van de dag ja. Stelletje vreetzakken zijn we gewoon
.En:
Sammie schreef:En als er al drinken voor de hele afdeling wordt gehaald wordt dat meestal in het algemeen gevraagd of zelfs dat gebeurt in z'n geheel niet. Haalt iedereen het gewoon zelf bij de koffie/thee automaat.
En ook dit ben ik niet gewend bij de werkgevers waar ik gewerkt heb
. Wij halen/haalden altijd gewoon koffie/thee/water etc voor iedereen en aangezien iedereen iedere keer wat anders drinkt en de keuze uit onze automaat reuze is, moet ik het iedere keer weer specifiek vragen. Anyway, ik lus ook geen slakken (eet geen vlees
maar daarvoor lustte ik ze ook al niet) dus ik laat het eveneens rusten
. We reageren beide uit eigen ervaring en die is blijkbaar anders.
Ik vind het echt ieders eigen keus en veranwoording, hoewel ik het niet drinken wel heel slecht vind.. Waarom geen water toestaan? Wat is daar het nut van? Regelmatig gehad dat het zo vreselijk warm is, en om dan gewoon de paarden te rijden of je werk te doen..... 
. Noodgedwongen heeft ze toch maar wat bouillon genomen maar we moeten wel overleggen hoe nu verder. Ik wil geen lichamelijk letsel op mijn geweten hebben.